Jump to content

Capone

Members
  • Δημοσιεύσεις

    444
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

About Capone

  • Ημ. Γέννησης 01/01/1911

Capone's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Σήμερα μίλησα με ΕΕΤΤ. Τελικά η εταιρία είχε απαντήσει απο τις 23/6 αλλά κανένας δεν μου έστειλε κάτι. Η απάντηση αναφέρεται σε κάτι ασάφειες και προσπαθεί να δικαιολογηθεί. Και πάλι δεν στέλνουν την ηχογράφηση. Όποτε αμφισβήτησα την απάντηση και παμε πάλι απο την αρχή. Σας παραθέτω ακριβώς και τα στοιχεία για να ενημερωθεί ο κόσμος και να γνωρίζει: Η εταιρία ειναι η Forthnet και μου υποσχέθηκαν: -Δωρεαν Αστικά / Υπεραστικά -Κινητά 12 ώρες το μήνα -Ολα τα κανάλια Nova & HD -Δωρεάν multiview για νεα χρόνο -Δώρο το VDSL για πάντα Και ολα αυτά στην τιμη των 44,90€ το μήνα, τελική τιμη για πάντα.
  2. Update: Χτες 27/6 έληξε η προθεσμία που είχε η εταιρία απο την ΕΕΤΤ να απαντήσει. Μέχρι και σήμερα δεν υπαρχει καμία ενημέρωση και απο τις δυο πλευρές. Όποτε αναμένουμε...
  3. Σήμερα συμπληρώσαμε 4 εβδομάδες από τη στιγμή που έλαβε η εταιρία την καταγγελία απο την ΕΕΤΤ. Η καταληκτική ημερομηνία ειναι τη Δευτέρα! Είδωμεν!
  4. Σήμερα συμπληρώνουμε 3η εβδομάδα αναμονής. Η προθεσμία τους λήγει στις 27/6. Αν δεν απαντήσουν θα πέσει πρόστιμο?
  5. Αρχικά, θα ήθελα να μην αναφέρω σε ποια εταιρία είμαι, μιας και δεν έχει νόημα αυτή τη στιγμή. Για εμένα, θα στείλεις ενα fax ή e-mail στην εξυπηρέτηση πελατών και θα περιμένεις απάντηση. Μην προδικάζεις τα πράγματα. Απλά, κρατά αρχείο με το τι έχεις κάνει απο μεριά σου. Ξεκινά με αυτό και μετα βλέπουμε.
  6. Έχει περάσει ήδη μια εβδομάδα και αναμένουμε. Θα μου πείτε, εδώ χρονοτριβούσαν 5 μήνες, η μια εβδομάδα θα τους πειράξει!
  7. Χτες 26 Μαΐου έγινε η αποστολή της καταγγελίας. Σήμερα, 27 μου ήρθε e-mail απο ΕΕΤΤ αναφέροντας αριθμούς πρωτοκόλλου κτλ κτλ και ότι έγινε αποστολή προς την συγκεκριμένη εταιρία. Το πρωί, αφού διάβασα το e-mail με κάλεσαν και απο την εταιρία για να μου πουν ότι παρέλαβαν την καταγγελία και ότι θα με ενημερώσουν κάποια στιγμή ποια θα ειναι η απάντηση της εταιρίας. Να σημειώσω ότι η εταιρία έχει δικαίωμα να απαντήσει μέσα σε χρονικό διάστημα 1 μήνα. Φυσικά, ότι νεότερο προκύψει θα ενημερώσω.
  8. Προχωρήσα σε καταγγελία στον ΕΕΤΤ. Και αυριο που θα με καλέσουν απλά θα αρνηθώ την πρόταση και θα τους το αναφέρω. Απο όσο έμαθα, σίγουρα χρειάζομαι 1 μήνα για να έχω νεα απο ΕΕΤΤ. Εδώ περίμενα 5 μήνες την εταιρεία, εκει θα σταματήσουμε. Έτσι και αλλιώς αυξημένο το πληρώνω και τώρα.
  9. Καλημέρα σε όλους. Θα ήθελα τη γνώμη σας. Είμαι χρονια στον συγκεκριμένο πάροχο και έχω Ίντερνετ, τηλεφωνία και τηλεόραση. Λίγο πριν τα Χριστούγεννα ανανέωσα τη σύμβασή μου με ηχογράφηση. Δυστυχώς εδώ και 5 μήνες η χρέωση δεν ηταν αυτή που ειχαμε συμφωνήσει. Τηλέφωνα καθε μήνα, η εξυπηρέτηση πελατών καθε φορά έβρισκε το λάθος και θα το διόρθωναν. Οι μήνες πέρναγαν και αναγκαστικά ζήτησα την ηχογράφηση να βεβαιώσω αυτό που υποστήριζα. Δυστυχώς μετα απο 15 ημέρες καθημερινών τηλεφώνων, με κάλεσαν απο την εταιρία να με ενημερώσουν ότι για τεχνικούς λόγους δεν μπορούν να μου δώσουν την ηχογράφηση και αντί αυτού μπορούν στο συνολικό ποσό που πληρώνω, αντί για +10€ που πλήρωνα τοσο καιρό άδικα, να πληρώνω +5€. Ουσιαστικά να συμφωνήσω στα 5€ επιπλέον απο το ποσό που είχα συμφωνήσει. Να την ρίξω την καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών ή να δεχτώ την προσφορα? Κρίμα να μπαίνουμε σε τέτοιες διαδικασίες.
  10. Όποτε αφού υπαρχει η δυνατότητα σταθερής γραμμής γιατί συζητάμε για δορυφορικό? Το δορυφορικό ειναι η τελευταία λύση εκει που οι σταθερές γραμμές δεν ειναι προσβάσιμες ή ειναι με πολύ μικρές ταχύτητες.
  11. Sorry, εννοώ κανονική γραμμή σταθερού τηλεφώνου.
  12. Να υποθέσω ότι δεν έχεις δυνατότητα landline?
  13. Πάντα το δορυφορικό Ίντερνετ έχει περιορισμούς. Δεν μπορείς να πάρεις Ίντερνετ απο το σταθερό και να το μεταδόσεις ασύρματα στο άλλο σπίτι?
  14. Δεν έχεις άδικο. Έχω σκεφτεί και την λύση να κάνω το modem του παρόχου bridge και να ξαναβαλω το to-link που είχα σε router mode.
×
×
  • Create New...