Jump to content

tolis1l

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

tolis1l's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Η σύνδεση δεδομένων στο τηλέφωνο είχε κλείσει ΗΔΗ από τις 00:30 (9/9/13) (κι ενώ ήμουν για ώρες σε wifi -χωρίς χρήση δεδομένων- ) ... Τα τσεκαρίσματα έγιναν με SMS (τι πιο έγκυρο?) στις 12:23 & 19:38 (9/9/13) ...
  2. - -== Ε Μ Π Ε Ι Ρ Ι Α ==-- Τους τελευταίους 5 μήνες είχα διαπιστώσει μια υπερβολική κατανάλωση internet εν σχέση με την συνήθη. Εκεί που μηνιαίως ξόδευα 150ΜΒ περίπου, τώρα μετά βίας και ανοιγοκλείνοντας τα δεδομένα, προσπαθώ να το κρατήσω κάτω από τα 300ΜΒ (που είναι το πακέτο μου). Το Σαββάτο (8/9/13 21:40) έκανα χρήση των extra 200MB με 5€ χρέωση. Τα μεσάνυχτα της Κυριακής (ξημερώματα Δευτέρας 00:15) διαπίστωσα μέσα από την εφαρμογή της VODAFONE και από SMS ελέγχου ότι μου είχαν απομείνει 27ΜΒ !!! Στο σημείο αυτό ΕΚΛΕΙΣΑ τα δεδομένα και δεν θα τα ξανανοίξω μέχρι και την έκδοση του λογαριασμού. Είχαν γίνει δηλαδή καπνός σε 1 ημέρα 200ΜΒ, βάσει του συστήματος καταγραφής της VODAFONE, ενώ ο εσωτερικός μετρητής του τηλεφώνου και το πρόσθετο data manager application έλεγε 59MB κατανάλωση !!!. Το πρωί της Δευτέρας έστειλα παράπονο-καταγγελία στην VODAFONE για να «τσεκάρει» τι στο καλό συμβαίνει και να μου αποστείλει αν γίνεται την αναλυτική κατάσταση των δεδομένων των τελευταίων 2 ημερών (μιας και το τηλέφωνο είχε παραμείνει ανενεργό και αρκετές ώρες). Τα τρελά αρχίζουν τώρα … Το απόγευμα Δευτέρας τσεκάρω πάλι με SMS και με το Vodafone-app και... Ωιμέ !! Τι βλέπω ???? (συνημμένη φώτο) Ως δια μαγείας τα εναπομείναντα δεδομένα είχαν γίνει 127ΜΒ (+100), μετά από το πρωινό email καταγγελίας. Τους παίρνω τηλέφωνο μήπως και καταλάβω τι στο καλό συμβαίνει και ο κύριος στην εξυπηρέτηση μου λέει «το πιο πιθανό είναι να χρεωθήκατε με 2ο πακέτο ΜΒ και να σας έχουν απομείνει 127ΜΒ». Προσπαθούσα να του εξηγήσω ότι το τηλέφωνο ήταν κλειστό από χθές , ότι δεν μου ήρθε 2ο sms προειδοποίησης για το 80% του χρόνου κατανάλωσης και ότι δεν μου ήρθε 2ο SMS χρέωσης 5€ από την εταιρεία, αλλά μάταια… Γιατί κα.Vodafone με πιστώσατε +100ΜΒ μετά το παράπονο-καταγγελία ?? Τι να στεφτεί το φτωχό μυαλό μου ?? Γιατί κα.Vodafone όταν το επίσημο application φορτώνει την μπάρα κατανάλωσης των δεδομένων κάνει μία «περίεργη» «στάση» ?? Στο φινάλε του ζήτησα γραπτώς το ποσό του πέναλτι για τη διακοπή συμβολαίου για να μεταφερθώ σε άλλη εταιρεία. Υ.Σ. 16 χρόνια συνδρομητής , 2500€ κάθε χρόνο σε λογαριασμούς … Καληνύχτα κα.Vodafone !!!
×
×
  • Create New...