Ειχα 3 καρτοπρογραμματα στη Vodafone και δέχτηκα τηλεφώνημα οτι ότι αν τα κανω με συμβόλαιο κ επιβάρυνση 3 επιπλέον ευρω θα έχω τις ίδιες παροχές συν την επιδότηση κινητού. Δέχτηκα τηλεφωνικά δινοντας το ΑΦΜ μου κ την επόμενη μέρα πηγα στο καταστημα να δω τι παροχές εχω. Με παραπλανησε λεγοντας οτι ότι η μονολεπτη χρεωση ειναι το ιδιο με την τριλεπτη που ειχα στο καρτοπρογραμμα. Τους ζητησα να επανελθω στα παλια προγραμματα μου κ μου παν οτι θα με καλεσει εκπροσωπος απ το τμήμα αμφισβητήσεων. Με κάλεσε κ ειπε οτι αφου δέχτηκα για 2 μήνες δεν μπορώ να αλλάξω. Στις 2 βδομάδες σκάει λογαριασμός 300 ευρώ. Πείτε μου τι μπορώ να κανω; Να παω σε άλλη εταιρεία να το σπάσουν αυτοί το συμβόλαιο Η απλα απλά να τα σπάσω κ να πληρώσω κανα 500αρικο;; τι μπορώ να κάνω ,;;