Καλημέρα σας. Χρειάζομαι την βοήθεια σας. Αγόρασα απο Κίνα ένα κινητό στις 27/1 με paypal. Στις 8/2 έλαβα mail που με ενημέρωναν οτί ανακάλεσαν την παραγγελία γιατί είχαν στείλει λάθος χρώμα. Τους ενημέρωσα ότι δεν έχω πρόβλημα. Στις 16/2 εμφανίζεται στο 17track.net η ειδοποίηση the item is pre-adviced απο τότε τίποτα. Στο site της nl post το track number εμφανίζεται ως άγνωστο. Τους έστειλα mail αλλα δεν μου απαντήσαν καν. Να ανησυχώ ( που ανησυχώ). Μπορώ να κάνω τίποτα. Πλησιάζουν και οι 45 μέρες...