Δυστυχώς κανένας κάτοικος της οικοδομής δεν έχει ΟΤΕ. Όλοι είμαστε με άλλους παρόχους.
Χθές ήρθε φίλος μου τεχνικός και καρφώσαμε το router στο κατανεμητή της οικοδομής. Κανένας συγχρονισμός. Στο 13700 μου λένε να δοκιμάσω άλλο καλώδιο και να ανοιγοκλείνω το router.
Χθες μίλησα ξανά με Νόβα. Ρώτησα πότε θα έρθει τεχνικός να πιστοποιήσει την βλάβη, να μιλήσουν με ΟΤΕ να προχωρήσουν οι διαδικασίες. Η απάντηση τους ήταν ένα SMS ότι μου στέλνουν νέο εξοπλισμό.
Πραγματικά νιώθω απελπισία.
Δεν ζούμε το 2000. Βλέπω τα έργα του Φ.Α. που έχουν γίνει την ημέρα που διακόπηκε το internet στην πολυκατοικία μας και θέλω να βάλω τα κλάματα. Προχθές τυχαία πέτυχα εργάτες στα έργα του Φ.Α. τους ανέφερα τι γίνεται και μου απάντησαν "ε ναι μπορεί να κόπηκε κάποιο καλώδιο".
Αυτή είναι η κατάσταση.
Στο 13700 οι άνθρωποι δεν έχουν καμία εκπαίδευση. Καμία τεχνική εκπαίδευση. Λένε ένα ποίημα και το αναπαράγουν.
Αυτό ξέρουν, αυτό κάνουν.
Θα περίμενα κάτι του στυλ, έρχετε τεχνικός, πιστοποιεί την βλάβη, ειδοποιεί και κάνει τα απαραίτητα, ενημερώνεται ο πελάτης με βάση κάποιο χρονοδιάγραμμα.
Οργάνωση και ενημέρωση, αυτό περίμενα.
Αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει. Και είμαι συνδρομητής πολλά χρόνια.
Απελπισία από μια εταιρεία που δυστυχώς απλά κάνει ωραίες διαφημίσεις στην τηλεόραση.