Πριν 1 μήνα ζήτησα να διακοπεί η σύνδεση cyta σταθερό & internet το 2play 4 οικιακό. Μου είπαν εντάξει προχωράμε την αίτηση διακοπής και τους τόνισα θέλω να κάνω χρήση της υπηρεσίας μέχρι 31/1/15 γιατί θα μετακόμιζα. Μου ζητήσανε να πάω πίσω τον εξοπλισμό σε ένα κατάστημα συνεργατών τους γιατί ο εξοπλισμός είναι δανεικός (που τότε τον πλήρωσα 80 ευρώ). 30/1/15 αφήνω τον εξοπλισμό και μου λέει ο συνεργάτης τους οτι θα τους ενημερώσει αυτός. Στο μεσοδιάστημα που έκανα την αίτηση διακοπής, δηλαδή μέχρι τις 30/1/15 δεν είχα ούτε σταθερό ούτε ίντερνετ για μεγάλο χρονικό διάστημα μέσα στη μέρα, όλες τις μέρες και με πήρανε τηλέφωνο ότι προχωράει και η αίτηση διακοπής. Στις 13/2/15 μου ήρθε λογαριασμός cyta για τον μήνα Φεβρουάριο, σαν να μην έχω ζητήσει διακοπή κανονικά για χρήση υπηρεσιών παγίου 1/2/15-28/2/15. Τους πέρνω τηλέφωνο στο 13877 και περίμενα υπομονετικά κανένα 20 λεπτο και μιλάω με κάποια κοπέλα απο το κέντρο η οποία με ενημερώνει οτι φαίνεται η αιτηση διακοπής στις 12/2/15 (ενώ το πάγιο στο λογαριασμό έγγραφε 1/2/15-28/2/15!!!!), και τους λέω οτι είχα ζητήσει 31/1/15 γιατί μετακόμισα, δεν γίνεται να πληρώσω χρήση υπηρεσίας που δεν έκανα. Μου λέει η κοπέλα αφού με έβαλε σε αναμονή οτι θα με καλέσει η ίδια σε λίγο και φυσικά ποτέ δεν με κάλεσε. Πρέπει λοιπόν εγώ να πάρω πάλι να ξαναχρεωθώ να περιμένω στην αναμονή μήπως βγάλω καμία άκρη μέχρι να σταματήσουν να με αγνοούν. Συμπέρασμα η ανευθυνότητα και η γυφτιά της εταιρείας cyta δεν έχει όρια!!!! :mad: