Jump to content

spyrakosa

Members
  • Δημοσιεύσεις

    38
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

2 Followers

Συσκευή

  • Συσκευή
    Mi 10T Pro

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Περιοχή

  • Περιοχή
    Κορωπί

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

spyrakosa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Φήμη

  1. Παιδια καλησπερα, θα ηθελα να ρωτησω αν η S6102XXLG3_OXXLG4_XXLG3 εχει μεσα ελληνικο πληκτρολογιο , περα απο την γλωσσα συστηματος. ευχαριστω sorry. εχει ελληνικο πληκτρολογιο...
  2. Καλημερα, Δεν ειναι απαραιτητο να να γραφει "GR" στο κουτι για να εχει ευρωπαϊκή εγγύηση και σαφως να καλυπτεται και απο την Ελλαδα. Απλα να μην ειναι απο αλλες χωρες εκτος Ευρωπης οπως Ινδια , Πακισταν , Αραβικα Εμιρατα.. Αλλα συνηθως φερνουν τηλεφωνα που αναγραφεται το GR για το ελληνικο πληκτρολογιο και σαφως και την εγγυηση. Ελπιζω να βοηθησα... :) Φιλε μου η φωτο δειχνει οτι εχει γινει επεμβαση στο flex απο ασχετο τεχνικο...μηπως ητανε υδραυλικος!?? Δυστυχως στην Ελλαδα τα κριτηρια με τα οποια δοθηκαν οι εξουσιοδοτησεις εγιναν χωρις αξιοκρατια , με προσωπικα κριτηρια και οχι τεχνικα!! Σε καταλαβαινω απολυτα για το προβλημα σου .. ειναι απαραδεκτοι ολοι τους...
  3. Μηπως θα μπορουσες να μου πεις μια εταιρια που το κανει αυτο?? Δλδ να εχεις 6 μηνες το κινητο σου και μια μερα να μην αναβει (οχι λογο κακης χρησης αλλα τηλεφωνου) και να σου δωσει τα λεφτα σου πισω????!! Συγνωμη αλλα πρωτη φορα το ακουο αυτο...
  4. Λοιπον,μαλλον δεν με καταλαβες...εγω μιλησα για επιπεδο βλαβων LEVEL 3&4 το οποιο δεν αφορα "περιφεριακη βλαβη" του κινητου π.χ LCD,FLEX,EARPIECE,SPEAKER,SWITCH,MICROPHONE... Αφορα πιο σοβαρες βλαβες στην πλακετα οπως : SMD , PA , IC , SWAP ... Αυτες λοιπον τις βλαβες τις αναλαμβανουν οι αντιπροσωπειες και οχι τα Νοkia Stores, γι'αυτο υπαρχει αυτη η καθυστερηση απο την αντιπροσωπεια μετα. Ειπες για αναστροφη της πωλησης, τι ακριβως εννοεις ? DOA ?
  5. Κανεις δεν υπερασπιστηκε την εταιρια και φυσικα εισαι πολυ λαθος στις υποθεσεις σου! Θα συμφωνησω μαζι σου στο θεμα επικοινωνιας που υπαρχει τον τελευταιο καιρο με τα κεντρικα (δεν υπαρχει επικοινωνια) αλλα επισης μπορω να σου πω οτι ειναι η μοναδικη εταιρια στην Ελλαδα η οποια εχει τοσα πολλα σημεια SERVICE (LEVEL 2-NOKIA) απο τα οποια μπορουν να εξυπηρετηθουν οι καταναλωτες χωρις μεσαζοντες (VODAFONE-WIND-COSMOTE-ΓΕΡΜΑΝΟΣ) ,ανεξαρτητα απο που εχουνε προμηθευτει τα κινητα , που αυτο σημαινει αμεσοτητα. Καμια αλλη εταιρια κινητης τηλεφωνιας δεν μπορει να υλοποιησει αυτο το εργο , δλδ να εχει σχεδον παντου σημεια AFΤER SALE SERVICE. Τωρα αν υπαρχουν σε αυτα τα σημεια προβληματα αυτο ειναι αλλο θεμα ,ειναι θεμα τεχνογνωσιας και διαχειρησης της εκαστοτε επιχειρησης. Καλημερα φιλε Γιωργο , πολυ σωστα ανεφερες ενα σημαντικο θεμα με τις συσκευες προς SERVICE. Δυστυχως αυτη η ενεργεια ειναι πρωτοβουλεια του ιδιοκτητη του καταστηματος (ΝΟΚΙΑ STORE) και οχι της αντιπροσωπειας. Μακαρι στα μελλοντικα πλανα η αντιπροσωπεια να βγαλει και αυτην την αποφαση αλλα δεν το βλέπω. Ετσι ακριβως λειτουργω και εγω δλδ εχω καποιες παλιες συσκευες (Μετα απο ελεγχο λειτουργιας) τις οποιες τις δινω στους πελατες οι οποιοι θα πρεπει να αφησουν το κινητο τους για ελεγχο της βλαβης. Φυσικα αμα η βλαβη ειναι π.χ : σπασμενη οθονη,flex,ακουστικο, μεγαφωνο η επισκευη γινεται επιτοπου ωστε να μην κρατηθει συσκευη μεσα στο SERVICE και να φυγει ο πελατης με την συσκευη του η οποια σαφως και θα εχει τα δεδομενα του. Πολυ σωστα ανεφερες! Και περα απο την πολιτικη του καταστηματος ειναι και θεμα ανθρωπιας και κατανοησης ως προς την λειτουργια της γραμμης του καθε πελατη διοτι οπως ολοι γνωριζουμε το κινητο ειναι πλεον ενα μεγαλο κομματι μας.
  6. Μηπως θα μπορουσες να γινεις πιο σαφης με το να μας δωσεις ενα πραγματικο παραδειγμα χρονου για SERVICE κινητων τηλεφωνων (LEVEL 3&4) ?? Γιατι απ'οτι γραφεις λες οτι 15 εργασιμες μερες δεν ειναι εύλογο διάστημα για κινητα αλλα για νταλικες..
  7. Φιλε elephant εχεις εμπειρια απο αλλες εταιριες κινητης τηλεφωνιας , πχ APPLE,LG,SAMSUNG... σε θεματα service?? (χρονος,κοστος, ποιοτητα, εξυπηρετηση)
  8. Φιλε ktp_67 που εισουνα τοσο καιρο?? Θα συμφωνησω μαζι σου 100000%...
  9. Φιλε Blackup αμα χαλασει το κινητο σου που θα το πας??
  10. Panos277 στειλε pm (IMEI) να το δω και να σου απαντησω απο Δευτερα.. :wink:
  11. Καλημερα φιλε Panos277, εισαι σχετικα κοντα, οντως θα μπορουσες να το φερεις και να σε εξυπηρετησω. Να σε ρωτησω , που το πηγες το τηλεφωνο σου ? Kαλημερα φιλε Nervous, αυτη ακριβως ειναι η διαδικασια, τελικα το πηρες το τηλεφωνο σου ?
  12. Σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια,οσο μπορω και γνωριζω θα βοηθαω και θα ενημερωνω post και μελοι του Myphone.gr. Φιλε Nervous μπορει να επικοινωνησει ο κατοχος της συσκευεης με τα κεντρικα(πολυ χρονοβορο εως απαραδεκτο) και να τους δωσει το ΙΜΕΙ της συσκευης του που αναγραφεται στο SERVICE REPORT που πηρε απο το τοπικο Nokia Store(level 2) ή στην Νοκια Βουλιαγμενης(κεντρικα) αναλογα που το εχει παει . Την συσκευη θα την παραλαβει ο καταναλωτης απο το σημειο που την εκανε εισαγωγη προς αποστολη προς το Service στα κεντρκα. Αμα το ειχε παει στα κεντρικα ο ιδιος τοτε θα το παραλαβει απο εκει. Βεβαια ωφειλω να πω οτι απο την Πεπτη και μετα θα παρει λιγο μπροστα το συστημα στην Βουλιαγμενης και ακομα δεν εχει ολοκληρωθει η απογραφη των ζημιων. Παντως το εκθεσιακο κομματι δουλευει (ισογειο) και η εισαγωγη κινητων τηλεφωνων για SERVICE. Δυστηχως θα υπαρξουν σιγουρα καθυστερησεις.
  13. Πηρες τηλεφωνο στα κεντρικα για το κινητο σου?
  14. Καηκαν ολη σχεδον η αποθηκη ανταλλακτικων και τα περισσοτερα κινητα που ειχε το SERVICE της Βουλιαγμενης. Αφου το ειχες στειλει το Ν97 για το τζαμακι , φυσικα και δεν πηγε εξωτερικο γιατι αλλαζουνε B-COVER εντος εγγυησης, που σημαινει ή καηκε ή θα σου ερθει επισκευασμενο. Δυστηχως ποτε...
  15. Φιλε Panos277 εχεις απολυτο δικαιο για την καθυστερηση του Ν97 αλλα μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι αμα ηταν στα κινητα που καηκαν στην Βουλιαγμενης θα παρεις καινουργιο. Αμα ειχε προλαβει να παει στο εξωτερικο για επισκευη ,τοτε θα σου ερθει επισκευασμενο. Σε καμια περιπτωση το κινητο σου δεν θα χαθει ή δεν θα επισκευαστει. Ειναι σε μια περιοδο η Νokia που κανει απογραφη των ζημιων της και οπως καταλαβαινεται θα παρει λιγο καιρο, εχω ομως να τονισω οτι γινονται ταχυτατες προσπαθειες ωστε να μπει γρηγορα ξανα σε λειτουργια η αντιπροσωπεια στην Βουλιαγμενης.
×
×
  • Create New...