Jump to content

elizabeth7

Members
  • Δημοσιεύσεις

    42
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About elizabeth7

  • Ημ. Γέννησης 01/01/1978

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

elizabeth7's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Παιδιά καλησπέρα :D έχω μία κάμερα της sony και θα ήθελα να αντιγράψω την κασέτα που τράβηξα σε cd ..μπορεί κάποιος να μου πει πώς γίνεται αυτό?υποθέτω ότι το περιεχόμενο χωράει σε dvd που γράφουμε τις ταινίες και όχι σε cd ε? :cry::cry:
  2. ***************************************************** Καταρχήν δεν ξέρω αν το γνωρίζετε αλλά η SE καθυστερεί αρκετά όταν απευθύνεσαι σε αυτή για service, δηλαδή οι 20 εργάσιμες είναι στάνταρ. Αυτό το γνωρίζω και από προσωπικη εμπειρία καθώς είμαι λάτρης των sony ericsson και time to time όλο και κάτι έχουν πάθει τα κατά καιρούς κινητά μου, αλλά την ίδια ακριβώς πληροφορία έχω και από γνωστούς μου. Τώρα όσον αφορά την vodafone & το service της προφανώς το απαιτούμενο χρονικό διάστημα για τεχνικό έλεγχο να είναι οι 5 εργάσιμες που σου ανέφεραν, αλλά λόγω φόρτου εργασίας να καθυστέρησαν (ιδιωτική εταιρεία και να λουφάρει είναι λίγο δύσκολο). Τώρα θα είχες την δυνατόητα να ζητήσεις να γίνει δανεισμός συσκευής δηλ για να μην μείνεις χωρίς κινητό (εφόσον είναι επαγγελματικό και το χρειάζεσαι άμεσα, λογικό) να σου "δανείσει" η vodafone 1 κινητό έως ότου επισκευαστεί το δικό σου free of charge. Τον τηλεφωνικό κατάλογο θα μπορούσες κάλλιστα να τον μεταφέρεις στην κάρτα sim (αν οι επαφές ήταν εως 200, ειδάλλως στην συσκeυή που θα σου "δάνειζαν"). Μετά ανέφερες ότι μίλησες με την εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών και σου είπαν ότι το παράπονο σου καταγράφηκε....Το customer care δεν μπορεί να σου πάρει την συσκευή από το κατάστημα, να σου την φτιάξει και να σου την φέρει στο σπίτι σου αυτό είναι από δύσκολο εως αδυνατο. Φαντάσου ότι η αρμοδιότητα του τηλεφωνικού κέντρου είναι να καταγράφει και να προωθηθεί στα εμπλεκόμενα τμήματα τα προβλήματα των συνδρομητών με απώτερο σκοπό την επίλυση του προβλήματος & την ενημέρωση των συνδρομητών. Τέλος καλό θα ήταν εφόσον έχεις εταιρικό τηλέφωνο να μιλάς με την εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών, δηλαδή το 1399.
  3. Αν έχεις vod live συσκευή μπορείς να μπεις στο live, να επιλέξεις ήχοι, welcome tones και μετά έχει υποκατηγορίες... αν δεν έχεις καλείς το 1444 από το ίδιο το κινητό και ακολουθείς τις ηχογραφημένες οδηγίες για να το ενεργοποιήσεις... Πάντως δεν ξέρω τι παίζει στα δίκτυα του εξωτερικού αλλά από τα δικά μας, από ότι έχω ακούσει, στην cosmote απλά δεν έχει το 0,50 cents πάγιο ανά μήνα...
  4. Συμφωνώ και εγώ μάλλον κάνουν οικονομία....
  5. Εγώ έχω και τηλεφωνητή και ειδοποίηση κλήσεων το 694114...κτλ που ανέφερες δεν υφίσταται σαν διαδικασία δικτύου... του τηλεφωνητή είναι 6941214....κτλ κτλ για ειδοποίηση κλήσεων δεν υπάρχει
  6. Εγώ θα πρότεινα να καλέσεις το 1285 (υπηρεσία της ειδοποίησης κλήσεων) να κάνεις απενεργοποίηση της υπηρεσίας, τερματίζεις την κλήση, ξανακαλείς το 1285 και ακολουθείς τις οδηγίες για να την ενεργοποίησεις και πάλι. Ίσως έχει "κολλήσει" η υπηρεσία και με αυτόν τον τρόπο την "ξεκολλήσεις". δοκίμασε το δεν χάνεις κάτι αν δεν παίξει βλέπουμε
  7. Εσύ που έχεις το sharp v903 γιατί δεν το καις? Αν δεν κάνω λάθος είναι vodafoen live συσκευή....
  8. Πόσο καιρό έχεις κάνει την μετατροπή του νούμερου σου σε σύνδεση?
  9. Φυσικά και μπορεί, καμία συσκευή της vodafone με το σήμα της εταιρείας δεν είναι κλειδωμένη για να μην δέχεται κάρτες άλλου δικτύου, σε καμία απολύτως περίπτωση! Το αν εσύ δεν μπορείς να συνδεθείς με cosmote νούμερο στο wap είναι καθαρά θέμα της cosmote, οπότε καλό θα ήταν να ξαναμιλήσεις μαζί τους!
  10. Εφόσον μπαίνεις στο Live αυτό σημαίνει ότι το gprs γενικότερα στην γραμμή σου δεν έχει πρόβλημα, -αν σκεφτούμε ότι τα mms χρησιμοποιούν το gprs- άρα το ότι δεν στέλνεις MMS (& είσαι σίγουρος ότι λαμβάνεις χωρίς πρόβλημα) υπάρχουν τρία τινά: α) ή είναι λάθος η αρχική σελίδα στις ρυθμίσεις (μπορείς αν θες να το τσεκάρεις από το site της vodafone β) ή δεν έχεις επαρκή υπόλοιπο για να στέλνεις ή γ) αν και τα 2 παραπάνω είναι οκ τότε σου κάνουν μία διαδικασία από το customer της voda και παίζει κανονικά η αποστολή
  11. Καταρχήν στο v902 οι ρυθμίσεις δεν μπορούν να σταλούν μέσω μηνύματος. Τώρα για wap over gprs για συνδρομητές με πάγιο είναι προεγκατεστημένες (οπότε εσύ δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα.).Αν όμως έχεις καρτοκινητό θα πρέπει αντίστοιχα να δημιουργήσεις εσύ ένα προφίλ ως εξής: Βασικό μενού -> Συνδεσιμότητα -> Ρυθμίσεις Internet -> Εφαρμογή -> Ρυθμίσεις WAP -> Δημιουργία Νέου -> Όνομα Προφίλ (εισάγουμε VF live! Prepay) -> Proxy (επιλέγουμε το προφίλ Prepay) - Επιλογή (κάτω αριστερά) - Ρύθμιση - Επιλογή - Ενεργό και θα εμφανιστεί το μήνυμα "VF live! Prepay έχει ενεργοποιηθεί".
  12. Θα ήθελα να σου κάνω μία ερώτηση? τι εταιρεία έχεις vodafone? γιατί αν έχεις vodafone θα ήταν προτιμότερο να αλλάξεις εταιρεία εφόσον όλα όσα αφορούν την συγκεκριμένη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας είναι χάλια.... εγω πάντως στην θέση αυτό θα έκανα!
  13. Καταρχήν είναι άγνωστο το αν το 6680 θα υποστηρίξει το vodafone live!
  14. Όταν λαμβάνω καποιο mms σε συσκευή που δεν υποστηρίζει τα mms λαμβάνω μία συγκεκριμένη ηλεκτρονική διεύθυνση στην οποία μπορώ να συνδεθώ (είτε μέσω web είτε μέσω wap) για να το δω. Μπορώ να το δω μέσα σε 24 ώρες από την στιγμή που το λαμβάνω στο κινητό μου και απλά πληκτρολογώ την δ/νση
×
×
  • Create New...