Jump to content

donstefano

Members
  • Δημοσιεύσεις

    62
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About donstefano

  • Ημ. Γέννησης 27/02/1986

donstefano's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις σας.να φανταστω απο ποιοτητα τουμπανο ε?σε 4κ tv λογικα θα σκιζει?
  2. Παιδια 2 ερωτησεις θελω να κανω για το Netflix. 1)υποτιτλοι ελληνικοι για ταινιες υπαρχουν οσο αφορα την πλειοψηφια η ειναι σε λιγες ταινιες? 2)Μπορουμε να κανουμε Premium Λογαριασμο και να βλεπουμε 3-4 φιλοι ταυτοχρονα ο καθενας σε διαφορετικα σπιτια?απο 1 συσκευη ο καθενας?
  3. Παιδια καλησπερα! Ειμαι και εγω σε διλημα για αυτες τις 2 τηλεορασεις. Samsung 50ku6000 και Lg 50uh635v Η αληθεια ειναι οτι εχω δει στο σκρουτζ να γραφονται καποια αρνητικα για την ποιοτητα κατασκευης της samsung. Και κλεινω λιγο ετσι προς την LG. Μιας και τα πανελ και των 2 ειναι 60HZ θα βλεπω με μια ζωντανια σκηνες δρασεις,αγωνες κτλ η το αποτελεσμα θα ειναι απογοητευση?:X:X
  4. Μπορω αν εχω 10 ευρω καρτα μεσα στο κινητο μου και δε τα θελω, να στειλω αυτα τα 10 ευρω σε ενα κινητο F2G φιλου μου?
  5. Νομιζω οτι θα συμφωνησω με την προταση σου.Τουλαχιστον στειλε μηνυμα και πες αλλαξαμε το ενα και το αλλο να ξερει και ο αλλος τι να κανει Εμενα δε με πειραζει αν το ανακοινωνει μεσω λογαριασμου.Αλλα οπως λεει και η κοινη λογικη οταν κατι πρεπει να το μαθει ο πελατης γιατι ειναι και δικαιωμα του το αναφερεις στην 1η σελιδα.Τελος!Τωρα στην τελευταια της τελευταιας σελιδας να σου γραφει ξερεις αν θες κανεις και καταγγελια της συμβασης γιατι εμεις τα αλλαζουμε οποτε θελουμε εγω δε βλεπω οτι πληρηθηκαν οι οροι της σωστης ενημερωσης μου.Εδω στελνουν μηνηματα για ενα καρο βλακειες και για τα σοβαρα το αναφερουμε εκει που δε θα το δει ο αλλος.Πονηριες δλδ με λιγα λογια.Εγω θα παω γτ εχω υπογραψει το 1ο συμβολαιο απο το 2004 βαση αυτο ανανεωνοταν,να ζητησω αντιγραφα συμβολαιου κτλ και θα τους αναφερω οτι δεν με ενημερωσαν ως οφειλαν και δεν μου στερησαν το δικαιωμα να καταγγειλω τη συμβαση και γω καθομουν ενα μηνα τσαμπα να κλεισω το 18μηνο που ειχα δεσμευση για να ειμαι κυριος.Και απο κει και περα αν δεν μου κοψουν το ποσο ΕΕΤΤ κτλ.Εγω δεν δεχομαι πονηριες και τετοια χαζα.Η μιλαμε με σοβαρες εταιριες η με μπανανιες.Αν ειναι μπανανιες ας μας το πουν.
  6. Καλησπερα παιδια.Να ρωτησω κατι για πακετο μηνυματων και μονο επειδη χρησιμοποιω μηνυματα και χρονο ομιλιας καθολου.Τι πακετο μου προτεινεται να βαλω.Σε κοσμοκαρτα η whats up γτ ακομα δεν εχω επιλεξει πιο απο τα 2 θα κανω(εννοω κοσμοκαρτα η whats up)Να διαλεξω αυτο που με βολευει γτ η Cosmote σου δινει το δικαιωμα να αλλαξεις μονο 1 φορα μεταξυ των προγραμματων χωρις χρεωση.Το πακετο μηνυματων θελω προς ολα τα δικτυα και οχι μονο σε cosmote.
  7. Να ρωτησω κατι με τη σειρα μου.Οταν η εταιρεια αλλαζει μονομερως τους ορους του συμβολαιου και θα πω συγκεκριμενα για το 10ρικο που σου βαζει αν τελιωσεις το προγραμμα σου και πας για παραδειγμα σε καρτα. Πρεπει να σε ενημερωσει και αν θες να καταγειλεις τη συμβαση σου αδαπανως και η ενημερωση γινεται στην τελευταια σελιδα του αναλυτικου (που κανενας δε θα παει να την κοιταξει αν δεν δει τιποτα περιεργες χρεωσεις). Συμφωνα με τον οδηγο της ΕΕΤΤ γραφει στο 8 οπως ειχε αναφερει και ενας φιλος σε προηγουμενο ποστ Η ενημέρωση για τις αλλαγές πραγματοποιείται σωρευτικά: • Από τον διαδικτυακό τόπο της εταιρίας. • Σε εμφανές σημείο στον έντυπο ή ηλεκτρονικό λογαριασμό. Ρωταω τωρα εγω στο 1ο φυλλο πουθενα μα πουθενα δε λεει κατι.Ουτε καν να σε παραπεμψει πισω να διαβασεις σημαντικες αλλαγες χρεωσεων.Ειναι λοιπον εμφανες το σημειο?Δλδ οταν ανακοινωνουμε κατι το γραφουμε στη τελευταια των τελευταιων σελιδα για να αποφυγουμε την ενημερωση του πελατη?Και φυσικα δεν στελνεται ενημερωτικο μυνημα στον πελατη με SMS ενω για αλλες χαζομαρες φουλ. Και 2ον εχω το δικαιωμα και ειναι λογικο να υποστηριξω τα επιχειρηματα μου στην ΕΕΤΤ οτι υπαρχει ελλιπης ενημερωση με αυτο το εξυπνο τρικ το οποιο δημιουργει πλανη στον πελατη και αποκρυπτει τεχνιεντως την σωστη ενημερωση του? Στην τελικη ο λογαριασμος δεν ειναι συμβολαιο που υπογραφεις το συνολο των αναγραφομενων οποτε εχεις διαβασει(υποτιθεται) και τα εχεις αποδεχτει.
  8. Εμενα ειχε αποστολη στις 12/05/16 και σημερα τα ξημερωματα περασε ΑΘηνα και εφυγε για κεντρο διανομης.Αρα λογικα μεχρι την αλλη βδομαδα βλεπω να ειναι στο ΕΛΤΑ της περιοχη σου.Καλη παραλαβη. Το 32 η το 16GB πηρες?Εγω το 32gb.
  9. https://www.cosmote.gr/mobile/cosmoportal/pricelist/index.jsp?catName=SpecialChargeCasesTR Κοιτα κατω κατω τι λεει για τη χρεωση αποσυνδεσης.....Και στη μετατροπη απο συμβολαιο σε καρτα.Επισης περι 10 ευρω μου στειλαν και σε ερωτηση που τους εκανα μεσω email σχετικα.....Ειδομεν....
  10. Παιδια εστειλα email στην ΕΕΤΤ για να μου διευκρινησουν αν η χρεωση για αλλαγη απο συμβολαιο σε καρτοτηλεφωνο ειναι νομιμη και μιλαμε οταν εχεις τελιωσει τον υποχρεωτικο χρονο παραμονης στο παροχο(12μηνο η 18 μηνο) και το γυρισαν μονοι τους σε καταγγελια κατα της cosmote! Ενω για καταγγελια εχει αλλο εντυπο που συμπληρωνεις ηλεκτρονικα! Τωρα η το ειδαν και σου λεει οπα τι ειναι αυτο η ολα τα email τα κανουν καταγγελια! Το μονο στοιχειο που τους εγραψα στο τελος απο ευγενεια ηταν το ονοματεπωνυμο.Τιποτα αλλο.Ενω κανονικα θελει πληροι στοιχεια μας. Παντως κατι παιζει με αυτο.
  11. Οχι φιλε μου δεν ειναι...εμενα φτασαν τα 2 στις 23 του μηνα και το αλλο χτες.Κριμα για τα παιδια που περιμενουν απο τις αρχες του μηνα απλα πιστευω οτι στο Βενιζελο τα χουν κανει μπαχαλο......Μου εκανε εντυπωση παντως δεμα που περασε απο το κεντρο διανομης απογευμα.Γιατι δεν εχω ξαναδει απογευμα να ανοιγουν.Μονο μεσημερι.Μακαρι λεω γω να ξυπνησε το πραγμα και να τα στειλουν και των παιδιων και ολων μας!:D
×
×
  • Create New...