Jump to content

mlv

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About mlv

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 3

mlv's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Καλημέρα, Ειδοποιήθηκα από το τεχνικό τμήμα πως έγινε αναβάθμιση στο υπάρχον λογισμικό(ότι όντως υπήρχε πρόβλημα που δεν το έλυσαν την περασμένη εβδομάδα) και ότι τώρα λύθηκε το πρόβλημά μου.Θα το πάρω το απόγευμα και ελπίζω πως όλα θα είναι καλά!
  2. Καλημέρα , Την συσκευή την έχω εδώ και 20 μέρες, από την πρώτη κλήση που μου έγινε, έλεγε ότι ήμουν εκτός δικτύου ενώ στην οθόνη έδειχνε φούλ σήμα.Το πήγα στην microtech Θεσσαλονίκη ,μου είπαν αρχικά ότι θα παραγγείλουν ανταλλακτικό, την επόμενη μέρα μου είπαν ότι έχει γίνει έλεγχος και ότι το πρόβλημα θα λυθεί μόλις βγει η αναβάθμιση λογισμικού,όταν πήγα να το παραλάβω μου έδωσαν και το τηλέφωνο της samsung στα κεντρικά για να απευθυνθώ σε αυτούς να μου πουν πότε περιμένουν την αναβάθμιση λογισμικού. Πήρα την συσκευή, που παρένθεση πριν την πάω στο σέρβις πήγα και άλλαξα την κάρτα sim μου μήπως και ήταν ελαττωματική,αλλά τίποτα.Φυσικά ούτε κλήσεις (με ένδειξη φουλ σήμα πάντα) ούτε καν σύνδεση wifi.Πήρα στα κεντρικά και ο υπάλληλος της εξυπηρέτησης μου είπε οι οι αναβαθμίσεις λογισμικών βγαίνουν από Κορέα και φυσικά δεν έχουν κάποια ενημέρωση για το πότε θα βγει το καινούριο. Οπότε το ξαναπήγα στο σέρβις στη Θεσσαλονίκη , και ζήτησα να μου γίνει αντικατάσταση. Εδώ και 3 μέρες δεν έχω καμία ειδοποίηση από τα κεντρικά , και όποτε τους καλώ μου λένε ότι πρέπει ο προϊστάμενος(ο οποίος προφανώς είναι πάρα πολύ απασχολημένος) να επικοινωνήσει με το τμήμα σέρβις και να δουν τι θα γίνει.Ειλικρινά δεν νομίζω ότι θα ξαναπάρω samsung συσκευή ποτέ!
×
×
  • Create New...