Παιδιά έχω ένα Xiaomi Redmi Note 3 pro αγορασμένο 8 Μαρτίου . Χάλασε το voltage regulator στην πλακέτα και δεν φορτίζει . Το έχω πάει σε 2 καταστήματα και κάνει πανάκριβα η επισκευή .
Μίλησα με το Minideal και μου είπε να το στείλω πίσω . Πόσο κοστίζει να το στείλω πίσω και τι διαδικασία πρέπει να κάνω ?
Εμπλέκεται το Paypal σε αυτό καθόλου ? Δηλαδή για να το στείλω πίσω πρέπει να το κάνω μέσω paypal ?
Επειδή διάβασα 40 σελίδες και δεν έβγαλα ένα συμπέρασμα ακριβώς .Αυτά που κατάλαβα είναι τα εξής
1. Πρέπει να πάρω ένα φυλλάδιο απο ελτά πράσινο και να γράψω πάνω όλα τα στοιχεία .
2. Να τραβήξω βίντεο όλο το κινητό + φωτογραφίες πακέτου
3. Να τα στείλω στο κατάστημα
Από εκεί και πέρα έχασα την μπάλα . Πρέπει να το στείλω και στο Paypal να είμαι καλυμμένος πρέπει το δέμα να είναι express συστημένο ?
Υπάρχει περίπτωση να πάρω τα έξοδα αποστολής πίσω ?
Θα κάνει πάνω από 2 μήνες ?