Μετά από αγορά laptop lenovo και 4 διαφορετικών κινητών lenovo τα τελευταία έξι χρόνια, ήρθε η στιγμή να μην ξανααγορασω τίποτα από αυτή την εταιρεία εξαιτίας του απαραδεκτου service. Συγκεκριμένα πρώτη φορά χρειάστηκα service εντός εγγύησης σε δύο από τα κινητά. Το ένα μου το πηγαινοεφερναν χωρίς να έχει επιλυθεί το πρόβλημα (κόλλαγε και γύρναγε στην αρχική οθόνη), μόνο με επανεγκατασταση και αναβάθμιση, χωρίς να προβούν σε αντικατάσταση που ζητούσα, με αποτέλεσμα τώρα να βρίσκεται σε ένα συρτάρι. Στο άλλο σταμάτησε να λειτουργεί το back button στο touch και χρειαζόταν αλλαγή οθόνης, αλλά το έβγαλαν εκτός εγγύησης παρότι η οθόνη ήταν αγρατζουνιστη, λόγω φθοράς στο χρώμα μιας περιφερικης νικελ γραμμης σε μια γωνία της συσκευής στα πλαστικά μέρη περιμετρικά της οθόνης. Έχω κρατήσει και σε στιγμιότυπα οθόνης την απάντηση τους μέσω της ιστοσελίδας τους, καθώς και φωτογραφίες που ανηρτησαν από το κινητό μου σε απάντηση των τραυματισμών της συσκευής που το έβγαζαν εκτός εγγύησης. Επιπλέον να σας πω ότι σε μία από τις φωτογραφίες εδειχναν για τραυματισμό (πάντα στα πλαστικά μέρη της συσκευής) μια βρωμιά που είχε κολλήσει από τον πάτο της τσέπης του μπουφάν και την οποία αφαιρεσα σε ένα δευτερόλεπτο με το νύχι μου όταν πήρα πίσω αφτιαχτο το τηλέφωνο. Α-πα-ρα-δεκ-τοι.