nkar72
Members-
Δημοσιεύσεις
270 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
100%
About nkar72
- Ημ. Γέννησης 23/01/1972
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
Wind - Ελλάδα
nkar72's Achievements
-
-
Η λογική του να δημιουργήσεις "brand ambassador" χρήστες που θα γράφουν θετικά σχόλια για την εταιρεία σου, ξεκίνησε με το σκεπτικό ότι θα παρέχεις κάτι περισσότερο στον ευχαριστημένο πελάτη του προϊόντος/υπηρεσίας σου, προκειμένου να τον παρακινήσεις να αναφέρει θετικά σχόλια για το προϊόν/υπηρεσία σου. Φυσικά εμείς το "brand ambassador" το εξελίξαμε πολύ περισσότερο. Μικρές εταιρείες (για χάριν του παραδείγματος θα την ονομάσουμε "εταιρεία Α") που σε γενικές γραμμές παρέχουν υπηρεσίες social marketing, κλπ., προσλαμβάνουν υπαλλήλους (όχι με τη μορφή σύμβασης εργασίας) προκειμένου ο υπάλληλος να αναπτύσει και να συντηρεί εικονικά προφιλ σε social & forums. Στη συνέχεια η "εταιρεία Α" πλησιάζει μια εταιρεία που πουλάει ένα προϊόν ή υπηρεσία (ας την ονομάσουμε "εταιρεία Β") και της προτείνει συνεργασία με σκοπό την τοποθέτηση θετικών σχολίων σε social-forums των προϊόντων/υπηρεσιών της "εταιρείας Β". Η τιμή για κάθε σχόλιο κυμαίνεται από 4€ έως 8€. Η τιμή αυτή εξαρτάται από το τελικό σύνολο των σχολίων που θα αγοράσει η εταιρεία Β και την διάρκεια της συνεργασίας. Πχ. αν η εταιρεία Β αποφασίσει να αγοράσει 500 σχόλια/μήνα με σύμβαση συνεργασίας 2 ετών, τότε η τιμή θα μπορούσε να πέσει και στα 4€. Φυσικά, αυτά τα 4€ έως 8€ ανά σχόλιο είναι τα χρήματα που παίρνει η εταιρεία Α. Πόσο τελικά παίρνει ο "brand ambassador" δεν το γνωρίζω. Υποθέτω ότι διαφέρει και εξαρτάται από το πόσο καλός είναι ο "brand ambassador". Βλέπετε, η εταιρεία Β αναμένει τα σχόλια που θα τοποθετηθούν υπέρ του προϊόντος/υπηρεσίας της, θα είναι κατά το μέγιστο δυνατό βαθμ"brand ambassador"ό αληθοφανή. Στο τέλος του μήνα θα πάρει από την εταιρεία Α ένα συνολικό report με τα σχόλια που τοποθετήθηκαν. Αν μέσα σε αυτά βλέπει σχόλια τύπου "... φοβερό και τρομερό το προϊόν... είσαι βλαμμένος που δεν το αγοράζεις...", τότε γκρινιάζει στην εταιρεία Α ότι αυτό είναι ένα σχόλιο που μάλλον κακό κάνει στο προϊόν, παρά καλό και της λέει ότι δεν θα πληρωθεί γι' αυτό. Η εταιρεία Α με τη σειρά της θα "τραβήξει το αυτί του brand ambassador" προκειμένου εκείνος να κάνει πιο αληθοφανή τα σχόλιά του. Υπάρχουν βέβαια πολλές περρισότερες λεπτομέρειες για το πώς λειτουργεί όλο αυτό το σύστημα, αλλά δεν μπορώ να διαθέσω άλλο χρόνο και κόπο για να τα γράψω. Αυτό που τελικά έχει σημασία είναι ότι η έννοια του "brand ambassador" έχει στραβώσει τόσο πολύ που σιγά σιγά μειώνονται οι εταιρείες Β που ζητούν να αγοράζουν θετικά/υποστηρικτικά σχόλια. Κι αυτό οφείλεται κυρίως στους ίδιους τους "brand ambassadors" που με τον τρόπο που γράφουν και επιμένουν υπερ του προϊόντος/υπηρεσίας εκ μέρους του οποίου σχολιάζουν. Έχουν, κατά κάποιο τρόπο, βοηθήσει στο να εκπαιδευτεί ο αναγνώστης και να καταλαβαίνει πλέον ότι τα σχόλια αυτά είναι "αγορασμένα" και όχι απλώς ένας σχόλιο που καταθέτει την εμπειρία και τη γνώμη ενός καταναλωτή για το προϊόν/υπηρεσία που αγόρασε.
-
Δεν κατηγόρησε κανείς τη Huawei που σβήστηκαν οι φωτογραφίες. Ούτε που κλείδωσε τα κινητά της. Πριν το κάνει όμως έπρεπε να έχει φροντίσει να μπορεί να δώσει λύσεις στα προβλήματα που γνώριζε ότι θα παρουσιαστούν. Για να τελειώνουμε, και να μην χρειάζεται να φέρνω πίσω στο γήπεδο τη μπάλα που πετιέται στην εξέδρα, αν είχα κινητό άλλης εταιρείας δεν θα είχα αυτό το άλυτο τώρα πρόβλημα.
-
Το πρόβλημα με τη Huawei είναι ότι με τις μεθόδους που ακολουθεί δεν μπορεί ούτε η ίδια να παρέχει πλήρη υποστήριξη στα κινητά της.
-
Δεν συνηθίζω να σχολιάζω εταιρείες και συσκευές. Όμως, παρά την αρχική συμπάθεια που μου δημιουργήθηκε από την πρώτη εμπειρία που είχα με το P20 Pro, οφείλω να ομολογήσω ότι εγώ δεν θα ξαναπροτιμήσω κινητό τηλέφωνο της Huawei. Η πολιτική που εφάρμοσε από το καλοκαίρι του 2019 για το μόνιμα κλειδωμένο bootloader έχει τελικά περισσότερα μειονεκτήματα απ' όσο φανταζόμουν. Κι αυτό γιατί, αν και κατά το παρελθόν έχω μπει στη διαδικασία να κάνω Root, είχα σταματήσει να ασχολούμαι με το "άθλημα". Έλα όμως που διέγραψα όλες τις φωτογραφίες & βίντεο που είχα στο κινητό. Έλα όμως που χωρίς Rooted κινητό, δεν υπάρχει εφαρμογή που να μπορεί να επαναφέρει τις φωτογραφίες (στο αρχικό τους μέγεθος, όχι thumbnails) και τα βίντεο. Έλα που τα επίσημα service της Huawei επίσης δεν μπορούν να το κάνουν (φαντάζομαι για τον ίδιο λόγο). Πίκρα...
-
Δεν συνηθίζω να σχολιάζω εταιρείες και συσκευές. Όμως, παρά την αρχική συμπάθεια που μου δημιουργήθηκε από την πρώτη εμπειρία που είχα με το P20 Pro, οφείλω να ομολογήσω ότι εγώ δεν θα ξαναπροτιμήσω κινητό τηλέφωνο της Huawei. Η πολιτική που εφάρμοσε από το καλοκαίρι του 2019 για το μόνιμα κλειδωμένο bootloader έχει τελικά περισσότερα μειονεκτήματα απ' όσο φανταζόμουν. Κι αυτό γιατί, αν και κατά το παρελθόν έχω μπει στη διαδικασία να κάνω Root, είχα σταματήσει να ασχολούμαι με το "άθλημα". Έλα όμως που διέγραψα όλες τις φωτογραφίες & βίντεο που είχα στο κινητό. Έλα όμως που χωρίς Rooted κινητό, δεν υπάρχει εφαρμογή που να μπορεί να επαναφέρει τις φωτογραφίες (στο αρχικό τους μέγεθος, όχι thumbnails) και τα βίντεο. Έλα που τα επίσημα service της Huawei επίσης δεν μπορούν να το κάνουν (φαντάζομαι για τον ίδιο λόγο). Πίκρα...
-
Έχω δοκιμάσει όλες τις εφαρμογές. Απ' ευθείας στο κινητό (playstore), αλλά και με εγκατάσταση στον υπολογιστή. Όλες όμως ζητάνε να έχεις το κινητό Rooted για να σου φέρουν σωστά αποτελέσματα. Ειδικά στο pc, ο λόγος είναι γιατί δεν μπορεί η recovery εφαρμογή, να "δει" το κινητό σαν "σκληρό δίσκο" και να κάνει βαθιά αναζήτηση.
-
Σ' ευχαριστώ rackal. Έτσι προσπάθησα στην αρχή, αλλά δεν έχω βρει κάποια recovery εφαρμογή που να "βλέπει" το κινητό (μέσω του PC). Μήπως υπάρχει κάποιο mode σύνδεσης του κινητού ώστε να το "δει" μέσω του PC κάποια εφαρμογή recovery;
-
Οι φωτογραφίες έχουν διαγραφεί από παντού και από όλους τους κάδους απορριμάτων..
-
Βοήθεια!!! -έχω κλειδωμένο bootloader -πρέπει να κάνω root το κινητό. όσο κι αν ψάχνω, δεν βρίσκω λύση. Έσβησα όλες τις φωτογραφίες στο google photos (και από το trash) νομίζοντας ότι αυτό δεν επηρεάζει τις φωτογραφίες που είναι στην εφαρμογή "Συλλογή" του κινητού. Οι εφαρμογές ανάκτησης δεδομένων που βρίσκω, απαιτούν το κινητό να είναι rooted.
-
Μέχρι σήμερα το απόγευμα δεν είχα δει ποτέ να αναγράφονται παλμοί ηρεμίας. Πρώτη φορά εμφανίστηκα αριθμός μόλις τώρα. Οπότε προφανώς δουλεύει. Ίσως να χρειαζόταν να συγκεντρώσει ικανό αριθμό data για να ξεκινήσει να το δείχνει.
-
Δεν μου εμφανίζει αριθμό. Μόνο 2 παυλες. Μήπως υπάρχει κάτι που πρέπει να ρυθμίσω για να μετράει παλμούς ηρεμίας;
-
Ερώτηση στην εφαρμογή Υγεία > Καρδιακός Ρυθμός > Καρδιακοί παλμοι ηρεμίας, σας εμφανίζει αριθμό;
-
Φίλε μου όλα αυτά που λες τα έκανα. Και εκτός από εμένα τα έκαναν και σε 2 mobile service που τα πήγα. Έριξαν και ειδικό υγρό, έτριψαν τις επαφές, κλπ. Και δεν γινόταν τίποτε. Τελικά στο 3ο mobile service που πήγα, αφού δοκίμασαν και εκεί όλα τα σχετικά, τελικά το άνοιξαν και διαπίστωσαν ότι η υγρασία/άλατα, είχαν περάσει στο εσωτερικό του τηλεφώνου.