Ναι, από το Kaizer το αγόρασα. Το ξέρω αυτό που λες, είχα ρωτήσει τους ίδιους στο Κaizer και μου είχαν πει αν υπάρξει πρόβλημα το στέλνεις κατευθείαν για service της samsung. Όσο για το DOA, το κινητό ήταν για δώρο και όταν το πρόσεξα ήταν αργά. Η καταχώρηση της συσκευής δεν μου χρειάστηκε ποτέ για κάποιο service της Samsung (και δεν υπήρξαν προβλήματα που δεν την είχα κάνει).
Μόλις τους έστειλα ένα mail, δεν το είχα σκεφτεί. Πολύ πιθανό να μπορέσουν να βοηθήσουν... κάπως :wacko: Περιμένω απάντησή τους
Κι όμως φίλε, τη δεύτερη φορά που ασχολήθηκε η ίδια η Samsung (κι όχι το επισκευαστικό κέντρο τώρα πια) ουσιαστικά αρνήθηκαν τη δεύτερη επισκευή και μου είπαν ότι έτσι δουλεύει...
----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----
Στην Smartec ( http://www.smartec.gr/el/ ). Εκεί το θεώρησαν πρόβλημα και την άλλαξαν την οθόνη, όταν πήγε στα κεντρικά έκαναν τα στραβά μάτια.
ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο θέμα έχει το A5 μου, σε ίδιο ακριβώς σημείο! Είναι αυτή φυσιολογική οθόνη; :lol:
Να διευκρινίσω πάντως πως η εμπειρία του service ήταν από το τάμπλετ (Galaxy Tab S 8.4") που έχει το ίδιο πρόβλημα με το Α5. Πάνω που το είχα "ξεχάσει" το θέμα, το ξαναείδα τώρα στο Α5 (*δεν είμαι δηλ off topic, ακόμα για το Α5 μιλάω απλά με την εμπειρία κι άλλης συσκευής)
Στέλνω κι άλλες δυο φωτογραφίες του τάμπλετ και του κινητού για σύγκριση