@giorgio2g,απ'όσο γνωρίζω,από τη στιγμή που το δέμα σου χαρακτηριστεί ως «shipped out» δεν υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας...Βέβαια,το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις απευθείας με το Gearbest(αν και είναι πλέον γνωστές οι ετοιματζίδικες απαντήσεις που μας σερβίρουν!).Δυστυχώς,το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι υπομονή(είμαι shipped out από 18-1-2017)και αν είμαστε τυχεροί παραλαμβάνουμε!Όπως φαίνεται είναι τεράστια τα προβλήματα με NL POST&Gearbest προς Ελλάδα...Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι καταιγισμός mail(με ευγένεια πάντα,όσο είναι δυνατόν) στο Gearbest για να κατανοήσουν το μέγεθος του προβλήματος προς Ελλάδα(λόγω NL POST?Ποιός ξέρει...)!
----- προσθήκη μηνύματος 9 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----
Κι εγώ δεν ξέρω πλέον τί άλλο μπορεί να φταίει...Και δυστυχώς ως καταναλωτές σ'αυτή την περίπτωση είμαστε εντελώς στο έλεος του πωλητή και της ταχυδρομικής υπηρεσίας(αν εξαιρέσουμε την έσχατη λύση του paypal dispute)ακόμα και στην περίπτωση που αγοράσεις shipping insurance(όπως εγώ,καθώς περίμενα «ιδιαίτερη μεταχείριση»λόγω insurance).Παρεμπιπτόντως,από Gearbest έκανες την αγορά;Έχεις επικοινωνήσει μαζί τους;Τί σου είπαν;