καλησπέρα, πρόσφατα αγόρασα ένα S6 live demo που το είχαν σε προσφορά από κατάστημα Cosmote , μετά από μερικές μέρες όμως η μπαταρία φούσκωσε σε βαθμό που πέταξε το πίσω καπάκι σχεδόν τελείως αλλά και την πρόσοψη της οθόνης ! ευτυχώς δεν έγινε καμία ανάφλέξη !
Το κατάστημα μου δίνει πίσω τα χρήματα για επόμενη αγορά, καθώς δεν μπορούν να μου δώσουν άλλο Galaxy s6 γιατί δεν υπάρχει.
μίλησα με την samsung hellas και μου έδωσαν ένα τηλέφωνο μιας εταιρίας που έχει επίσημο service Smarttech και ότι να τους στείλω το τηλέφωνο να το δουν και θα μιλήσω μαζί τους την Δευτέρα . Τι γνωρίζετε για αυτές τις περιπτώσεις ?? μπορώ κατά κάποιο τρόπο να τους ψιλοεκβιάσω να μου κάνουν ολική αντικατάσταση ? ή να ζητήσω κανα voucher για κάνα note8 ? Θα ιδρώσει το αυτί τους αν τους πω ότι θα γεμίσω τα social media και τα forums με φωτογραφίες του κινητού με την μπαταρία να είναι έτοιμη να εκραγεί ???? για πείτε καμιά άποψη..