SpeechLess
Members-
Δημοσιεύσεις
38 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About SpeechLess
- Ημ. Γέννησης 28/10/1938
SpeechLess's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Καλησπέρα, έχω κατεβάσει εδω και πολλούς μήνες το Gunbound και είχα πορωθεί τρελά, αλλά τον τελευταίο μήνα το είχα εγκαταλείψει. Χτές ξαναέκανα login κατέβασα όλα τα updates που ήθελε χωρίς πρόβλημα, μπαίνω στο παιχνίδι αλλά στην πρώτη σελίδα που επιλέγεις server (world) επιλέγω και μου εμφανίζει "Message code: 292 Client file was modified" και με πετάει έξω. Έχετε να προτείνετε κάποια λύση. Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα, έχω εδώ και πάρα πολύ καιρό το pes5 και παίζει κανονικά. Προχθές όμως είδα οτι όταν παω να παίξω κάποιο αγώνα στην οθόνη που ορίζεις συστήματα κλπ. κολλάει ο υπολογιστής και θέλει restart αν κ ο ήχος παίζει κανονικά (δεν έχω ούτε έιχα βάλει ποτέ κάποιο Patch για ελλήνικες ομάδες). Oταν πάω να παίξω training μόλις πάει να ξεκινήσει με πετάει έξω (pes 5 has encountered a problem and needs to shut down....). Και αυτά που αναφέρω τα κάνει πάντα οχι κάποιες φορές μόνο. Κράτησα backup τα saves μου έκανα uninstall - reinstall και το παιχνίδι πάιζει κανονικά. Ξαναπερνάω τα παλια saves και αποκτώ το ίδιο πρόβλημα που είχα. Μετά απο δοκιμές διαπίστωσα οτι ενα απο τα saves έκανε όλη την ζημιά. Τώρα όμως εαν παίξω κάποιο αγώνα και κάνω ενα save σε οποιδήποτε ελευθερο slot κάνει το ίδιο με αποτέλεσμα να μην μπορώ να αποθηκευσω κάτι επειδή μετά κρασάρει το παιχνίδι. Καμμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει? Ευχαριστώ
-
Βασικά το έστειλα και μου άλλαξαν οθόνη και αυτό που επέστρεψε είχε πάλι καμμένο pixel αλλα σε άλλο σημείο και έτσι το ξανάστειλα και άλλαξαν πάλι οθόνη κ τώρα είναι ok. Τελικά κατάφερα να το χρησιμοποιήσω 15 μέρες μετά την αγορά του καθότι όλες τις προηγούμενες μέρες ήταν στο service!
-
Καλησπέρα, αγόρασα πρίν περίπου 2 εβδομάδες κι εγω ενα DS και με την πρώτη ενεργοποίηση είδα ενα καμμένο pixel στην touch screen, τους πήρα τηλέφωνο και με ενημέρωσαν να το στείλω με courier επειδή είμαι απο Κρήτη για να το αλλάξουν. Τελικά επέστρεψε μετά απο λίγες μέρες και απο οσο αναφέρεται στην απόδειξη που μου έστειλαν έγινε αλλαγή οθόνης χωρίς χρέωση και οχι αντικατάσταση του DS όπως κάποιοι ανέφεραν σε προηγούμενες σελίδες αυτού του θέματος. Τους πήρα τηλέφωνο και τους ρώτησα και μου είπαν οτι δεν παίζει ρόλο που το καμμένο pixel υπήρχε εξαρχής και εφόσον το σύστημα λειτουργεί κανονικά δεν γίνεται αντικατάσταση αλλά μόνο αλλαγή οθόνης. Το έκαναν και σε άλλους αυτό ή εμένα μου έκαναν την που@$%α επειδή δεν πήγα αυτοπροσώπως εκεί να φωνάζω? :mad:
-
ΛΑΘΟΣ! Μέτα απο τους 6 μήνες μπορείς να το αφαιρέσεις χωρίς καμμία άλλη υποχρέωση. Πήγα, ρώτησα και έμαθα και είναι σίγουρο αυτό.
-
Συγνώμη αλλά στο έντυπο που πήρα εγώ με τις χρεώσεις αναγράφεται κάτω - κάτω οτι τα απεριόριστα είναι μεταξύ των προγραμμάτων που αναγράφονται στο έντυπο και δεν ισχύουν για τα παλαιά εταιρικά προγράμματα αν κ έτσι κ αλλίως λογικό μου φαίνεται οτι ο δωρέαν χρόνος μετράει μεταξύ γραμμών που βρίσκονται σε προγράμματα που βγήκαν μαζί... Δεν μου φαίνεται απάτη πάντως.
-
Στέλνεις κενό SMS στο 1250 (αν θυμάμαι καλά) και σου έρχεται το operator logo της Vodafone. Επίσης αυτό ισχύει μόνο για τα κινητά που μπορείς να αλλάξεις λογότυπο δικτύου (στα ΝΟΚΙΑ πχ. σίγουρα γίνεται) και έτσι αντικαθιστάς το PANAFON. ;)
-
Εμένα πάντως σε cu λειτουργεί κανονικά...
-
Καλησπέρα, εγκατέστησα πρίν μερικές μέρες στο κινητό το facewarp και έβαλα και το σχετικό "βοηθητικο" αρχείο για να λειτουργεί καλύτερα, αλλά απ οσο είδα το πρόγραμμα εξακολουθεί να είναι demo και το οποίο έληξε. Τεσπά, αποφασίζω να το απεγκαταστήσω, πάω στο μενού των απεγκαταστάσεων βρίσκω την εφαμογή, την επιλέγω, επιβεβαιώνω την διαδικασία και μετα απο 2-3 δευτερόλεπτα μου πετάει μήνυμα οτι "Ανεπαρκής μνήμη για την απεγκατάσταση" :blink: Δοκίμασα με το Sman και το Stacker να αυξήσω την διαθέσιμη μνήμη (compress memory κλπ.) αλλά και πάλι τα ίδια. Τι να κάνω λοιπόν? :confused:
-
Δουλειά μάλλον δεν έχει και ψάχνεται... :rolleyes:
-
Είσαι σίγουρος οτι δεν στα χρεώνουν? Γιατί συνήθως σε τέτοια πράγματα δεν ξεχνάνε την χρέωση... Πόσο μάλλον να στα κάνουν δώρο...
-
Γιατί είναι τόσο ενοχλητικό να κλείνεις την γραμμή κάθε 15 λεπτά? Δεν θυμάμαι κανένας να γκρίνιαζε για τα 3λεπτα παλαιότερα... Ισα ισα που ανα 15 λεπτά κάνεις κ διάλειμμα... :p
-
Απο περιέργεια: Που το ξέρεις οτι είχαν 5 κομμάτια και δεν σου τα έδωσαν? Και αφού το γνώριζες γιατί δεν τους την είπες να τους προσβάλλεις κι όλας? :confused:
-
Τι ξέχασαν? Αφου ο elektrik-eye ανέφερε παραπάνω οτι τον ενημέρωσαν οτι υπήρχε πρόβλημα στο σύστημα τους. Απόδειξη κ το γεγονός οτι την ίδια μέρα τα 3 ευρώ περάστηκαν σε ολους...
-
Καλησπέρα, να κάνω μια ερώτηση. Εχω το Ρ900 εδω και 4 μήνες και η συνεργασία του με το PC ήταν άψογη σε ολα και ειδικά σε backup και συγχρονισμό που χρησιμοποιώ περισσότερο. Σήμερα έβαλα στο PC το service pack 2 (μετά απο format στο pc) τα εγκατέστησα όλα κανονικά, το τηλ το αναγνωρίζει ο υπολογιστής κάνει synchronization κανονικά, αλλά οταν παω να κάνω backup ενω ξεκινά την διαδικασία κανονικά (κάνει επαννεκίνηση στο τηλ.) μόλις πάει να ξανα συνδεθεί στο τηλ για να αρχίσει το backup, μου πετάει μήνυμα backup failed, check if phone is connected properly, the phone will be restarted. * Πριν κάνω οτιδήποτε εχω κλέισει antivirus, firewall κλπ. εννοείται. Τι φταίει? :confused: