Jump to content

wp8

Members
  • Δημοσιεύσεις

    3
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About wp8

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 30

wp8's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Την πατησα γιατι μου ειπε ο τεχνικος ''κανε τις αναβαθμισεις που ειναι αρκετες και θα φτιαξει...'' και σκεφτηκα για να μου το λεει θα ισχυει... που να ηξερα :(
  2. 90 ευρω συν αλλα 10? ευρω μεταφορικα... το περιεργο ειναι οτι την πρωτη φορα που την αλλαξαν δεν βρεθηκε υγρασια και ηταν εντος εγγυησης.. μαλλον σκεφτηκαν να μου κανουν την χαρη και να μου την αλλαξουν, την δευτερη φορα ομως που το πηγα οπως μου το γυρισαν -χαλασμενο- με την καινουργια πλακετα τα-τααααα! ξαφνικα βρεθηκε υγρασια και δεν ισχυει η εγγυηση. Αντε και πες να το πληρωνα και να εβαζα καινουργια ποιος μου λεει εμενα οτι δεν θα καταστρεψει και αυτην μεχρι να ξαναερθει πισω? Μπορει και να ειναι ασχετο αυτο που θα πω αλλα το κινητο ανεβαζε τρελη θερμοκρασια οταν ηταν σε χρηση κληση/ιντερνετ μπορει να καει πλακετα απο θερμοκρασια? :confused: ξερει κανεις?
  3. Αγορασα ενα lumia 620 ( s.n 000358370051724453 ) με εγγυηση 2 ετων δηλαδη εως 11/2015. Τον Ιανουαριο ενω χρησιμοποιουσα το gps το τηλεφωνο εσβησε και δεν ανοιξε ξανα. Το πηγα στο σερβις της νοκια στους αγιους αναργυρους, οπου μου ειπαν πως το προβλημα δεν ειναι θεμα αναβαθμισης (δεν αναβαθμιζοταν) και πρεπει να παει στα κεντρικα . Λιγες μερες αργοτερα ενημερωθηκα πως το τηλεφωνο πηγε οντως στα κεντρικα και αλλαχθηκε πλακετα. παλιο ιμει αποδειξης αγορας-> 358370051724453 καινουργιο ιμει μετα την αλλαγη πλακετας -> 354636057115175. Το τηλεφωνο παρεληφθει απο τα κεντρικα στις 09/01/15 και η επισκευη εκλεισε στις 21/01/15 Δεδομενου οτι το κινητο βρισκοταν εντος εγγυησης δεν υπηρξε χρεωση και το παρελαβα λιγες μερες αργοτερα απο το καταστημα των αγ.αναργυρων στην οδο Κυπρου. Οταν το παρελαβα ο τεχνικος μου εβαλε την καρτα σιμ και το εκκινησε. Κατα την διαρκεια της εκκινησης διαπιστωσαμε και οι 2 οτι το κινητο εκανε επανεκκινηση μονο του.... δηλαδη γυρισε με νεα πλακετα αλλα χαλασμενο.... Ο τεχνικος με παροτρυνε να κανω τις αναβαθμισεις που χρειαζεται απο wifi και ενδεχομενως το προβλημα θα λυθει. Οι αναβαθμισεις εγιναν, με τα χιλια δυο ζορια, ομως το προβλημα παρεμεινε και δεν ηταν μονο αυτο, παρατηρησα οτι το κινητο δεν ειχε σημα, ηταν παντα εκτος δικτυου (μεσα στην αθηνα με σιμ καλα τοποθετημενη και ελεγμενη αρκετες φορες). Τηλεφωνησα πισω στο καταστημα και μου ειπαν να το παρακολουθησω και αν το προβλημα εμμενει να το ξαναπαω . Τον ενημερωσα οτι δεν προλαβαινω γιατι βρισκομαι εν μεσω μετακομισης απο αθηνα σε νησι (ελυνα ολοκληρο σπιτι απο ικεα :( ) και οτι θα το παω εκει για φτιαξιμο οταν εγκατασταθω ( αφου ηταν εντος εγγυησης δεν φανταστηκα οτι θα υπηρχε προβλημα..) Μολις τακτοποιηθηκα πηγα το κινητο στο υποκαταστημα της νοκια στο νησι. Εκαναν καποιον διαγνωστικο ελεγχο και μου ειπαν επιτοπου πως δεν δουλευει σωστα, να το αφησω και θα με καλεσουν, πραγματι με πηραν αργοτερα και μου ειπαν οτι πρεπει να παει στα κεντρικα παλι.... :blink: Απο τα κεντρικα η διαγνωση ηταν παλι ''κατεστραμενη πλακετα''!?! Το κινητο θα αλλαζε πλακετα για δευτερη φορα μεσα σ εναν μηνα για αγνωστο λογο και χωρις να εχει δουλεψει βρισκομενο σε συρταρι.. Καποιες μερες αργοτερα με ξαναπηραν και μου ειπαν οτι το κινητο πηγε στο εξωτερικο (?) και να τους παω την αποδειξη αγορας - εγγυηση- γιατι μου βγαζουν κοστος επισκευης, ενω βρισκεται εντος εγγυησης.. Η αποδειξη δοθηκε και το τηλεφωνο ειχε και αποδεικτικο οτι ειναι εντος εγγυησης και οτι ισχυει για 2 χρονια, δηλαδη μεχρι τον Νοεμβριο του 2015. Με ξαναπαιρνει η κοπελα και μου λεει οτι εμμενουν στο κοστος χωρις ομως να ξερει τον λογο. Παιρνω στο αρχικο σερβις στους αγιους να ρωτησω τι γινεται με το τηλ (θυμοταν την περιπτωση γιατι το ειδαμε επιτοπου μαζι το θεμα) αν οντως αλλαξε πλακετα , ηταν καινουργια? μεταχειρισμενη? προσπαθουσα να καταλαβω τι γινεται. Αυτος μου ειπε οτι αφου εχει νεο ιμει εχει αλλαξει πλακετα σιγουρα , εκανε τον κοπο να μπει και στο συστημα και ειδε την αλλαγη που ειχε γινει την πρωτη φορα δηλαδη ποτε ανοιχθηκε η συσκευη ποτε εκλεισε κλπ αλλα απο εκει και μετα τπτ.. Τον ρωτησα που ειναι αυτα τα κεντρικα να παρω να συννενοηθω ενα τηλ , μια διευθυνση και μου ειπε οτι δεν ξερει, ουτε η νοκια εδω ηξερε να μου απαντησει, αυτο που μου ειπε αυτος ηταν οτι περνανε και τα μαζευουν? και μετα τους τα γυρνανε πισω? δεν ξερει που πανε.. και αν θελω να επικοινωνησω να στειλω μειλ στην φορμα παραπονων η στο φβ τους και θα μου απαντησουν. Τεσπα εστειλα το μειλ στην microsoft/nokia και η απαντηση ηταν οτι το τηλεφωνο ειχε υγρασια... αρα βγαινει εκτος εγγυησης, μου εστειλαν και κατι φωτογραφιες για αποδειξεις, πως γινεται να το βρηκε υγρασια μεσα στο συρταρι??? Και αφου το χαλασα εγω με υγρασια γιατι δεν δουλευε οταν μου το γυρισαν απο το σερβις?? Το εβρεξα πριν ακομα το πιασω στα χερια μου???? Αξιότιμη κυρία *********, μετά από έρευνα που κάναμε και την ενημέρωση που λάβαμε από το κεντρικό επισκευαστικό μας κέντρο εκτός Ελλάδας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εγγύηση της συσκευής σας Nokia Lumia 620 με σειριακό αριθμό 354636057115175 έχει ακυρωθεί λόγω ίχνους υγρασίας στην εσωτερική πλακέτα της συσκευής σας. Σύμφωνα με τους όρους της περιορισμένης εγγύησης του κατασκευαστή, αυτή δεν μπορεί να εκτελεστεί εάν το προϊόν έχει εκτεθεί σε υγρασία ή σε ακραίες θερμές ή άλλες περιβαλλοντικές συνθήκες ή σε γρήγορα εναλασσόμενες συνθήκες, σε διάβρωση, σε οξείδωση, σε φαγητό ή ποτό, ή σε επίδραση από χημικά προϊόντα. Σύμφωνα με τα παραπάνω και με την τεχνική ανάλυση του επισκευαστικού μας κέντρου, καθώς και με βάση τις συνημμένες φωτογραφίες που ελήφθησαν κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου της συσκευής σας, δυστυχώς, θα πρέπει να συμφωνήσουμε με την τελική ανάλυση της συσκευής σας και να αποδεχθούμε το γεγονός ότι δεν πληρεί τις προϋποθέσεις της Περιορισμένης Εγγύησης της Nokia λόγω ίχνους υγρασίας και οξείδωσης της κεντρικής πλακέτας. Ως εκ τούτου δεν υπάρχει η δυνατότητα δωρεάν επισκευής της συσκευής σας, εντός των όρων της εγγύησης, σύμφωνα με την οποία εάν η ίδια δεν καλύπτει το προϊόν σας η Nokia, μια θυγατρική της Microsoft Mobile Oy, διατηρεί το δικαίωμα να επιβάλλει χρεώσεις για την επισκευή ή την αντικατάσταση του προϊόντος, καθώς και για διαχειριστικά έξοδα. Τέλος σε συνημμένο αρχείο σας στέλνουμε και φωτογραφικό υλικό από το εσωτερικό της συσκευής σας, όπως και τους όρους της Περιορισμένης Εγγύησης του Κατασκευαστή. Τους ειπα να μου το επιστρεψουν να το κανω σουβερ, αφου δεν κανει για αλλη δουλεια , τους στολισα για τον εμπαιγμο και την κοροιδια προς τους πελατες τους και απο εδω και περα μακρυα απο νοκια, ποτε ξανα ουτε εγω ουτε κανενας γνωστος μου. :!:
×
×
  • Create New...