Jump to content

theo1973

Members
  • Δημοσιεύσεις

    977
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About theo1973

  • Ημ. Γέννησης 29/05/1973

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Wind - Ελλάδα

theo1973's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

12

Φήμη

  1. Προμήθεια σου χρέωναν με αυτόν τον τρόπο; Αυτό το ξεφτιλίκι με το 30λεπτο κάθε μήνα μου τη βαράει σε όλες τους... Κι ο ΕΦΚΑ δε λέει επιτέλους να ξεκολλήσει και να δώσει δυνατότητα πληρωμής με κάρτα έστω για να μην περιμένουμε της "εκκαθαρίσεις" του.
  2. Έχεις βρει τρόπο να πληρώνεις ΕΦΚΑ με κάρτα; Δίνει αν θυμάμαι καλά κάτι ψιλά σε πόντους η Εθνική αλλά με το ibank της που τον πληρώνω.
  3. Θα το ήθελα -να σταματήσω να ασχολούμαι με αυτούς- αλλά δεν έχω τέτοια επιλογή. Ζητάει την επιλογή λογαριασμών με ανάποδη από τη λογική σειρά. Το ξέρω ότι λειτουργεί ακόμα η παλιά, την είχα βγάλει γιατί είχε πάψει να μου δουλεύει το one touch αλλά την επανέφερα γιατί δεν βγαίνει άκρη με τη νέα...
  4. Ρε παιδιά υπάρχει κανείς που να έχει βάλει την καινούργια εφαρμογή (Winbank για android) της Πειραιώς και να του δουλεύει στοιχειωδώς; Προσπαθώ να κάνω μεταφορά από ένα λογαριασμό σε άλλο (δικούς μου εντός Πειραιώς) και αφού επιλέξω λογαριασμούς (που βλακωδώς τους θέλει και με ανάποδη σειρά πρώτα τον αποδέκτη και μετά τον αποστολέα...) όταν επιλέξω και ποσό και πάω να πατήσω "επόμενο" απλά δεν κάνει τίποτα! Είναι καθόλου σοβαροί οι τύποι;
  5. Ακύρωση τώρα ή και αφού σου έρθει η νέα. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Οι πιστωτικές από όσο θυμάμαι όμως δεν ακυρώνονται έτσι απλά όπως οι χρεωστικές με μια απλή δήλωση απώλειας και απαίτηση να μην επανεκδοθούν. Γιατί τις συνοδεύει μια σύμβαση με μια "πιστωτική γραμμή" κατά κάποιον τρόπο. Ουσιαστικά είναι ανοιχτά καταναλωτικά δάνεια. Μάλλον πρέπει να πας σε κατάστημα, να ελεγχθεί ότι είναι απολύτως εξοφλημένη κλπ. και έτσι τη διακόπτεις.
  6. μου απάντησαν ότι πλέον έτσι είναι.... ηλιθιο εντελώς Καλά αν θέλουν να κάνουμε αναγκαστικά minimize την εφαρμογή και να τη "σκοτώνουμε" από τον task manager αντί να κάνουν απλά ξανά λειτουργικό το back button περιττεύει ό,τι και να πω... Δε βαριέσαι τσάμπα είναι έτσι κι αλλιώς για όσο είναι...
  7. Και σε εμένα το ίδιο κάνει (σε Xiaomi Mi Note 10 lite). Bug πρέπει να είναι. Δεν θέλω να πιστέψω ότι έκαναν σκόπιμα τέτοια πατάτα...
  8. Το βρήκα. Γίνεται από browser. Στις "Κάρτες" πατάμε στην κάρτα που μας ενδιαφέρει να τροποποιήσουμε τη σύνδεση και όταν την ανοίξει στο tab "λογαριασμοί" δίνει δυνατότητα για τροποποιήσεις κύριου λογαριασμού και προσθαφαιρέσεις συνδεδεμένων λογαριασμών. Από το android app δεν βρήκα τρόπο να γίνει.
  9. Επειδή δεν το βρήκα όσο έψαξα στις εφαρμογές, ξέρει κανείς αν και πως γίνεται αλλαγή συνδεδεμένου λογαριασμού σε χρεωστικές κάρτες της Εθνικής; Από ibank σε υπολογιστή/κινητό, σε ΑΤΜ ή μόνο τηλεφωνικά/σε κατάστημα; Έχω 3 χρεωστικές συνδεμένες τώρα σε 3 διαφορετικούς λογαριασμούς. Θέλω να κάνω "ανακατατάξεις" δηλαδή π.χ. την κάρτα που είχα με τον Α λογαριασμό να τη συνδέσω με το Γ αυτή του Β με τον Α κλπ.
  10. Κανένα θέμα ακόμα κι αν προλάβει να χρεώσει συνδρομή. Ακύρωσα τη χρεωστική bonus πριν κανα μήνα και αφού είχε ήδη χρεωθεί η συνδρομή από τον Οκτώβριο (3-4 μήνες δηλαδή). Ζήτησα αντιλογισμό του ποσοστού που αναλογεί για το υπόλοιπο του έτους -επειδή ξέρω τι καρμίρηδες και "ακριβολόγοι" είναι συνήθως- των 12€ και μου πίστωσαν αυθημερόν ολόκληρα τα 12€. Παιδιά δεν ξέρω που τους βρίσκετε αυτούς τους λογιστές αλλά θα πρότεινα να τους αλλάξετε. Ειδικά στην ατομική επιχείρηση δεν υπάρχει καμία τέτοια υποχρέωση. Μέχρι ενός ορίου πληρώνουμε τις δαπάνες με ό,τι θέλουμε (μετρητά, φασόλια, ...φιλάκια) και από εκεί και πάνω με οποιοδήποτε τραπεζικό μέσο (κάρτα, έμβασμα, επιταγή κλπ.). Δεν έχουν έννοια η "επαγγελματική κάρτα" ούτε ο "επαγγελματικός λογαριασμός" (ΠΛΗΝ αυτού του ειδικού σκοπού που δηλώνουμε στην ΑΑΔΕ για την προσμέτρηση -και μόνο- στο αφορολογητο των πελατών μας των χρημάτων που μας πληρώνουν) στην ατομική επιχείρηση.
  11. το ξόδεμα για να μηδενιστεί η προμήθεια πρέπει να γίνεται για έξοδα της επιχείρησης ή ότι να ναι; σουπερμάρκετ, κλπ; και με την business κάρτα ε; Δεν μπορεί να γνωρίζει η Viva τι από όσα πληρώνεις θα αποτελέσει έξοδο της επιχείρησής σου. Και δεν της πέφτει και λόγος. Κι εγώ θυμάμαι ότι τα έσοδα μέσω VW POS δεν έχουν προμήθεια τουλάχιστον αν τα ξοδεύεις μέσω της κάρτας Viva. Λεπτομέρειες δεν ξέρω γιατί δεν το χρησιμοποιώ στην πράξη. Το έχω απλά για το τυπικό της υποχρέωσης της ΑΑΔΕ...
  12. Ναι κανονικά στην Πειραιώς τουλάχιστον που έχω δοκιμάσει. Έκλεισα λογαριασμό που ήμουν συνδικαιούχος και μάλιστα "πρώτο όνομα" ήταν η μάνα μου. Αν έχει >0 υπόλοιπο σου ζητάει να το στείλεις σε κάποιον άλλο λογαριασμό που έχεις πριν τον κλείσει.
  13. Αντιμετωπίζω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα εδώ και λίγο καιρό. Νόμιζα ότι πήρε χαμπάρι το κρύψιμο του root που έχω κάνει με το magisk hide αλλά δεν έχω πρόβλημα με καμία άλλη τραπεζική/πληρωμών εφαρμογή (από τις καμιά 20αριά που έχω). Εφόσον το έχετε κι άλλοι κάτι δεν πάει καλά -πάλι- με τη ρημαδοεφαρμογή της Πειραιώς...
  14. Ξεθάβω το topic μετά από τόσο καιρό μια και το είδα σήμερα ψάχνοντας κάτι για να επισημάνω ότι το "πρόβλημα" αυτό όντως υπάρχει, αλλά τουλάχιστον μπορεί να περάσει χρέωση μόνο μέχρι του ποσού συναλλαγής που επιτρέπεται η ανέπαφη χρέωση καρτών χωρίς τη χρήση PIN (δηλαδή 50€ σήμερα για την Ελλάδα). Για μεγαλύτερη χρέωση απαιτεί να ξεκλειδωθεί εντελώς το τηλέφωνο με χρήση fingerprint κλπ. Κάτι είναι κι αυτό. Ουσιαστικά σε περίπτωση απώλειας του τηλεφώνου η πιθανή ζημιά είναι η ίδια με το να μας κλέψουν την κάρτα (αυτή που έχουμε ορίσει προεπιλογή στο google wallet).
  15. Αν είναι "ιδιοτροπία" του ΟΠΑΠ το ότι δεν περνάνε πιστωτικές δεν βλέπω το λόγο με το παραπάνω τέχνασμα να έχει οποιοδήποτε θέμα. Γιατί δεν παραβιάζει κάποιον όρο χρήσης των καρτών του.
×
×
  • Create New...