Jump to content

andrathana

Members
  • Δημοσιεύσεις

    7
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

andrathana's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Φίλε terkos2 τα ίδια μου απάντησαν και εμένα.Όταν όμως τους έστειλα την απόδειξη του τελωνείου μου είπαν ότι έπρεπε να έχω πληρώσει tariff insurance για να μου επιστρέψουν τα έξοδα του τελωνείου.Όμως δεν υπάρχει η επιλογή tariff insurance όταν η μέθοδος αποστολής είνα priority direct mail.Μου επιστρέφον μόνω τα έξοδα μεταφοράς. Πιστεύω ότι μας κοροιδεύουν μιας και με ενημέρωσαν για το τεχνικό πρόβλημα 20 ημέρες μετά την παραγγελία μου και 7 μέρες μετά την ταχυδρόμηση του δέματος. Ξαναέστειλα email και περιμένω απάντηση.
  2. Το πρόβλημά μου είναι να παραλάβω και να πληρώσω τελωνείο ή όχι;
  3. Καλησπέρα zananiro.Αυτό το κατάλαβα.Μπορώ όμως να το χρησιμοποιήσω στο Paypal για refund εάν δεν βγάλω άκρη με το bangood; ----- προσθήκη μηνύματος 7 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Οχι δεν το έστειλαν μόνοι τους.Επειδή είχα καταλάβει ότι η παραγγελία πάει καρφί για τελωνείο τους έστειλα email στο οποίο τους έλεγα τη συμβαίνει με την παραγγελία μου και στο tracking γράφει ότι η παραγγελία "held by customs" και μου απάντησαν αυτό.
  4. Καλησπέρα.Σε εμένα το bangood είχε στείλει το ακόλουθο email: Dear , Thank you for your e-mail. We are glad to tell you that the shipping method of your order 5*****7 is Priority Air Mail, if you were charged with import duties, we will be eligible for a refund of import duties. If you have any other inquiries, please do not hesitate to contact us at any time. Best regards, Nonie Wu Μπορώ να στραφώ στο Paypal;
  5. Καλησπέρα.Το bangood έστειλε σήμερα το ακόλουθο mail: Dear Banggood customer, Thank you for shopping on Banggood. We are sorry to inform you that the shipping method you chose for your order 54260947 is Priority Air Mail, but actually it was shipped with Air Mail Register because of an technical error occurred in the shipping method matching system. We would like to express our deepest regret for the inconvenience caused by this mistake. As for now, we have managed to pinpoint the reasons leading to this error and it has been fixed. We take full responsibility for this situation and guarantee that such incidents will not occur again in the future. We would like to arrange a refund of the shipping fees to you. Is that acceptable? Ζητάει να δεχθείς να σου επιστρέψει τα ταχυδρομικά έξοδα και όχι τα έξοδα του΄τελωνείου που οφείλεται στο λάθος του συστήματος τους.
×
×
  • Create New...