Jump to content

Hiryuu

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Hiryuu

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 3

Hiryuu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Καλημέρα παιδιά, Το κινητό έχει αγοραστεί μεσω ebay-> Ιρλανδίας επειδή δεν έρχεται Ελλάδα. Χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο κινητό περίπου 6 μήνες, οι πρώτοι 4+1/2 μήνες ήταν δίχως κανένα πρόβλημα. Το κινητό ουδέποτε έχει πέσει ή χτυπηθεί. Τα προβλήματα ξεκίνησαν πριν 1+1/2 μήνα περίπου όταν ξεκίνησε να χάνεται το σήμα της κινητής είτε στην sim1, είτε στην sim2, είτε και στις 2 sim μαζί. Το πρόβλημα δεν ήταν πάντα έντονο (πολλές φορές το σήμα επανερχόταν και ξαναχανόταν) διορθονώταν για λίγο με reboot ή cache wipe. Οταν λέω ξαναχανόταν εννοώ ότι έφτανε σε σημείο να μηδενιστεί (απογορευτικό σήμα στην ένδειξη στάθμης σήματος) όχι να ελλατωθεί. Το σήμα στην περιοχή μου είναι σταθερό και δεν είχα ποτε προβλήματα στάθμης, πόσο μάλιστα και στις δύο sim ταυτόχρονα (cosmote και vodafone). Eπειδή το πρόβλημα δεν διορθωνόταν αποφάσισα να κάνω to γνωστό factory reset. Δηστυχώς το πρόβλημα παρέμεινε αλλά υπήρχαν και πάλι περίοδοι που το κινητό λειτουργούσε κανονικά (μια ολοκληρη μέρα) χωρίς να επεμβώ. Πριν από 4 μέρες το κινητό έκανε αναβάθμιση στο firmware στην έκδοση G950FXXU1AQK7. Μετά την αναβάθμιση παρατήρησα ότι το κινητό χάνει τα σήματα μέσα σε 1 λεπτό περίπου από το reboot, ενώ από εκεί και πέρα παραμένει συνέχεια στην κατάσταση no signal και στις 2 κάρτες sim. Πολύ σπάνια στιγμιαία ανεβαίνει το σήμα και αμέσως μετά χάνεται ξανά. Έκανα ξανά factory reset και κατα την διδικασία αρχικοποίησης του κινητού έβαλα μονο τους αριθμούς pin των sim, περίμενα να δώ αν το πρόβλημα θα εμφανιστεί πριν το κινητο εγκαταστήσει οτιδήποτε. Δυστηχώς το σήμα πάλι χάθηκε ... Εγκατέστησα την εφαρμογή phone info samsung για να δω τους csc codes (εχω eur/eur/pak) οποτε λογικά δεν θα επρεπε να υπάρχει πρόβλημα εκεί, άλλωστε δούλευε κανονικά τους πρώτους 4+1/2 μήνες. Είμαι έτοιμος να το στείλω πίσω στην αγγλία στο service του ebay retailer μιας και δεν καλύπτομαι από την εγγύηση του κατασκευαστή (έχω 1 χρόνο εγγύηση από τον retailer). Το ερώτημα μου είναι το εξής: υπάρχουν άτομα που παρατήρησαν παρόμοια συμπεριφορά (ιδιαίτερα σε s8 duos) και εαν ναι πως αντιμετώπισαν το πρόβλημα; Εχει κανείς να προτείνει κάτι πέραν από αυτά που αναφέρω; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας, Γιώργος
×
×
  • Create New...