Τελικά μου επιστράφηκε καινούρια κάρτα. Βέβαια όχι χωρίς παράπονα από μέρους μου.
Το ιστορικό έχει ως εξής:
Ανακάλυψα πως μία κάρτα Sandisk 1GB που είχα δεν συμπεριφερόταν σωστά (συγκεκριμένα, την διάβαζαν μόνον 1 reader συγκεκριμένος και τα PDAs - όλα τα υπόλοιπα αποτύγχαναν). Αποφάσισα πως θα ήταν συνετό μια και ήταν στην εγγύηση (5 χρόνια έχουν) να την επιστρέψω και να μου την επισκευάσουν ή να μου την αντικαταστήσουν.
Μια και η κάρτα ήταν δώρο (αγορασμένη από κάποιο κατάστημα στο Ηνωμένο Βασίλειο) και δεν είχα διαθέσιμη την απόδειξη, θεώρησα σωστό να επικοινωνήσω με την εταιρία κατευθείαν και να με κατευθύνουν αυτοί. Μου πρότειναν να επικοινωνήσω με τον επίσημο αντιπρόσωπό του στην Ελλάδα, την Δαμκαλίδης Α.Ε (http://www.damkalidis.gr/) όπως και έπραξα.
Κάποιος τεχνικός της εταιρίας με προέτρεψε να την αποστείλω για έλεγχο. Το έκανα στα μέσα Μαρτίου με δικά μου έξοδα με συστημένη επιστολή ΕΛΤΑ. Η κάρτα επιστράφηκε μετά τις 24/3 (μία εβδομάδα μετά περίπου) με την απόδειξη να λέει "Δωρεάν έλεγχος και ρυθμίσεις λειτουργειών...format". Η κάρτα και πάλι δεν δούλευε σωστά - και μάλλον κανείς δεν μπήκε στον κόπο να την ελέγξει αν όντως δούλευε, απλώς της έγινε format (που ούτως ή άλλως το είχα κάνει και εγώ).
Ξανά επικοινωνία με Sandisk στις ΗΠΑ όπου ξεκάθαρα μου λένε "πείτε στον αντιπρόσωπο να σας την αλλάξει ή στείλτε την σε εμάς (στις ΗΠΑ)". Είπα να δοκιμάσω και πάλι με την αντιπροσωπεία εδώ. Μίλησα και πάλι με τεχνικούς, ανέφερα ότι από την ίδια την Sandisk μου είπαν ότι πρέπει να αλλαχτεί (έχω φυσικά και όλα τα σχετικά e-mail) και εν τέλει μου απάντησαν "ΟΚ, στείλτε την να την αλλάξουμε", όπως και έπραξα (πάλι με έξοδα αποστολής δικά μου).
Η αλλαγή καθυστέρησε 2+ εβδομάδες - έτυχε να είναι Μεγάλη Εβδομάδα και έπειτα δεν είχαν διαθέσιμα κομμάτια. Φυσικά κανένας δεν επικοινώνησε μαζί μου να μου πει τουλάχιστον τι γίνεται - έπρεπε εγώ 2 φορές την εβδομάδα να ασχολούμαι με το θέμα της κάρτας. Τα τηλέφωνα επικοινωνίας τα είχαν όλα (σταθερό, κινητό), έχω αναγνώριση κλήσεων και δεν γίνεται να χάσω κλήση.
Στην τελευταία επικοινωνία μου είπαν "ναι θα την αλλάξουμε, πως θέλετε να σας την στείλουμε; ΕΛΤΑ ή Courier;". Προφανώς επειδή κουράστηκα, είπα Courier. Αυτό που ξέχασε όμως να αναφέρει ο τεχνικός είναι ότι θα χρεωνόμουν τα έξοδα αποστολής.
Συνολικά πλήρωσα 11.80 ευρώ στο Courier, περίπου 5 ευρώ στα ΕΛΤΑ (σύνολο 16+ ευρώ) και πάνω από μήνας χαμένος χρόνος. Για την ιστορία, μία τέτοια κάρτα κοστίζει γύρω στα 45 ευρώ αυτή τη στιγμή, δηλαδή πλήρωσα το 1/3 της κάρτας.
Αν και είμαι ευχαριστημένος από τα προϊόντα της Sandisk, η αντιπροσωπεία δεν επιτελεί σωστά το έργο της και θα ξανασκεφτώ πολύ σοβαρά αν θα ξαναγοράσω προϊόντα των οποίων ο αντιπρόσωπος είναι η Δαμκαλίδης Α.Ε.
Ιωάννης Α. Παπαδόπουλος
ΥΓ όλα τα σχετικά e-mail και αποδείξεις είναι διαθέσιμες.