BoGe
Members-
Δημοσιεύσεις
180 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
BoGe's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Μετά από 1 χρόνο, που την είχα, την διέκοψα πλέον.
-
Εννοούσα να δοκιμάσεις τώρα, παράλληλα και με την μια (Vivodi πριν λήξη) και με κάποια άλλη εταιρεία
-
Δοκίμασε και από άλλη εταιρεία να δεις τι γίνεται
-
Modem - Router - WiFi: Επιλογή, Σύνδεση, Δικτύωση
BoGe replied to KostasV's topic in Δικτυακός Εξοπλισμός
Πάντα να προτιμάς προϊότα της ίδιας εταιρείας -
Κάποια στιγμή σκεφτόμουν το DSLPhone, όμως επειδή δεν ήθελα να αφήσω το Cisco, δεν το αποφάσισα.
-
Έπρεπε να γίνει, πολύ πιο πριν, έστω και τώρα καλά έκανες.
-
Και σύντομα με φορητότητα αιρθμών.
-
Αφού έχετε πρόβλημα με την Vivodi (τώρα πως γίνεται αυτό ενώ δεν είσασταν ποτέ συνδρομητές της, και κυρίως ο NRG.. ξέρει), ανοίξτε ένα θέμα με τίτλο "τα χάλια της Vivodi" ή ότι άλλο να ξεδώσετε, ώστε όποιος ενδιαφέρεται να μπαίνει εκεί και να γελά. Και όχι να μπαίνετε σε όλες τις ενότητες και στα θετικά δεν μιλάτε, μόλις κάποιος γράψει κάτι αρνητικό πετάτε τα υποννούμενα χωρίς να στέκονται βέβαια, γιατί δεν έχετε και προσωπική πείρα, αλλά από τα γραφομενά σας δείχνετε ότι δεν γνωρίζετε και κάποια πράγματα. Α, και η Tellas έχει γραμμή σε (χωρητικότητα και όχι σε χρήση) 2.5GB όχι 3GB. Από τα οποία 2.5GB άγνωστο πόσα χρησιμοποιεί. Ανοίξτε λοιπόν ένα θέμα και ξεδώστε εκεί.
-
Μόλις δώσεις μια απάντηση με επιχειρήματα, επειδή δεν γνωρίζουν απαντάνε με κάτι άλλο. Και θα το γυρνάνε συνέχεια...... Η γνωστή παρέα.....
-
Είναι θέμα κυρίως ΟΤΕ περιοχής. Σε 2 γραμμές Full LLu, και στις 2 γραμμές ο ΟΤΕ παρέδωσε την γραμμή σε 10 ημέρες το πολύ.
-
Εκτός από Vivodi, δεν σε είδα π.χ. να τα χώνεις στην FORTHnet, που δεν αποζημίωσε κανέναν απολύτος πελάτη της.
-
Εγώ σου λέω ότι η Tellas έχει όχι 3, αλλά 10GB. Ξέρεις πόσα από αυτά χρησιμοποιεί για τηλεφωνεία. Γιατί άλλους πελάτες έχει η μία και άλλους η άλλη. H Telepassport, έχει πολύ πιο μικρή γραμμή από Vivodi και πάει άψογα. Όμως έχει και πιο λίγους πελάτες. Τους ίδιους πελάτες έχει η Tellas με την Vivodi; Ξέρεις επίσης πόσους μεγάλους πελάτες έχει η Tellas; Και τέλος αν αφαιρέσεις όλα αυτά, τι ποσοστό τις μένει για τις DSL γραμμές από τα 3GB; Όλα αυτά βέβαια έχουν χιλιοειπωθεί, αλλά κάτι πρέπει να λέμε.
-
Σε μένα 10 ημέρες, είπες κάτι; Και δηλαδή, αν η Tellas κάνει ένα μήνα τι έγινε; Σημασία έχει η γραμμή να είναι σωστή. Τώρα βέβαια εσύ αν η Tellas κάνει 12 μέρς θα το χειριστείς ανάλογα.
-
Στις Full LLu έρχεται ένα καλώδιο ξεχωριστό, στον χώρο σου, το οποίο και δεν έχει καμιά σχέση με το τηλεφωνό σου. Αυτό το καλώδιο λοιπόν δεν είναι της Vivodi, αλλά του ΟΤΕ από τον οποίο το νοικιάζει η Vivodi, και σε λίγο θα κάνουν το ίδιο και άλλες εταιρείες. Όταν το παραγγέλνει η Vivodi από τον ΟΤΕ, συνεργείο του ΟΤΕ το ετοιμάζει, δηλαδή, ετοιμάζει το ένα άκρο και το παραδίδει στο κέντρο της Vivodi, και ετοιμάζει άλλο ένα άκρο στον χώρο του πελάτη, αφού πριν έρθει και στον χώρο του πελάτη, συνδεργείο από τον ΟΤΕ. Δηλαδή σαν να μπάινει νέα τηλεφωνική γραμμή, αλλά χωρίς σήμα. Την δουλειά αυτή την κάνει συνεργείο του ΟΤΕ. Όταν τελειώσει ο ΟΤΕ και το συνεργείο του, τότε ενημερώνει ο ΟΤΕ την Vivodi, Teleppasport, Tellas, FORTHNet (σύντομα), ότι τελείωσε, αρχίζει αυτομάτως να χρεώνει την Vivodi για την ενοικίαση της γραμμής και τότε έρχεται η Vivodi. Αυτή είναι η διαδικασία. Ο ΟΤΕ αρχίζει και χρεώνει την γραμμή, με το που θα φύγει το συνεργείο του από τον χώρο του πελάτη της Vivodi. Γι'αυτό δεν την συμφέρει την Vivodi να αργήσει να παραδόσει από την μεριά της την γραμμή στον πελάτη, γιατί έχει αρχίσει να χρεώνεται από τον ΟΤΕ, οπώτε θα πρέπει και αυτή να αρχίσει να χρεώνει τν πελά της, αλλιώς χάνει χρήματα. Η Vivodi μπορεί να σου εγγυηθεί πόσο χρόνο θα κάνει να κάνει την άιτηση στον ΟΤΕ, και πόσο χρόνο θα κάνει αφού φύγει το συνεργείο του ΟΤΕ από τον πελάτης της να πάει δικός της τεχνικός να ολοκληρώσει την εγκατάσταση.
-
Να σου εγγυηθεί τι θα κάνει ο ΟΤΕ; Πριν λίγο την κατηγορούσες που δεν ενημερώνει, και τώρα βρήκες άλλο που σου φταίει. Τελικά αλλού είναι το πρόβλημα, ε;