Έχω το ίδιο πρόβλημα. Το θέμα είναι το εξής:
Στο service menu αποθηκεύονται πληροφορίες για εγκατάσταση "περίεργων" προγραμμάτων, και αν η LG δει πως έχει εγκατασταθεί κάποιο από αυτά (ακόμα και αν δεν είναι εγκατεστημένο αυτή τη στιγμή), ακυρώνει την εγγύηση. Σχεδόν μάλωσα με τον υπάλληλο του service προσπαθώντας να του εξηγήσω πως το να εγκαταστήσει κανείς το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ su από το Google Play ΔΕΝ ρουτάρει το κινητό (εγώ το εγκατέστησα ακριβώς για να ελέγξω πως δεν είναι ρουταρισμένο, όταν το πήρα δεύτερο χέρι).
Μπορείτε να μπείτε στο μενού με το service code: *#546368#*xxx# όπου xxx ο κωδικός της συσκευής (πχ 818 για το LG G4). Από εκεί, SVC > LG RCT > Display Result. Αν υπάρχει κάποιο "rooting related file" η εγγύηση ακυρώνεται.
Το αστείο είναι πως αν ρουτάρω το κινητό, σβήσω τα ίχνη, το ξερουτάρω και τους το στείλω, τότε θα το δεχτούν εντός εγγύησης.
Μιλάμε για τζιμάνια...
ΥΓ: Δεν νομίζω πως μπορεί να κάνει κάτι ο συνήγορος του καταναλωτή, μιας και αυτοί είναι οι όροι της LG, όσο ηλίθιοι κι αν είναι, τους έχεις αποδεχτεί θεωρητικά αγοράζοντας τη συσκευή τους.