Jump to content

ichor

Members
  • Δημοσιεύσεις

    27
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About ichor

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 18

ichor's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Φήμη

  1. Το έστειλα με ΕΛΤΑ γράμμα συστημένο με tracking number. 11-9-2020 15:53 ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ (ΚΑΤ) 11-9-2020 16:35 ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ Κ.Δ.ΑΤΤΙΚΗΣ 11-9-2020 22:47 ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ (ΚΑΤ) Με το Universal Parcel App βλέπω επιπλέον τα παρακάτω 12 Σεπ 2020 01:47 Exported - China Post 12 Σεπ 2020 01:47 Leave Sorting - Center China Post 12 Σεπ 2020 01:47 Departure from outward office ox exchange ATHENS AMU - Universal Postal Union Μήπως μπορείς να με διαφωτίσεις (ή όποιο άλλο μέλος ξέρει), για τα παρακάτω.. Το πακέτο επιστροφής με το DOA ταξιδεύει με cargo αεροπορικώς (αν κατάλαβα καλά ?) Από την εμπειρία σου πόσες μέρες κάνει να φτάσει Κίνα ?
  2. Το πιο πιθανό να είναι ρομπότ. Mου λένε να δηλώσω την πραγματική τιμή του DOA προϊόντος που παρέλαβα. "..declare the real customs value of the product according to the payment you had paid to us and refers to the manual of the product to declare the product’s brand, model, usage and material." Στο τιμολόγιο έχει σύνολο τιμή + shipping + ασφάλεια Banggood =146,19 $ Είπαν ότι θα κάνουν refund τα 146,19 και το shipping στην Κίνα (26 ευρώ). Στο ταχυδρομείο δηλώνω την συνολική τιμή αγοράς 146.19 $ ? Ευχαριστώ και πάλι για την απάντησή σου.
  3. Το δέμα έχει βάρος 1700 γραμμάρια και διαστάσεις 30Χ30Χ10 εκατοστά. Έτσι στοιχίζει 26 ευρώ, συστημένο και με tracking number. Μου έστειλαν διεύθυνση Κίνας και ένα pdf να τυπώσω σε Α4 που θα βάλω μέσα στο στο δέμα με γραμμικό κώδικα και πληροφορίες για την επιστροφή στη Κίνα (για το τελωνείο τους ίσως?). Ερώτηση: να το κάνω paypal return refund? Σε γράμμα μου είπαν ότι θα κάνουν refund τα shipping cost και το συνολικό ποσό αγοράς. Στο email τo 15ο email μετά το DOA (και μετά το Paypal dispute που άνοιξα), μου γράφουν ότι: we're aiming for a more than satisfactory solution for you. Να υποθέσω ότι είναι οι συνηθισμένες παπάτζες των Κινέζων..?
  4. Σήμερα (μετά από 3 email που τους έστειλα), απάντησαν με απολογητικό email ότι θα δουν το θέμα: Dear customer. Thank you for your feedback regarding order. We want to express our genuine apology for all inconvenience caused. We will ask our supplier and relevant staff to check the issue. So sorry for the inconvenience caused. If you failed to receive response from us in 3 days, please feel free to contact us again for further solution. Best regards, Banggood Team. ** Λίγο off topic - αλλά σχετικό με την υπόθεση ** Έψαξα λίγο στο internet, έχουν αναφερθεί παρόμοια περιστατικά βλάβης DOA. Πρόκειται για ελαττωματική κάρτα τροφοδοσίας του projector (κατασκευαστική αστοχία). Σε κάποιους έστειλαν ανταλλακτική κάρτα να κάνουν μόνοι τους την επισκευή! Ένας μάλιστα ανέφερε ότι παρ' όλη την αντικατάσταση της χαλασμένης κάρτας με την νέα, το πρόβλημα παραμένει.
  5. Ευχαριστώ πολύ για τις επισημάνσεις! Οι Κινέζοι του Banggood με έχουν γράψει? μιλάω με άνθρωπο - με mail bot? Δεν ξέρω. Τους τα έστειλα 3 φορές, δεν απάντησαν ακόμη, μάλλον έχουν στείλει το θέμα προς έγκριση στον CEO του Banggood. Τρέμουν τα 26 ευρώ του ΕΛΤΑ? Τραγική εταιρεία. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση που λένε ότι αγοράζουν 300-400 ευρώ πράγματα/τηλέφωνα απ' αυτούς. Δε τους έχει σκάσει πρόβλημα ακόμη.. Πόσο μ@λ%$ πιάστηκα που τους πλήρωσα 150 δολάρια.. Να φανταστείς το projector δεν έχει πάνω του serial number, σαν φτηνοπράμα από τα Jumbo. Μόνο πάνω στο χαρτόκουτο της συσκευασίας υπάρχει αριθμός SKU και γραμμικός κώδικας. Ότι να 'ναι. Τηλεφώνησα στο κεντρικό Ταχυδρομείο στη Μεσογείων και με κατατόπισαν να το στείλω σαν γράμμα - όχι δέμα, που είναι οικονομικότερο. Το projector με το κουτί του ζυγίζει περίπου 1700 γραμμάρια (κάτω από 2000 γραμμάρια), οπότε με tracking number https://www.elta.gr/el-gr/υπολογίσωκόστος.aspx επιστολή, εξωτερικό, πρώτη Προτεραιότητα, συστημένο, ακανόνιστο, 1700 γραμμάρια = 26 ευρώ το μαλλί. Είμαι σούπερ πηγμένος αυτή την εποχή και μου έσκασαν και οι απίθανοι του Banggood (για να τρέξω το θέμα Ταχυδρομείο, Refund κλπ). Θα έχω πρόβλημα αν ανοίξω dispute στο Paypal σε καμιά δεκαριά μέρες?
  6. Τους το έγραψα και κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν, τους το ξανα-έστειλα (26 ευρώ συστημένο, με tracking ΕΛΤΑ). Είπα ότι θέλω να κρατήσω το χαλασμένο? Θεωρούσα ότι θα είχαν μια διαδικασία (με κούριερ?) ή ας είχαν μια κάρτα επιστροφής μέσα με οδηγίες. Το σωστό είναι, ότι αν πρέπει να το στείλω κάπου, να το στείλω εκεί που το αγόρασα (Ισπανία) όχι σε άλλη χώρα σε άλλη Ήπειρο (Κίνα).. Άντε να δούμε τι θα απαντήσουν. Παίζει να περάσει Κινέζικο τελωνείο?
  7. Ευχαριστώ για την απάντησή σου, ρώτησα τα ΕΛΤΑ και βγαίνει στα 26 ευρώ, θα χρειαστώ ειδικά υλικά για συσκευασία? Πολύ χρήσιμη η επισήμανση για φωτογράφιση του πακέτου. Το φωτογράφισες κλειστό? Το κλείνεις μπροστά του (δεν έχω στείλει ποτέ τπτ), τι απίστευτο μπλέξιμο..
  8. Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου, μου έστειλαν: Could you please check and tell us the lowest shipping fees to return the item to Dongguan, Guangdong,China with tracking number?But do not ship it via expedited shipping service like EMS, DHL,UPS,TNT,FEDEX... as it likely will incur import taxes when it reaches customs and it may also be delayed during the customs clearance process. Το projector αγοράστηκε από Ισπανική Αποθήκη Banggood, όχι από την Κίνα. Τους απάντησα αρνητικά. Ο πελάτης θα πρέπει να κάνει έρευνα αγοράς για την επιστροφή του DOA προϊόντος? Ας είχαν βάλει μέσα στο κουτί κάρτα επιστροφής (όπως κάνουν πολλοί άλλοι online έμποροι). Τι συμπέρασμα βγαίνει από την απάντησή τους?
  9. Γεια σας, Αγόρασα projector από το Banggood από αποθήκη Ισπανίας, με ασφάλεια Banggod και Paypal (σύνολο 149 δολάρια). Μετά 12 μέρες από την παραγγελία, μου ήρθε χαλασμένο, DOA (δεν ανάβει δεν παίζει). Από τότε (εδώ και 4-5 μέρες), με έχουν πρήξει οι Κινέζοι. Παρέλαβα το projector την 17 Αυγούστου και αμέσως τους έστειλα email με φωτογραφίες και youtube με τη βλάβη. Μου ζήτησαν περισσότερες φωτογραφίες και τους έστειλα. Μου είπαν να το βάλω σε άλλη πρίζα μήπως παίξει. Μου είπαν να το πάω να το πάω εγώ για επισκευή και να τους στείλω το λογαριασμό για refund (μόνο αν το κόστος είναι αποδεκτό!!), ενώ δεν θα καλύψουν τη διάγνωση της βλάβης! Μετά μου είπαν να ψάξω να βρω οικονομική μεταφορική για να τους στείλω το projector στην Κίνα, ενώ το αγόρασα από Ισπανική Αποθήκη του Banggood! Έχει συμβεί και σε άλλους αυτό? Δεν έχω μεγάλη εμπειρία σε αγορές από Bangood (που θεωρούσα γενικά καλή εταιρεία), αλλά μετά από αυτά μου φαίνονται λίγο απατεώνες.. Σε κάθε απάντηση που τους έστειλα με email αρνήθηκα τις ''λύσεις'' που πρότειναν και ζήτησα πλήρες refund στο Paypal ή νέο projector για αντικατάσταση του χαλασμένου που μου έστειλαν. Μήπως έχω καθυστερήσει να κάνω dispute στο Paypal? Τι λέτε να κάνω? Κάθε συμβουλή από γνώστη των αγορών και διαδικασιών ευπρόσδεκτη.
  10. Στο Αμερικάνικο Amazon πάνω δεξιά σου γράφει (αν θυμάμαι καλά) shipping and import duty.. τόσα δολάρια. Στο Γερμανικό δε το έγραφε και θεώρησα ότι είναι ενδοκοινοτική συναλλαγή. Στο έγγραφο της παραγγελίας γράφει : Item(s) Subtotal: EUR 105,99 Postage & Packing: EUR 0,00 Total Before VAT: EUR 105,99 VAT: EUR 0,00 Total: EUR 105,99 Grand Total:EUR 105,99 Αφενός δεν το παρατήρησα και αφετέρου αυτό το κατεβάζεις μετά την συναλλαγή. Όπως και να είναι, σήμερα το πρωί προς μεγάλη μου έκπληξη, λαμβάνω email από το Amazon.de, που μου ανακοινώνει ότι ο πωλητής Shenzhen Audio Κίνα δέχτηκε πλήρες refund ΦΠΑ και τέλους αξίας 40,44 ευρώ! Έστειλα mail στον πωλητή Πέμπτη μεσημέρι μέσω Amazon.de, δέχτηκε refund και πρωί Παρασκευής μου το ανακοίνωσε. Hello, Greetings from Amazon.de. We are writing to confirm that we are processing your refund in the amount of 40,44 € for your Order 303-******-******* from Shenzhen Audio. This refund is for the following item(s): Item: S.M.S.L Sanskrit 10 MKII AK4493 HiFi 768KHz 32Bit XMOS USB Native DSD256 Decoder (Schwarz) Quantity: 1 ASIN: B085TF124M Reason for refund: Account adjustment The following is the breakdown of your refund for this item: Goodwill Refund: 40,44 € Notes: Your refund is being credited as follows: * to your MasterCard Credit Card ending with ****] : 40,44 € These amounts will be returned to your payment methods within 10 business days. This process cannot be changed for legal reasons. If the original payment method is no longer available, please contact your bank or credit card company. Otherwise, please contact our customer service. Have an issue with your refund, or a question about our refund policy? Visit our Help section for more information: http://www.amazon.de/gp/help/customer/display.html?nodeId=504874 Thank you for shopping at Amazon.de. Sincerely, Amazon.de Customer Service http://www.amazon.de Τι να πω.. speechless
  11. Ευχαριστώ για την απάντηση, λες να μην κάνω θέμα με το Amazon.de, έτσι;
  12. Καλησπέρα, αγόρασα είδος με αξία 105,99 ευρώ από Amazon.de με free delivery στην Ελλάδα, Fulfilled by Amazon.de και Dispatched from and sold by Shenzhen Audio (Κίνα). https://www.amazon.de/gp/product/B085TF124M/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&language=en_GB&psc=1%5B%2FURL%5D Μετά από ένα μήνα που κάνω tracking το πακέτο και το περιμένω, λαμβάνω το SMS: ΣAΣ ENHMEPΩNOYME OTI ΓIA EKTEΛΩNIΣMO TOY LB70*****30BE AΠAITEITAI PAYPAL H TIMOΛOΓIO H AΠOΔEIΞH AΓOPAΣ. ΠAPAKAΛOYME NA AΠOΣTAΛEI ΣTO geta@elta-geta.gr Προφανώς την πάτησα με το τελωνείο. Έμαθα ότι θα κοστίσει ΦΠΑ 24% στα 105,99 ευρώ + 15 ευρώ ΕΛΤΑ. Έστειλα μέσω Amazon.de ένα email με ευγενική γκρίνια στον Κινέζο πωλητή μήπως κάνει κάποιο μικρό refund, για τους φόρους που δεν περίμενα και για τιμή που βρήκα σε άλλες πλατφόρμες και περιμένω απάντησή του. Την στιγμή που το παράγγειλα από το Amazon.de, υπήρχε επίσης διαθέσιμο με 85 ευρώ στο Banggood CH και στο audiophonics.fr (Γαλλίας) με 109 ευρώ και μεταφορικά. Προφανώς δεν αντιλήφθηκα ότι το Amazon.de σημαίνει πρόσθετοι φόροι και δασμοί επί της αγοράς και το προτίμησα λόγω αξιοπιστίας. 1. Θα βάλουν και άλλο ποσό από πάνω (πλέον των ΦΠΑ + 15 ευρώ), στον εκτελωνισμό? 2. Έχει μεγάλο τρέξιμο η παραλαβή? Ουρές κλπ στα ΕΛΤΑ? Ποια η διαδικασία? 3. Το delivery του Amazon στην πόρτα σου μάλλον στην περίπτωση αυτή δεν παίζει, σωστά? 4. Έχει νόημα να στείλω email στο Amazon.de και να παραπονεθώ (file a complaint) ότι πχ στο Αμερικάνικο Amazon (.com) γράφει προειδοποίηση για shipping and import fees, ενώ στο Γερμανικό (.de) δεν έχει και να ζητήσω κάποιο refund. Μπορεί κάποιος να δώσει τα φώτα του? Κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη.
  13. ichor

    OnePlus 7

    Συγνώμη κάτι κάνω λάθος? Δεν έχω telegram και δεν ανοίγει κανένα .xml για κατέβασμα, ούτε από τηλέφωνο ούτε από pc/web.. :O
  14. Καλή Χρονιά! Υπάρχουν ρυθμίσεις για την GCam_7.2.010_Urnyx05-v1.5 ? (Είμαι με την MGC_6.1.021_Arnova_xcam_mi9_v8, κάπως μπέρδεμα οι ρυθμίσεις, διαλέγω τον IMX 586 στην επιλογή HDR+ ?) Ευχαριστώ για το χρόνο και τη διάθεσή σου να μοιράζεσαι tips για τα gcam mods.
×
×
  • Create New...