Jump to content

panos00

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About panos00

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 3

panos00's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Σήμερα επικοινώνησα μαζί τους και με LG και με Procordia, η δε Procordia έριχνε όλο το φταίξιμο στην LG δεν με άκουγαν καθόλου το μόνο που έλεγαν είναι ότι "Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι αφού δεν μας έχει δώσει πλακέτες η LG" στην δε LG έκανα παράπονα ο άνθρωπος δεν ήξερε να βοηθήσει καθόλου μου έλεγε ότι θα τα μεταβιβάσει και ότι θα με ενημερώσουν... Τους είπα ακόμα και για τον νόμο 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 1994) άρθρο 5 παράγραφος 5 (Ο νόμος εδώ) και ούτε που ενδιαφέρθηκαν ακόμα και υπεύθυνο ζήταγα και δεν μου έδιναν... Θα στείλω αίτηση στον συνήγορο του καταναλωτή και θα στείλω παράπονα μέσω e-mail στην επίσημη LG Ευρώπης. ----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Ακόμα και ίδια περιοχή(Άγνωστη)! :p
  2. Καλησπέρα, στις 26/10/2016 εγώ και η κοπέλα μου δώσαμε τα κινητά μας (LG Fino d290n και τα 2) στην Procordia περιμένοντας να μας αλλάξουν πλακέτα διότι κόλλαγαν πριν ανοίξουν. Τους έχω πάρει πάρα πολλά τηλέφωνα και η απάντηση σε κάθε ερώτηση που κάνω είναι "Ακόμα περιμένουμε το εξάρτημα"! Απαράδεκτο! Μιλάμε για 65 μέρες! Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία ή αν ξέρετε τι μπορώ και δικαιούμαι να κάνω παρακαλώ ενημερώστε με....
×
×
  • Create New...