Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά.
Θα ήθελα να μεταφέρω μια προσωπική εμπειρία από την συσκευή και από την εταιρεία (Oneplus)...
Το καλοκαίρι αγόρασα στην Γαλλία από κατάστημα κινητής το 7Pro 6/128.
Επιστρέφοντας Ελλάδα, το τηλέφωνο βραχηκε ( δεν θα μπω σε λεπτομέρειες πώς...) και έφυγε για το σέρβις στην Πολωνία. Το κόστος επισκευής ήταν 650 ευρώ και φυσικά το αρνήθηκα. Έστειλα κάποια μηνύματα στο customer support της εταιρείας παραπονούμενος για το μέγεθος της ζημιάς και το κόστος. Φυσικά μου απάντησαν ότι η συσκευή δεν είναι αδιάβροχη και δεν καλύπτεται οποιαδήποτε ζημιά από υγρά....
Στο μεταξύ παρήγγειλα νέα συσκευή ακριβώς ίδια από το site. Πριν λίγες μέρες έλαβα μήνυμα ότι μου προσφέρουν 10% έκπτωση σε περίπτωση νέας συσκευής. Απάντησα ότι ήδη είχα αγοράσει από το site και την επόμενη μέρα πιστώθηκε ποσό 70 € στην κάρτα με την οποία έκανα την αγορά!!
Δεν περίμενα ότι μετά από ένα μήνα θα επέστρεφαν στο ζήτημα μου, ούτε και ότι θα επέστρεφαν οποιοδήποτε ποσό.
Οφείλω να αναγνωρίσω στην OnePlus την πολύ θετική ανταπόκριση τους. ( Έπειτα βέβαια από πολλά παράπονα που εξέφρασαν στα μηνύματα μου).
Συγγνώμη για το μέγεθος του μηνύματος , αλλά θεωρώ πως και τα καλά πρέπει να λέγονται ....
Καλή χρονιά σε όλους!!!