Ήρθε η ώρα και έκανα κι εγώ το λάθος να κάνω παραγγελία από banggood...
Την 08/03/2019 έκανα μια παραγγελία, περίπου 10 αντικείμενα, συνολικής αξίας 154,46€, ένα εκ των οποίων ένα set από Uno, αξίας 113,59€.
Για κάποιο λόγο η παραγγελία έσπασε σε 5 διαφορετικές αποστολές. Η μια περιείχε μόνο το Uno με DHL Express.
Δεν θα σταθώ στο ότι η DHL μου έστειλε ένα μήνυμα να μπω στον ιστότοπό της για να διαχειριστώ την παράδοση, όπου είχε ως μόνη εναλλακτική (παραπλανητικά) την παραλαβή από το κατάστημά της στη Φιλελλήνων (μετά από σχετικό email παραπόνων έμαθα ότι γίνεται κανονικά η παράδοση στη δ/νση που δηλώνεις κατά την αγορά...), ούτε στο γεγονός ότι χρειάστηκε να επιμείνω και να επικοινωνήσω 3 φορές για να το παραδώσουν τελικά στο σπίτι μου, δεν θα μείνω επίσης στο γεγονός ότι απαιτούν να είναι κάποιος 11:00-17:00 στη διεύθυνση που δήλωσες (αν δουλεύεις φρόντισε να πάρεις άδεια γιατί η DHL δεν είναι για εργαζόμενους...) και παρότι είχα συνεννοηθεί να έρθουν μετά της 14:00 μου ήρθαν 11:30 οπότε από τύχει παρέλαβε κάποιος το δέμα για εμένα.
Θα μείνω όμως στο γεγονός ότι αντί να πληρώσω το ΦΠΑ για την αξία του δέματος και έξοδα courier πάλι για την αξία του δέματος με χρέωσαν και τα δυο σύμφωνα με την συνολική αξία της αγοράς (ναι ναι, καλά καταλάβατε, πλήρωσα ΦΠΑ και νταβατζιλίκια της DHL για προϊόντα που θα παραλάβω σε ένα μήνα από σήμερα αλλιώς δεν θα μου επιδίδονταν το ακριβότερο προϊόν στην αγορά).
Κλείνοντας και την εμπειρία αυτή, ήρθε και το κερασάκι στην τούρτα, λυγισμένα πινάκια και .... ΣΠΑΣΜΕΝΗ η οθόνη lcd...
Πλήρης απογοήτευση...
https://www.youtube.com/watch?v=2RlDVuIWvWE (δείτε στο τέλος του 6ου λεπτού τη σπασμένη lcd)