Jump to content

jim2019

Members
  • Δημοσιεύσεις

    66
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About jim2019

  • Ημ. Γέννησης 15/12/1987

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

jim2019's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

0

Φήμη

  1. Έχω κάτι γλώσσες προς ενημέρωση στο galaxy store γύρω στα 50mb η καθεμία. Έχω επιλέξει μη αυτόματη ενημέρωση. Μπορω καπως να τις διαγράψω? Δείτε το screenshot.
  2. Παιδιά με το τελευταίο update Φεβρουαρίου, έχετε εντοπίσει ζητήματα ή όλα οκ?
  3. Όντως με vodafone δεν έχω ιδιαίτερα καλό σήμα όπως πριν με την cosmote. Δυστυχώς και έκανα πριν 1 μήνα αίτημα φορητοτητας.
  4. 16 ώρες τουλάχιστον πολύ παιδιά.... η διάρκεια. Δεν ξέρω σκέφτομαι να πάω για αντικατάσταση μάλλον. Ή όχι? 🤔 Μου κάνει κ εμένα κάτι κουλά συνήθως όταν είμαι σε κλήση χάνεται η φωνή του συνομιλητή & αναγκάζομαι να κάνω τερματισμό και επανάκληση.
  5. Α ευτυχώς. Ναι νομίζω την καλύτερη κάλυψη την έχει η cosmote.
  6. Παιδιά ας το επιβεβαιώσει και κάνας άλλος μη μου λέτε τέτοια.... και με πήρε η cosmote για αντιπροσφορα και να επιμένουν κιόλας.😅😅
  7. Στις ποιες???????? Τι εννοείς? Μη μου λες τέτοια.
  8. Καλησπέρα παιδιά. Έφυγα από cosmote για Vodafone με φορητοτητα. Παρατηρώ ότι δεν εμφανίζεται το volte, δίπλα από το σήμα και το wifi. Παίζει να χρειάζεται ρύθμιση? Ή απλά δεν το δείχνει στο δίκτυο της Vodafone?
  9. Καλησπέρα παιδιά. Κατόπιν αδυναμίας,επικοινωνίας με την cosmote και,εφόσον το συμβόλαιο που έχω λήγει μέσα Φλεβάρη, είπα να δοκιμάσω κάποιο αντίστοιχο πακέτο της Vodafone όπου θα έχει μηνιαίο πάγιο στα 24€. Καπάκι και έχοντας φύγει από το κατάστημα με καλεί η cosmote λόγω του αιτήματος και κανει νέα αντιπροσφορά, στο ίδιο πακέτο στα 21€. Νομίζω εχω δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 2 εβδομάδων, καθώς αν και μου έδωσαν νέα κάρτα sim το νεο συμβόλαιο θα ενεργοποιηθεί την Δευτέρα. Κάλεσα να ρωτήσω εάν γίνεται να ακυρώσω αλλά μίλησα με άλλον υπάλληλο που είχε αυστηρό ύφος και μου λέει δεν γίνεται να φύγετε τώρα εφόσον υπογράψετε. Δεν έβγαλα άκρη. Και κοιτάω το ποσό,της ποινής στα πινακάκια που τα γράφει ανά μήνα και,βγαίνει αν διαβάζω σωστά στα 40 κ κάτι €. Νομίζω ότι δεν αξίζει αν,είναι να πληρώσω το πρόστιμο να φύγω από το νέο,συμβόλαιο καθώς αναλογικά τα συν 3€ διαφοράς θα τα πληρώσω στη Vodafone.
  10. Είδα το σφάλμα και απόρησα. Οπότε είμαστε κομπλέ!
  11. Καλησπέρα σε όλους. Έκανα την τελευταία ενημέρωση Ιανουαρίου, αλλά η αντίστοιχη ενημέρωση του google play έχει σταματήσει από τον Νοέμβριο και εμφανίζεται σφάλμα. Τι μπορεί να φταίει? Δείτε και την εικόνα...
  12. Ηρθε από χτες. Έχετε κάνει την ενημέρωση παιδιά? Είδατε βελτιώσεις ή κάποιο ζήτημα?
  13. Πφφφφ... εγω πάντως με το update Νοεμβρίου, περιεργως η μπαταρία πήρε τα πάνω της...
  14. Δεν υπογράψαμε κατι. Πληρώσαμε βέβαια. Και λίγο ακριβά. Θα μου πεις επιλογη μας. Εννοείται. Απλά σε κινητά ναυαρχίδες υπάρχουν λίγο παραπάνω απαιτήσεις σε ενημερώσεις και υποστήριξη. Με αυτή την έννοια το λέμε.
  15. Εντελώς... Επιδιόρθωση ασφαλείας Νοέμβριος 2024. 😅😅😅😅 2 Δεκεμβρίου 2024 σήμερα.
×
×
  • Create New...