Στην περίπτωση μου, το κινητό δεν ήτανε από Ελληνική αντιπροσωπεία. Συγκεκριμένα ήτανε ένα SonyEricsson Κ750i το οποίο όταν έφτασε στα χέρια μου μέσα σε κουτί που είχε ένα manual κακή φωτοτυπία του πρωτότυπου, ενώ έλειπαν τα χαρτία της εγγύησης και του δείκτη SAR. Από εκεί άρχισα να καταλαβαίνω την απάτη. Όταν διαπίστωσα ότι είχε πρόβλημα και το κινητό και το πήγα στην Ericsson μου είπανε ότι ήτανε από ξένη αγορά και έπρεπε να το στείλω πίσω. Και εκεί έμπλεξα. Έχουνε περάσει 3 μήνες και ακόμα να το πάρω στα χέρια μου. Έχει πάει σε 3 service χωρίς να το έχω λειτουργήσει σχεδόν καθόλου. Ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι δεν τα παίρνει απο Ericsson Hellas αλλά απο Αγγλία και κότσαρε μέσα τις φωτοτυπίες και τα προωθεί στην Ελληνική αγορά. Κλασική εξαπάτηση. Και ενώ έχω ζητήσει αντικατάσταση πήρα τ' αρ....
Και όλα αυτά έτρεξα και τα έμαθα μόνος μου. Το eshop λες και δεν υπήρχε.
Καμία σηνεννόηση. Αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο και Άγιος ο Θεός.
Το Μάθημα; Αν σου χαλάσει κλάφτο.