Κι εγώ δεν ξέρω πλέον τί άλλο μπορεί να φταίει...Και δυστυχώς ως καταναλωτές σ'αυτή την περίπτωση είμαστε εντελώς στο έλεος του πωλητή και της ταχυδρομικής υπηρεσίας(αν εξαιρέσουμε την έσχατη λύση του paypal dispute)ακόμα και στην περίπτωση που αγοράσεις shipping insurance(όπως εγώ,καθώς περίμενα «ιδιαίτερη μεταχείριση»λόγω insurance).Παρεμπιπτόντως,από Gearbest έκανες την αγορά;Έχεις επικοινωνήσει μαζί τους;Τί σου είπαν;
Όχι από Gearbest, η δική μου αγορά είναι από κινεζο πωλητή στο ebay, επικοινώνησα με ΕΛΤΑ δεν βλέπουν τπτ, με POST NL μου έδωσαν κλασσική απάντηση "we are just the gateway..." οπότε και ενημέρωσα τον πωλητή. Είμαι στη φάση που με ρώτησε αν θέλω refund ή replacement, του ζήτησα refund και περιμένω απάντηση.