Jump to content

gpk

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

gpk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Καλημέρα. Επειδή τα έχω πάρει με την αντιπροσωπεία: 1. Βάσει του άρθρου 537 του Αστικού Κώδικα μπορείς εντός έξι μηνών να το πας σε αυτόν που σου το πούλησε (προσοχή, όχι στον κατασκευαστή) και να ζητήσεις αντικατάσταση ή τα λεφτά σου πίσω (άρθρο 540), εφόσον δεν μπορεί ο κατασκευαστής να αποδείξει ότι το πρόβλημα δημιουργήθηκε μεταγενέστερα (δηλαδή από σένα). Δείτε τη σχετική εγκύκλιο εδώ: http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=51. Αυτό ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ της οποιασδήποτε εγγύησης. (τα γράφω κάπως περιληπτικά, αλλά αυτή είναι η ουσία). Μπορεί να σου προσφέρουν επισκευή κι εσύ να πεις, δε θέλω, τα λεφτά μου πίσω (υπαναχώρηση) ή καινούργιο. 2. Βάσει του άρθρου 5 παρ. του ν. 2251/1994 "Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εµφανισθεί στο προϊόν ελάττωµα και οπροµηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωσηχρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος µε νέο ίσηςαξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύµβαση. Αν ο απαιτούµενος χρόνοςεπισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιµες ηµέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή". Άρα μπορούμε ήδη όσοι έχουμε Xperia mini να ζητάμε είτε αντικατάσταση (ή τα χρήματά μας πίσω) από τον πωλητή είτε συσκευή αντικατάστασης από την αντιπροσωπεία. Επειδή τους είπα ότι θέλω κινητό προσωρινής αντικατάστασης κι έκαναν το δύσκολο, κάθησα και τα έψαξα (είμαι δικηγόρος) και τους έταξα προθεσμία ως αύριο. Αν δεν το κάνουν, θα τους κάνω αγωγή--για το ****το. τώρα που το σκέφτομαι κι επειδή με βλέπω να την καταθέτω την αγωγή: αν θέλει και κάποιος άλλος να ζητήσει το ίδιο από την αντιπροσωπεία και δεν του το δώσουν (κινητό προσωρινής αντικατάστασης), δε μου κάνει κόπο να προσθέσω και το όνομά του στην αγωγή (εννοείται χωρίς να χρεώσω οτιδήποτε) .
×
×
  • Create New...