21 νοεμβριου 2022 επικοινωνω τηλεφωνικώς με την wind ενημερώνω οτι μετακομιζω αμεσα και ρωτας τη διαδικασία - η κα. που με εξυπηρετεί με ρωταει εαν θελω νεα γραμμη ή την ίδια ? την ρωταω τις διαφορες η απαντηση ειναι η εξης
με τη ιδια γραμμη θα πρεπει να πληρωσετε 60 ευρο για να μεταφερθεί η γραμμη σας αλλα θα συνεχισεται να πληρωνετε το ίδιο ποσο που πληρωνατε μεχρι τωρα το μηνα ΕΑΝ παρετε νεα γραμμη σας κανουμε δωρο 3 παγια και τα χρηματα που θα πληρωνετε μετα το μηνα θα ειναι 21 ευρο - αποαφασισα να κανω νεα γραμμη -Αλλα η κα. που με εξυπηρετησε προφανος ξεχασε να μου πει οτι εχω δέσμευση συμβολαιου εως το 2024 και εαν κοψω την γραμμη θα πρεπει να πληρωσω 77 ευρο
Επισης η ίδια η κα. εκανε λαθος στην αιτηση της νεας γραμμης βαζοντας λαθος διεύθυνση στην αιτηση μου με αποτελεσμα ενω η η νεα αιτηση για ιντερνετ εγινε στις 21/11/2022 συνδέθηκε η νεα γραμμη 4/1/2023
επισης η παλια συνδεση μου δεν κοπηκε ποτε μεχρι πριν λιγες μερες που το αντιιφθηκα εντελώς τυχαια - μετα απο αλεπαληλα τηλεφωνιματα στη εταιρια γιατι δεν εγινε διακοπη της γραμμης η εξυπηρετηση πελατων ελεγε ότι φένετε να εχω δίκιο αλλα θα πρεπει να παω σε καταστημα για να γινει οριστική διακοπή της γραμμης -
παω σε καταστημα στην αγια παρασκευη η υπαλληλος λεει οχι εδω τηλεφωνικά - επικοιωνων παλι μαζι σας ο υππαλληλος επιμενει οτι πρεπει να ποαω σε καταστημα - παω ξανα την προυγουμενη Πεμπτη τελικα κανει την διαδικασια διακοπης της γραμμης αλλα θελεικαι 22 ήμερες μέχρι να γινει - Κατι που συμαινει εμενα συνεχιζεται να μου στέλνετε λογαριασμους
Οπως καταλαβενεται η διασαρεσκια μου είναι μεγαλη και θελω το συν τομοπτερο την διακοπη της συνεργασία μας - αλλα ουτε αυτο μπορει να γίνει κατα την υπαλληλο το υκαταστηματος εαν δεν περασουν 30 ημερες απο την σύνδεση μου