Jump to content

regina skalkou

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Αξιολογήσεις

    0%

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

regina skalkou's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Φήμη

  1. 21 νοεμβριου 2022 επικοινωνω τηλεφωνικώς με την wind ενημερώνω οτι μετακομιζω αμεσα και ρωτας τη διαδικασία - η κα. που με εξυπηρετεί με ρωταει εαν θελω νεα γραμμη ή την ίδια ? την ρωταω τις διαφορες η απαντηση ειναι η εξης με τη ιδια γραμμη θα πρεπει να πληρωσετε 60 ευρο για να μεταφερθεί η γραμμη σας αλλα θα συνεχισεται να πληρωνετε το ίδιο ποσο που πληρωνατε μεχρι τωρα το μηνα ΕΑΝ παρετε νεα γραμμη σας κανουμε δωρο 3 παγια και τα χρηματα που θα πληρωνετε μετα το μηνα θα ειναι 21 ευρο - αποαφασισα να κανω νεα γραμμη -Αλλα η κα. που με εξυπηρετησε προφανος ξεχασε να μου πει οτι εχω δέσμευση συμβολαιου εως το 2024 και εαν κοψω την γραμμη θα πρεπει να πληρωσω 77 ευρο Επισης η ίδια η κα. εκανε λαθος στην αιτηση της νεας γραμμης βαζοντας λαθος διεύθυνση στην αιτηση μου με αποτελεσμα ενω η η νεα αιτηση για ιντερνετ εγινε στις 21/11/2022 συνδέθηκε η νεα γραμμη 4/1/2023 επισης η παλια συνδεση μου δεν κοπηκε ποτε μεχρι πριν λιγες μερες που το αντιιφθηκα εντελώς τυχαια - μετα απο αλεπαληλα τηλεφωνιματα στη εταιρια γιατι δεν εγινε διακοπη της γραμμης η εξυπηρετηση πελατων ελεγε ότι φένετε να εχω δίκιο αλλα θα πρεπει να παω σε καταστημα για να γινει οριστική διακοπή της γραμμης - παω σε καταστημα στην αγια παρασκευη η υπαλληλος λεει οχι εδω τηλεφωνικά - επικοιωνων παλι μαζι σας ο υππαλληλος επιμενει οτι πρεπει να ποαω σε καταστημα - παω ξανα την προυγουμενη Πεμπτη τελικα κανει την διαδικασια διακοπης της γραμμης αλλα θελεικαι 22 ήμερες μέχρι να γινει - Κατι που συμαινει εμενα συνεχιζεται να μου στέλνετε λογαριασμους Οπως καταλαβενεται η διασαρεσκια μου είναι μεγαλη και θελω το συν τομοπτερο την διακοπη της συνεργασία μας - αλλα ουτε αυτο μπορει να γίνει κατα την υπαλληλο το υκαταστηματος εαν δεν περασουν 30 ημερες απο την σύνδεση μου
  2. 21 νοεμβριου 2022 επικοινωνω τηλεφωνικώς με την wind ενημερώνω οτι μετακομιζω αμεσα και ρωτας τη διαδικασία - η κα. που με εξυπηρετεί με ρωταει εαν θελω νεα γραμμη ή την ίδια ? την ρωταω τις διαφορες η απαντηση ειναι η εξης με τη ιδια γραμμη θα πρεπει να πληρωσετε 60 ευρο για να μεταφερθεί η γραμμη σας αλλα θα συνεχισεται να πληρωνετε το ίδιο ποσο που πληρωνατε μεχρι τωρα το μηνα ΕΑΝ παρετε νεα γραμμη σας κανουμε δωρο 3 παγια και τα χρηματα που θα πληρωνετε μετα το μηνα θα ειναι 21 ευρο - αποαφασισα να κανω νεα γραμμη -Αλλα η κα. που με εξυπηρετησε προφανος ξεχασε να μου πει οτι εχω δέσμευση συμβολαιου εως το 2024 και εαν κοψω την γραμμη θα πρεπει να πληρωσω 77 ευρο Επισης η ίδια η κα. εκανε λαθος στην αιτηση της νεας γραμμης βαζοντας λαθος διεύθυνση στην αιτηση μου με αποτελεσμα ενω η η νεα αιτηση για ιντερνετ εγινε στις 21/11/2022 συνδέθηκε η νεα γραμμη 4/1/2023 επισης η παλια συνδεση μου δεν κοπηκε ποτε μεχρι πριν λιγες μερες που το αντιιφθηκα εντελώς τυχαια - μετα απο αλεπαληλα τηλεφωνιματα στη εταιρια γιατι δεν εγινε διακοπη της γραμμης η εξυπηρετηση πελατων ελεγε ότι φένετε να εχω δίκιο αλλα θα πρεπει να παω σε καταστημα για να γινει οριστική διακοπή της γραμμης - παω σε καταστημα στην αγια παρασκευη η υπαλληλος λεει οχι εδω τηλεφωνικά - επικοιωνων παλι μαζι σας ο υππαλληλος επιμενει οτι πρεπει να ποαω σε καταστημα - παω ξανα την προυγουμενη Πεμπτη τελικα κανει την διαδικασια διακοπης της γραμμης αλλα θελεικαι 22 ήμερες μέχρι να γινει - Κατι που συμαινει εμενα συνεχιζεται να μου στέλνετε λογαριασμους Οπως καταλαβενεται η διασαρεσκια μου είναι μεγαλη και θελω το συν τομοπτερο την διακοπη της συνεργασία μας - αλλα ουτε αυτο μπορει να γίνει κατα την υπαλληλο το υκαταστηματος εαν δεν περασουν 30 ημερες απο την σύνδεση μου
×
×
  • Create New...