Jump to content

annakriti

Members
  • Δημοσιεύσεις

    7
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About annakriti

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26

annakriti's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. 400 λεπτά προς όλους και 600 mb με μια ανανέωση 10 ευρώ το μήνα. Τα χρήματα θα μένουν στην καρτα. Για 12 μήνες η προσφορά.
  2. Εμένα μου έδωσαν τετραψήφιο χθες. Τελικά θα παραμείνω στην cosmote με καρτοκινητό αφού μου έδωσαν μια χαρά δωράκια. Αρχικά μου είπαν πως αν φύγω απο την εταιρεία θα πληρώσω ποινή. Όταν τους ειπα τι γράφει η ΕΕΤΤ με έβαλαν στην αναμονή και μου είπαν " ω ναι έχετε δίκιο, ζητάμε συγγνώμη". Πάντως ο κάθε υπάλληλος τα δικά του. Ευτυχώς που καταγράφονται οι κλήσεις. Οπότε σήμερα μετά απο 14 χρόνια bye bye συμβόλαιο!
  3. Αρα σε αυτή την περίπτωση πως αυτοί γνωρίζουν πως φεύγω αζημιως; Πρέπει με καποιο μέηλ πχ να το γνωστοποιησω; Ρωτάω ξανά γιατί αυτοί ειναι ικανοί να με χρεωσουν λέγοντας πως δεν είχαν ενημέρωση για το λόγο που φεύγω. Σας ζαλισα πρωί πρωί. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
  4. Χρειάζεται κωδικος διακοπής όταν θες να πας σε άλλη εταιρεία; Επειδή αναφέρω πως θα κάνω αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρεία.
  5. Καλημέρα σας! Πήρα και εγώ την ενημέρωση στον τελευταίο μου λογαριασμό για τις αυξήσεις που θα γίνουν απο 1/4. Θέλω να κάνω αίτηση φορητότητας στη wind για καρτοκινητό και φυσικά να αποχαιρετήσω την cosmote αζημιως. Επειδή δε θέλω πάλι να χάσω το χρόνο μου με τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση τους ρωτάω εδώ. Γιατί απο την cosmote ο καθένας λέει αλλά. Πρέπει να στείλω κάποιο μέηλ για να ενημέρωση πως φεύγω αζημιως για τους γνωστούς λογους; Για να πω πως ενημερωσα αν μου έρθει κανένας κουλος λογαριασμός; Φανταστείτε πως απο την εξυπηρέτηση μου είχαν πει πριν καιρό πως δεν έχουν ενημέρωση για αυξήσεις. Μάλιστα με ρωταγαν που το είδα στο site. Επίσης μου ειπαν πως τα 3 ευρώ έκπτωση στο πάγιο ειναι δέσμευση σαν να είχα πάρει συσκευή . Κάτι που απο οσο ξέρω δεν ισχύει. Για πείτε βρε παιδιά τι πρέπει να κάνω; Για να μαι ήσυχη πως δε θα πουν " και που ξεραμε εμείς πως φεύγεις λόγω των αυξήσεων;". Σας ευχαριστώ!
  6. Για κάθε μήνα μέχρι να φύγω ή μέχρι να λήξει το συμβόλαιο; Το πρώτο υποθέτω εννοείς ε; Ίσως ακούγεται χαζή η ερώτηση αλλά με έχουν μπερδέψει διάφορα που διαβάζω γι αυτό επιμένω. Για τα 30 στη wind το γνωρίζω αλλά ευτυχώς τα χρήματα μένουν στην κάρτα για 30 μέρες. Σε ευχαριστώ πολυ για την απάντησή σου! ΥΓ Τώρα κατάλαβα ποιος ο σωστός τρόπος να απαντάω σε ενα μήνυμα αλλά το κατάλαβα αφού πάτησα απάντηση πριν.
  7. Καλησπέρα σας, Τον Οκτώβριο ανανέωσα το συμβόλαιο μου στην Cosmote σε κατάστημα Γερμανός αλλά μέσω του τηλεφωνικού τους κέντρου που το κάλεσαν απο το κατάστημα. Το μόνο που ζήτησα για να ανανεωσω ήταν να συνεχίσω να έχω τα δώρα που μου είχαν κάνει και στην προηγούμενη ανανέωση. Δηλαδή 500 mb δώρο αντί 100 και 60 λεπτά ομιλίας αντί 30 που είχε το πρόγραμμα έτσι και αλλιώς. Είχα ακόμα τα 1500 λεπτά και 1500 μηνύματα προς την cosmote και 15 μηνύματα προς ολους. Δε ζήτησα καλύτερη τιμή απλα να έχω παλι οσα είχα τους τελευταίους 18 μηνες. Ολα καλά, συμφωνώ και φεύγω. Τηλεφωνικά όλα αυτά. Η υπάλληλος κάτι εκτυπωσε όμως δεν θυμάμαι να μου ζήτησε να υπογράψω. 100% δεν πήρα αντίγραφο και σίγουρα δεν έδωσα ταυτότητα που σε ανάλογες περιπτώσεις την ζητανε. Στο λογαριασμό του Δεκεμβρίου βλέπω παραπάνω ποσό απο αυτό που πάντα πλήρωνα και είδα πως δεν έχω πια τα 15 μηνύματα. Κάτι για το οποίο δε με ενημέρωσαν όταν έκανα την ανανέωση. Εγώ τους είχα αναφέρει τι είχα. Τα μηνύματα δεν ήταν καποιο δώρο, υπήρχαν στο βασικό πακέτο. Παλιότερα πχ μου είχαν πει θα έχετε αυτό και αυτό αλλα τα 100 μηνύματα θα γίνουν 15. Πήρα τηλέφωνο μου είπαν πως δε μπορεί να γίνει τίποτα γιατί πλέον η εταιρεία δε δίνει μηνύματα. Ούτε έστω mb να μου δώσουν γιατί είχα ήδη δωρακι. Ρώτησα πόσο ειναι το ποσό για να το διακόψω ή να το κάνω cosmokarta μου είπαν 15 για διακοπή και 30 για cosmokarta. Πέρασαν 3 εβδομάδες και τελικά αποφάσισα να το κάνω καρτοκινητό F2go. Τώρα η ερώτηση. Να αρκεστώ σε αυτό που μου είπαν για τα 15 ευρώ ή θα μου ζητήσουν αλλα στη συνέχεια αφου σπάω το συμβόλαιο; Γιατί έχω καταλάβει πως ο καθένας υπάλληλος λέει αλλά. Μπορούν να ισχυριστούν πως ο υπάλληλος έκανε λάθος και χρωστάω περισσότερα; Στο λογαριασμό μου φαίνεται έκπτωση 3,22 ευρώ ( που δε τη ζήτησα) αυτή την έκπτωση την είχα απο παλιότερη ανανέωση. Ακούω πολλούς που δίνουν αρκετά χρήματα όταν σπάσουν το συμβόλαιο γι αυτό μου έκανε εντύπωση το 15. Εκτός βέβαια αν με καλύπτει και το γεγονός πως κατά την πώληση δεν έγινε σωστή ενημέρωση προς εμένα. ----- προσθήκη μηνύματος 12 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Τώρα θα μου πείτε αφού σου ειπαν αυτό τι μας ρωτας κοπέλα μου. Σε φίλη μου πρόσφατα ένας υπάλληλος της είπε 15 ευρώ και ένας άλλος 85... Γι αυτό δε πήρα ξανά τηλέφωνο, γιατί το 15 συμφέρει να έχω ακούσει μόνο.... Όπως και να έχει, σας ευχαριστώ!
×
×
  • Create New...