Jump to content

Bahamut12

Members
  • Δημοσιεύσεις

    4
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Bahamut12

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 3

Bahamut12's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Με NLpost τα εστειλαν και τα 2 Εστειλα φωτογραφιες στο gb και με παρεπεμψε στο warranty policy και μου ειπαν να μου δωσουν 2 δολαρια ... (10,6$ η τιμη της τσαντας) ... Το policy στο οποιο με παρεπεμψε 3 Day Dead on Arrival (DOA) Guarantee If your item arrives damaged or is not working, please follow the warranty process and contact our Support Center for RMA authorization within 3 days of the order being received. After returning the product to us, we can send you a new item free of charge (we will reimburse you the return shipping cost), or you can choose to receive a full refund. Enjoy total peace of mind: every single purchase is 100% risk-free each time you shop at GearBest. Special Notes: 1. Customers must first send a clear photo or video of the damaged or defective product and the shipping packaging before we can consider issuing RMA authorization. Please use good lighting, and a close to medium distance, so we can identify and verify the issue(s). Attachment size must be under 2MB for the Support Center, please send larger attachments to: support@gearbest.com. 2. After GearBest has received the returned product and confirmed the product is faulty, the return shipping cost will be refunded based on a valid return receipt. For example if the return shipping fee is 30 USD, GearBest will refund the same amount of 30 USD to the customer. If our technical team determines the item is not DOA , GearBest will not compensate the return shipping fee. Refund requests for a return shipping fee without a valid RMA return receipt slip will not be accepted. 3. Product returns must be via one of GearBest's approved shipping methods; our Support Center can provide you with further details. Οριστε και το μυνημα τους: Dear John, Thank you for your important feedback and for letting us about your experience with us. Please kindly refer to our warranty policy here:http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html After reviewing your case, please check our possible solutions: 1) Refund 2 USD on your GB wallet. We will refund you amount of the item and exceptionally reward you with extra points(e.g. If your refund is USD 1=2 points, USD 3=3*2 points=>get 6 points etc). You can use both your wallet and points to purchase your future products. Learn more about wallet benefits :http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111 Check out to use point :http://www.gearbest.com/about/about-points.html?157wrew 2)Refund to your payment account We can refund 2 USD to your original payment account. Please note: - For PayPal account refund may take 48 hours to process and appear in your paypal account. Can you please let me know your decision? I look forward to hearing from you. Τους ανεφερα παλι οτι θελω full refund και οδηγιες για το πως να το στειλω πισω οπως αναγραφετε στο warannty policy που μου υπεδειξαν (εχει στειλει ποτε κανεις κατι πισω στο gb και γνωριζει με τι τροπο το θελουν κ ποσο στοιχιζει στο περιπου?)
  2. Σημερα παρελαβα παραγγελεια με αποστολη στις 16/6 , Υπομονη παιδια... αργουν αλλα θα ερθουν... επισης παρελαβα μαζι με αυτην και μια αλλη η οποια ειχε αποστολη στις 1/7 , δεν υπαρχει σειρα η οποιαδηποτε λογικη στον τροπο που τα δουλευουν... οτι βρουν μπροστα τους... Με PostNL και μικρης αξιας και οι δυο κατω των 20ευρω και καμια δεν περασε τελωνειο κτλ... Επισης αλλες δυο εχω παραλαβει απο CN post μεγαλης αξιας χωρις να περασουν απο τελωνειο... μια μονο περασε και χρεωθηκε το 3ευρω αξιας 70 ευρω χωρις να ανοιχτει... Τωρα κατι αλλο... Στη μια παραγγελεια απο Gearbest ειχα μια τσαντα για την κοπελα μ η οποια ηρθε αλλα ειναι σαν να εχουν ξεβαψει τα κροσια που ειχε πανω στο γκρι δερμα της τσαντας και δεν καθαριζονται... Σε αυτη την περιπτωση αν δεν βρω ακρη με τους κινεζους με καλυπτει και το paypal?
  3. Καλημερα παιδια! Εχτες περιμενα ενα δεμα απο GearBest αξιας ~35ευρω Λογω σπασμενου ποδιου πηγε η μητερα μ να παραλαβει ( 7:45 το πρωι) και ο ταχυδρομος ειχε μονο το ειδοποιητηριο και της ειπε οτι δεν το εχει μαζι του γιατι ειναι απο τελωνειο και πρεπει να το παραλαβω απο το καταστημα... Εμενα ομως στο tracking δεν μ εχει εμφανισει οτι περασε απο τελωνειο... Μπορει να συμβει κατι τετοιο ή απλα δν το ειχε μαζι του και της ειπε παπατζες; 7/7/2017, 09:14:19 Κ.Μ.Δ.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (--> ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ (Κ.Κ.)) 7/7/2017, 07:45:54 Κ.Μ.Δ.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ 7/7/2017, 07:38:53 Κ.Μ.Δ.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ 7/7/2017, 05:51:40 Κ.Μ.Δ.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΑΦΙΞΗ ΣΕ 7/7/2017, 05:42:53 Κ.Μ.Δ.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 7/7/2017, 05:02:27 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ (--> Κ.Μ.Δ.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ) 6/7/2017, 18:45:29 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (--> Κ.Μ.Δ.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ) 6/7/2017, 16:45:29 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΦΙΞΗ ΣΕ 6/7/2017, 12:23:21 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΦΙΞΗ ΣΕ 5/7/2017, 10:12:52 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 5/7/2017, 07:37:19 Κ.Α.Τ. ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (--> Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ) 4/7/2017, 14:48:41 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ 15/6/2017, 19:18:00 ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
×
×
  • Create New...