Jump to content

athas62

Members
  • Δημοσιεύσεις

    22
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

athas62's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Εγω με τα Κινεζικα κινητα τελειωσα. Αγορασα ενα ****** 4πυρινο απο ELADA (παπουτσι απο τον τοπο σου κι ας ειν'εισαγωγης), διοτι , 1) 5 λεπτα απο το σπιτι μου εχει δυο σερβις. 2) Εχω 2 χρονια εγγυηση και αν δεν μου το φτιαξουν θα τους κανω καταγγελεια στον αρμοδιο φορεα. 3) Απο προηγουμενη εμπειρια με "Alcatel" , μπορεις να μιλησεις με 5 ανθρωπους και να βγαλεις καποια ακρη. (τωρα πηρα Samsung A3 ,πεταει το εργαλειο) και παρηγγειλα απο ebay τα αξεσουαρ. 9
  2. Καλα ,αν σου βγαλει το "ΧΙΑΟΜΙ" κανα προβλημα στην οθονη στους 11 μηνες τοτε θα δεις αν εχεις δικιο.
  3. Μετα την προσφατα αποτυχημενη αγορα μου απο Κινεζομαγαζο ,αποφασισα να κανω μια μικρη ερευνα. Ρωτησα λοιπον καποιες Κινεζικες εταιριες αν εχουν εξουσιωδοτιμενο μεταπωλητη στην Ευρωπη . Σημερα πηρα την πρωτη απαντηση η οποια βεβαια δεν με εξεπληξε και πολυ απο την "XIAOMI" Ερωτηση (με email) Προς: service.eu@xiaomi.com Dear Sir, Do you have authorized resellers in European Union? Sincerely Thanos P. Απαντηση (Ιδιο βραδυ) Mi Customer Service for Europe (service.eu@xiaomi.com) 1:39 μμ Hi Sir/Madam, Thank you for your support and attention towards XiaoMi. Thank you for letting us know of this information, Kindly for your information, currently, Euro/USA market do not have any assigned retailers or authorized distributors in store or online market for official selling. We can not promise the exact authenticity of the items which did not purchased directly with us through the official channel: http://www.mi.com/en/ We will be mainly and only carrying items for official selling through the official channel link shows as above. We do suggest our customer kindly make purchase directly with us through the official site online, in order to protect the authenticity and after-sale warranty service comes along with the purchase. We appreciate your understanding and cooperation. If you have any further question, please feel free to contact us. May you experience a lifetime of love, happiness and joy! Best regards, Linsey XiaoMi European Customer Service Center Website: http://www.mi.com/en/store/ E-mail: service.eu@xiaomi.com “Always believe that something wonderful is about to happen”. :!:
  4. Οχι τους εστειλα το πρωτο email στις 19/12 και η εγγυηση εληγε στις 18. Ειχαν ομως τα email που ανταλααξα με το σερβις της Doogee με τελευταια ημερομηνια 15/12 αρα θα ηταν φτινη δικαιολογια απο μερους τους τα περι 1 ημερας διαφορα. Αν διαβασετε προσεκτικα τους ορους εγγυησης του Vickmall θα δειτε οτι δινουν εγγυηση μονο για το λειτουργικο!!!!! αστειο πραγμα Και μονο κατω απο καποιες προυποθεσεις θα κανουν δωρεαν επισκευη. Γενικα κανουν τον Κινεζο οποτε θελουν.
  5. Θα σας αναφερω την προσωπικη μου εμπειρια με το VICKMALL απο το οποιο αγορασα 2 Κινητα μεσα στο 2015. Η παραδωσεις τους ηταν αψογες και αμεσες. Το πρωτο κινητο αγοραστηκε 19/12/14 και το παρελαβα 2 εβδομαδες μετα και το 2ο τον Οκτωβριο και ηρθε σε 7 ημερες !!!! Τον Νοεμβριο το πρωτο κινητο εβγαλε βλαβη και το αναβαθμισα (μετα απο πολυ μελετη μεχρι να το καταφερω.) Η βλαβη δεν διορθωθηκε και τελικα διαγνωσθηκε απο 2 διαφορετικους τεχνικους ως βλαβη στο "touch" της οθονης. Η βλαβη αυτη ειναι δυστυχως συνηθισμενη τωρα τελευταια σε πολλα Κινεζικα τηλεφωνα (μεσαιας και κατω κατηγοριας). Επικοινωνησα λοιπον με το VICKMALL πιστευοντας οτι εχω εγγύηση, για να το στειλω για αλλαγη οθονης...... I bought the Doogee DG800 12/18/2014 from your shop. About 2 months ago the screen started having problems. Recently I upgraded the software from 4.4 to 5.0 believing that the problem would be solved. My warranty expired at 12/17 but the problem started last November. Μου ζητησαν video ,το αναβασα στο Youtube και να η απαντηση... Dear customer, I checked your video.it maybe the rom problem. If you try to install rom for this phone ? If the rom can not fix the problem,then it should be the hardware problem. If you return back to us to fix,you will need pay much shipping cost and fix cost. So it is nor worth to sent it back to China to fix now. Hope you can try to install rom to fix phone problem frist,thanks. Σαν να μου απαντησε ηχογραφημενο μηνυμα ,ουτε που καταλαβαν οτι ανεβασα το 5.0 ή κανουν πως δεν καταλαβαν... Οπως καταλαβαινετε δεν ειχα ποτε εγγυηση στο Hardware της συσκευης και απλα τωρα θα παρω καινουργιο και θα το εχω πληρωσει διπλα. Υπ Όψιν οτι εψαξα πολυ την δυνατοτητα του να το επισκευασω εδω (4 διαφορετικους επισκευαστες) και κανεις δεν το αναλαμβανει. Προσεξτε λοιπων που δινετε τα χρηματα σας.
  6. Καλησπερα Εχω ενα DOOGEE DG800. Εδω και λιγο καιρο αρχισε να κολαει η οθονη ή να με πεταει εξω απο τις εφαρμογες. Αφου το επανεφερα αρκετες φορες σε εργοστασιακη και δεν ειδα βελτιωση αποφασισα να το αναβαθμισω απο 4,4 kit-kat σε 5.0 Lolipop πραγμα το οποιο και πετυχα απολυτα. Το προβλημα ειναι οτι τωρα εχω ενα DG800 με το θαυμασιο 5.0 LOLIPOP το οποιο συνεχειζει να κολλαει ή να με πεταει εξω. Ξερει καποιος αν μπορω να κανω κατι ακομα ,μηπως και λυσω το προβλημα. (Η βλαβη ειναι περιοδικη). Ευχαριστω.
  7. athas62

    Doogee DG800

    Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω ξανα flaσαρει οποτε φοβαμαι μην κανω απο αγνοια καποιο λαθος. Σε καποια απο τις προηγουμενες σελιδες βρηκα αυτο..... http://www.needrom.com/download/cwm-recovery-for-dg800-valencia/# και δεν ξερω. Φαινεται ευκολο. Αν ακολουθησω τις οδηγιες θα εχω το επιθυμητο αποτελεσμα? Και ποια εκδοση φλας να χρησιμοποιησω, αυτη που ανεφεραν τοτε στο forum , (SP Flash Tool 3.1352.01 (5.1352.01).) ή την τελευταια? Ευχαριστω.
  8. athas62

    Doogee DG800

    Μετα απο 14 μηνες αψογης λειτουργειας εβγαλε προβλημα πιθανοτατα απο app. Με πεταει εξω απο τις εφαρμογες ή απλα κολαει η οθονη . Το επανεφερα σε εργοστ/κες ρυθμισεις αρκετες φορες. Στην προτελευταια εδειξε να στρωνει και με το που κατεβασα 2-3 apps ξανα κολαει. Θα ημουν υποχρεος σε οποιον με βοηθησει να φλασαρω.:)
  9. athas62

    Doogee DG800

    Αγορασα το τηλ.περιπου πριν 2 μηνες απο γνωστο Κινεζομαγαζο .Το ελαβα μετα 3 εβδομαδες (μαλλον λογο γιορτων). Εφτασε συστημενο στο ταχυδρομειο ,σε αψογη κατασταση μαζι με 2 δωρα,μια ωραια θηκη και μια διαφανεια. Η συσκευασια ηταν εξερετικη.Μου κοστισε 87€. Λειτουργει αψογα σε ολες του τις παραμετρους. Αυτα τα γραφω διοτι συχαινομαι την μαυρη διαφημιση. Οι Κινεζοι (δυστυχως για μας) ειναι πολυ καλοι και γινονται μερα με τη μερα καλυτεροι.
  10. Επαναλαμβανω το θεμα μια και αφορα την νεα συνδεση του αδελφου μου με την "ΟΝ" μετα απο παρακληση του. H "ON" ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠ@ΤΗ? Πανω απο 30 μερες πανε που δεν εχω τηλεφωνο. Και οχι μονο αυτο αλλα εχουν το θρασος να μου στελνουν και λογαριασμο. Τι καταγγελια τους εκανα στην ΕΕΤ , τι τους εστειλα Fax, τι τους εβρισα, τι τους παρακαλεσα αλλα δεν μασανε. Απο την ημερα που εφυγα απο τον "ΟΤΕ" οχι μονο δεν μου συνεδεσαν την πολυποθητη DSL αλλα μου εκοψαν και το τηλεφωνο. Εχτες μου εστειλαν και τον λογαριασμο . Υπ'οψιν οτι στην πολυκατοικια λειτουργουν χωρις προβλημα 2 γραμμες τηs "Tellas" και 6 γραμμες του "ΟΤΕ". Αυτα μηπως διαβαζοντας το παραπανω την γλυτωσει κανεις
  11. Παιδια , "Το τζαμπα πεθανε" Εγω εχω ανεβασει 11,5€ στο Skype και καιει 1,1€/ωρα . Μεχρι να τα ξοδεψω θα γερασω. end:offtopic:
  12. Θα ημουν υποχρεος εαν καποιος μπορει να βοηθησει. Σε PC win98 se Με σωστη συνδεση Εthernet , ξεκιναει να κατεβαζει με ταχυτητα 350kb/s αλλα η ταχυτητα πεφτει σταδιακα σε λιγα δευτερα στα 60-90kb/s. Το ιδιο Pc πριν λιγο καιρο κατεβαζε σε wirless dsl με 450kb/s. Η γραμμη ειναι της Τελλας και δεν εχει προβλημα διοτι με PC ,XP sp2, κατεβαζει με 450kb/s. Ευχαριστω:)
  13. Αμα μου βρεις καλιτερο παροχο ,με τα ιδια ή λιγοτερα χρηματα και με την εγγυηση οτι θα εχω αμεσα νεα DSL εφυγα αυριο. Αλλα δυστυχος μονο ο ΟΤΕ ειναι καλυτερος αλλα ειναι και πανακριβος. Απλα ελπιζω οτι καποια στιγμη θα μου φτιαξουν την γραμμη , διοτι 3 φιλοι που εχουν επισης TELLAS δεν εχουν κανενα απολυτος προβλημα (αν εξερεσης την ταχυτητα) ασε που ο ενας μενει στο διπλανο σπιτι αρα ειμαστε στο ιδιο κεντρο. Ναι μετα την ανυπαρξια DSL το πρωτο διμηνο μου ειπαν οτι θα μου κανουν εκπτωση. Τους ειπα λοιπον να μου στειλουν αμεσα νεο λογαριασμο με την εκπτωση και μου ειπαν "οχι δεν μπορουμε ...στον επομενο". Τους ειπα και εγω λοιπων καλα τοτε θα σας εξοφλησω ... μολις λαβω τον επομενο, και αυτοι απο το λογιστηριο συμφωνησαν. Στον επομενο ομως μου εστειλαν την εκπτωση ,αλλα και ενα απειλητικο σημειωμα. Αυτο μαζι με αλλα αποδεικνυει οτι εχουν σοβαρη ελλειψη οργανωσης. Με επερναν μονοι τους τηλεφωνο και μου ελλεγαν οτι θα μου στειλουν τεχνικο να δει την γραμμη και τεχνικο δεν εβλεπα. Εχτες με πειραν και μου εκλεισαν ραντεβου για σημερα . Οσο για την HOL τους καλεσα μερικες φορες και περιμενα καπου 20 λεπτα μεχρι που βαρεθηκα ,μετα εστηλα email και πειρα ενα ακαταλαβηστικο μηνυμα. Στην Tellas απαντουν αμεσως ,ειδικα στο 1212.
×
×
  • Create New...