Καλησπέρα στο φόρουμ,
Συγγνώμη αν δεν γραφω στο σωστο τόπικ.
Θα ήθελα καποια συμβουλη ή αν σας έχει κάτι παρόμοιο.
Έκανα αίτηση στην cosmote για διακοπή συμβολαιου σταθερής και καρτοσυμβολαιου κινητης την τριτη 6/11/18 μου έστειλαν ενα μυνημα τυποποιημένο και μου ειπαν θα σας καλεσει ενας υπαλληλος. Με παίρνει μια κυρια της δίνω τα στοιχεία και μου λέει απλά πληρωστε τους λογαριασμους του Οκτωμβριου που λήγουν 21/11/18 και θα σας στειλουμε εκκαθαριστικο για να πληρωσετε το ταδε προστημο, και να πείτε εφόσον πάτε στον γερμανο οτι έχουμε ξεκλειδώσει τα δίκτυα. Ωραια λεω παω στον γερμανο, πληρώνω και δίνω και το ρούτερ. Ο υπάλληλος τσεκαρε στο σύστημα και ειπε οτι δεν έχουν ξεκλειδώσει τίποτα. Τα έφτιαξε εκείνος και τα δυο, και μου ειπε απλα περιμενε το εκκαθαριστικο. Γυρισε το καρτοσυμβολαιο σε καρτοκινητο και μου έιπε να περιμενω 2 ωρες να το ανοιξω μετα και να παρω το 1330. Το εκανα τιποτα. Έχει περάσει μια μέρα και ακόμα μου λέει οτι δεν ειναι εγγεγραμμένο στο δίκτυο. Εστειλα μήνυμα στην κοσμοτέ στην σελίδα στο facebook γιατι δεν εχω δυστηχως δίκτυο για να καλέσω, μου ειπαν σε 48 ωρες.
Ρώτησα για το συμβολαιο της σταθερης και μου ειπαν μετα απο πολλές ερωτήσεις και επιμονή οτι το εκκαθαριστικό θα βγει 16/12/18 και τους ρώτησα δηλαδη θελετε να πληρώσω λογαριασμο για μια υπηρεσια που δεν χρησιμοποιο συν το προστημο; και μου απαντησαν οτι θα υπαρχουν χρεωσεις μεχρι να γίνει διακοπη. Ρωταω ποτε θα γινει η διακοπή; καμια απαντηση. Εγω το θεωρώ άδικο να χρεωθώ τις χρεώσεις μεχρι να γινει η διακοπη, εφόσον τους εχω στείλει το ρουτερ και δεν εχω καν δίκτυο στο τηλεφωνο.
Εσεις τι λετε να κάνω;;
Ειμαι σε απόγνωση.