Καλησπέρα!εδώ και λίγες ημέρες έχω πρόβλημα με τον οτε.Λογω μετακόμισης αποφάσισα να κάνω διακοπή του συμβόλαιόυ με γιατί στο σπίτι που θα πήγαινα υπήρχε ήδη γραμμή(συγκατοικιση).καλεσα λοιπόν στο 13888 ώστε να προχωρήσουμε στην διακοπή του συμβολαίου μ.τοτε η τελεφωνιτρια με ανακοίνωσε ότι εάν θέλω να σπάσω το συμβόλαιο πρέπει να πληρώσω 120 € επειδή είχα κάνει ανανέωση συμβολαίου 15ημέρες πριν.Το θέμα είναι ότι εγώ δεν ανανέωσα το συμβόλαιο με ποτέ.ενα πρωί απλά με κάλεσαν να με πουν ότι μπαίνουμε στην ευριζωνικη ζώνη και αν συμφωνώ.χωρις να με πουν ότι θα υπάρξει συμβόλαιο ενός έτους.εκανα αίτημα ότι δεν ποτέ δεν συμφωνήσα σε κάτι τέτοιο.2 μέρες μετά με κάλεσε από τον τμήμα καταναλωτών μια αγενεστατη κοπέλα η οποία προσπαθούσε να με πείσει ότι έκανα ανανέωση συμβολαίου και ότι άκουσαν την ηχογραφήσεις κλήση που εγώ συμφωνώ και ότι η τιμή του συμβόλαιόυ θα ήταν ίδια με τ πρόγραμμα που είχα παλιότερα.Το καλύτερο είναι ότι εγώ ποτέ δεν υπεγραψα τίποτα..ουδέποτε παρέλαβα κάποιο έγγραφο με τους όρους αυτού του υποτιθεμενου συμβολαίου.με τα πολλά βλέποντας ότι άκρη δεν θα βγάλω αποφάσισα να κρατήσω το αριθμό και να κάνω μεταφορά της γραμμής.περιμενοντας τον τεχνικό ήρθε ο λογαριασμός μου και εκεί είδα ότι το ποσό ανέβηκε από 55 το δίμηνο σε 69€.όντας τρελαμενη καλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών και με είπαν ότι ο λογαριασμός είναι ανεβασμένος επειδή το καινούριο συμβόλαιο κοστίζει περισσότερο.ειπα στην κοπέλα να σταματήσει την αίτηση μεταφοράς γιατί δεν πρόκειται να μείνω άλλο σε αυτή την εταιρία και να κάνουμε διακοπή.μ είπε ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει επειδή δεν καλώ από την γραμμή που ενδιαφέρομαι να διακοψω και με παρεπεμψε να παω σε ένα κατάστημα για να κανονίσω την διακοπή.την ευχαρίστησα και κλείσαμε.μετα από λίγο ψάξιμο στο ίντερνετ καλεσα πάλι για να σιγουρευτω ότι έχουν σταματήσει το αίτημα μεταφοράς και τότε η τελεφωνιτρια με απάντησε ότι δεν μπορεί να σταματήσει εφόσον έχει ξεκινήσει η διαδικασία.της είπα ότι περιμενω εδώ και 10 ημέρες τεχνικό να έρθει για την σύνδεση της γραμμης και δεν έχει έρθει άρα μπορώ να κάνω διακοπή και όχι να αναγκαστικά να πληρώσω και 30 €για την μεταφορά που δεν θα χρησιμοποιήσω επειδή θα γίνει οριστική διακοπή του συμβόλαιο μου.τοτε με ξανακαλεσε η ίδια αγενεστατη κοπέλα από την εξυπηρέτηση καταναλωτών για να με πει ότι είμαι υποχρεωμενη να πληρώσω την μεταφορά αλλά και την ρητρα εάν επιθυμώ να σπάσω το συμβόλαιο που ουδέποτε είχα υπογράψει.τοτε λοιπόν της είπα ότι δεν έχω καμία υποχρέωση να πληρώσω κάτι που δεν έχω υπογράψει και ότι θέλω πίσω το παλιό με πρόγραμμα με τα ίδια χρήματα και με απάντησε ότι εφόσον έχω συμβόλαιο αυτό δεν μπορεί να γίνει..πριν με χρεώσουν ενα καινούριο συμβόλαιο χωρίς την συγκατάθεση με είχα ήδη συμβόλαιο (τηλεφωνικά και αυτό χωρίς υπογραφές)ενός έτους οπότε όταν εγώ την ρώτησα πως με άλλαξαν το συμβόλαιο ενώ υπήρχε άλλο η απάντηση της ήταν γινόταν τώρα δεν γίνεται.Αυτο που με ενδιαφέρει να μάθω είναι γιατί είμαι υποχρεωμενη να πληρώσω μια ρητρα ενός συμβολαίου που ουδέποτε έχω υπογράψει?κανένας ΟΤΕ δεν με έστειλε συμβόλαιο με τους όρους.στπ τηλέφωνο κανένας δεν με ενημέρωσε ότι αυτό που με έλεγαν ήταν συμβόλαιο ενός έτους και ότι υπάρχει διαφορά στην τιμή.καθε βοήθεια θα ήταν χρήσιμη..ευχαριστώ εκ των προτέρων