Παιδιά, 28 Νοεμβρίου κάνω αγορά κινητού από light in the box με paybal και χρέωση χρεωστικής καρτας. 19 Ιανουαρίου ζητάω ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων(λόγω καθυστέρησης –απώλειας) και την ίδια μέρα μου στέλνουν μήνυμα επιστροφής στην paybal. ; Όντως στην paybal βλέπω στις κινήσεις επιστροφή από την εταιρεία και ότι τα χρήματα πιστώθηκαν στην κάρτα που έγινε η χρέωση. Όμως δεν βλέπω να έγινε επιστροφή. Δεν θα έπρεπε σε 14 μέρες να πιστωθούν τα χρήματα; Επισυνάπτω δυο φωτο μήπως και κάποιος μου απαντήσει.
Τελικά δεν μπορω να επισυνάψω φωτο ...
στις 19 Ιανουαριίου γραφει Refund: €76.99 EUR to American Express Credit Card XXXX-XXXXXX-X3003
το balance όμως όπως και η κάρτα φαίνονται με μηδεν υπόλοιπο