Χαίρετε.
Το service της LG για τα κινητά (δηλ. η Procordia) καταφέρνει να γίνεται πάντα εκνευριστικό. Έστειλα πριν ένα μήνα ένα LG G Flex 2 με πρόβλημα στην φόρτιση και στην οθόνη μιας και από την πρώτη μέρα που το άνοιξα η οθόνη έχει καφεκίτρινα σημάδια όταν προβάλλει κάτι άσπρο ή γκρι. Το γύρισαν πίσω με την αφορμή πως δεν έχει τίποτα και ότι τα σημάδια στην οθόνη η LG δεν τα αναγνωρίζει σαν βλάβη, αλλά είναι κάτι το φυσιολογικό.
Τηλεφώνησα στην LG και ο υπάλληλος με έντονη αγένεια έκανε πως δεν καταλάβαινε και προσπαθούσε να με βγάλει τρελό.
Χρόνια πελάτης της LG και αυτό πρώτη φορά μου συμβαίνει. Δεν νομίζω ότι θα ξαναπάρω κινητό αυτής της μάρκας.