Jump to content

xrhloy

Members
  • Δημοσιεύσεις

    13
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About xrhloy

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 30

xrhloy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Ευχαριστώ πολύ teotsi, ευτυχώς βρέθηκε λύση στο πρόβλημα..
  2. Σε ευχαριστώ πολύ και δημοσίως για τη βοήθεια!!!! ----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Το κινητό σε αυτή την περίπτωση έχει προεγκατεστημένες εφαρμογές συνήθως κάποιου παρόχου κινητής τηλεφωνίας καθώς και μήνυμα καλωσορίσματος (όποτε ανοίγεις το κινητό)-αποχαιρετισμού (όποτε το κλείνεις).
  3. Αγόρασα από γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών συσκευών το Samsung Galaxy Alpha (χρώμα scuba blue).Όταν το έθεσα σε λειτουργία διαπίστωσα ότι το κινητό ήταν branded από εταιρεία κινητής τηλεφωνίας.Πήγα στο μαγαζί να μου το αντικαταστήσουν με άλλο, ακριβώς το ίδιο (unbranded), αλλά μου ζήτησαν και το κουτί του.Δυστυχώς το κουτί το έχω πετάξει, κρατώντας όμως όλα τα παρελκόμενα και τα βιβλιαράκια που συνοδεύουν το κινητό και φυσικά έχοντας ξεκολλήσει και τα τρία αυτοκόλλητα με το ΙΜΕΙ της συσκευής.Τους το είπα αυτό και μάλιστα τους πρότεινα να μου φέρουν το νέο κινητό και αφού το ελέγξω επι τόπου μπροστά τους για να σιγουρευτώ ότι είναι unbranded, να κρατήσουν το κουτί του νέου κινητού.Δεν το δέχτηκαν..Να διευκρινήσω ότι παραδέχτηκαν ότι είναι λάθος τους γιατί δεν πουλάνε branded κινητά - αφού δε συνεργάζονται με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας - όπως επίσης ότι τους έστειλε λάθος παρτίδα κινητών ο προμηθευτής η οποία κανονικά προοριζόταν για τα καταστήματα της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας.Σας παρακαλώ αν κάποιος έχει το κουτί του συγκεκριμένου κινητού, θα του ήμουν ευγνώμων να με εξυπηρετήσει δίνοντας μου το (αφού πρώτα αφαιρέσει απο αυτό τα αυτοκόλλητα με το ΙΜΕΙ της συσκευής του) να κάνω την αντικατάσταση και να του το δώσω πάλι πίσω (αρκεί να δουν αυτοί στο μαγαζί το ρημαδοκουτί).Αν κάποιος έχει κάποια άλλη ιδέα-λύση στο πρόβλημα μου παρακαλώ ας την προτείνει.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  4. Ευχαριστώ..Ούτως ή άλλως δίσταζα να το κάνω λόγω ασχετοσύνης.. ----- προσθήκη μηνύματος 7 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Το παρήγγειλα το Δεκέμβριο ηλεκτρονικά, τότε που αρκετές αλυσίδες το έριξαν κάτω από 300€..Μέσα Γενάρη με ενημέρωσαν για έλλειψη στη διαθεσιμότητα και μου αντιπρότειναν το Alpha..Σήμερα με πήραν και μου είπαν ότι μπορεί να γίνει αντικατάσταση αν τους πάω το κουτί (επαναλαμβάνω απο το κουτί έβγαλα τα ΙΜΕΙ)..Ψάχνω τώρα κουτί (χρώμα κινητού scuba blue)..Εννοείται ότι όποιος με εξυπηρετήσει (αφού κρατήσει και εκείνος τα ΙΜΕΙ από το κουτί του),θα του δώσω το κουτί της νέας συσκευής που θα μου φέρουν..Ευτυχώς που δεν είναι ψυγείο γιατί θα έψαχνα τεράστια κούτα (λογική του παραλόγου).. ----- προσθήκη μηνύματος 13 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Έχω νεότερα ως προς το θέμα της αντικατάστασης..Μου είπαν ότι θα μου αντικαταστήσουν τη συσκευή αρκεί να τους πάω κουτί της συσκευής..Τους εξήγησα πάλι ότι είναι ανόητο να ζητάνε το κουτί, αφού πριν το πετάξω έβγαλα τα ΙΜΕΙ απο τη συσκευασία και κράτησα όλα τα παρελκόμενα-φυλλάδια που αυτό περιείχε. Τέλος πάντων ζητάω τη βοήθεια σας να με εξυπηρετήσει κάποιος που αγόρασε το Alpha σε χρώμα scuba blue και έχει το κουτί, να μου το δώσει να κάνω την αντικατάσταση και μόλις πάρω το νέο (ίδιο unbranded) κινητό να του δώσω πίσω τη συσκευασία του..Το ίδιο πρότεινα και στο μαγαζί, δηλαδή να μου φέρουν το τηλέφωνο αντικατάστασης,επιτόπου να το ανοίξω,να κρατήσουν το κουτί και αφού είναι unbranded να το πάρω και να πάω στην ευχή του Θεού, αλλά όταν το είπα έκαναν τον κινέζο (δε θέλουν να εξυπηρετήσουν).SOS λοιπόν αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει, είτε δανείζοντας μου το κουτί, είτε δίνοντας πληροφορία-ιδέα του που μπορεί να βρώ κουτί..Και πάλι σας ευχαριστώ για τα μηνύματά σας.
  5. Μόνο που σε αυτή την περίπτωση δε μιλάμε για εμφανές χαρακτηριστικό του κινητού όπως το χρώμα που ανέφερες.Σε αυτή την περίπτωση κάθε απαίτηση αλλαγής θα ήταν για να μας κλείσουν στο τρελάδικο.Αν δεν άνοιγα το κινητό δε θα μπορούσα να ξέρω εκ των προτέρων ότι θα μου πετάει το λογότυπο της εταιρείας και να μου τη διαφημίζει κάθε τρεις και λίγο (αφού ούτε έξω απο το κουτί έγραφε οτι είναι branded).Αν το ήθελα με λογότυπο θα πήγαινα να το πάρω από το μαγαζί της.Πήγα όμως στην αλυσίδα ηλεκτρικών για να είναι κομπλέ το κινητό,όπως έρχεται απο τη μαμά του (χωρίς λογότυπα κτλ.).Αν έπαιρνες ένα κινητό με 16gb μνήμη και το κουτί έλεγε ότι είναι 16gb η μνήμη του, με το που το άνοιγες όμως διαπίστωνες ότι φοράει μνήμη 8gb, θα ήσουν πολύ Ελληναράς να απαιτήσεις αντικατάσταση του;Κάτι ανάλογο συνέβη και τώρα..Δεν είναι όλα θέμα μαγκιάς,αλλά λογικής και να μη μασάμε ότι μας σερβίρουν.Σκέψου επίσης ότι όσο Ελληναράς είμαι εγώ που δε θέλω να το φάω αμάσητο, άλλο τόσο είναι ο προμηθευτής που μπέρδεψε τις παρτίδες των κινητών και τις έστειλε σε λάθος αλυσίδα καταστημάτων (όπως παραδέχτηκαν στο τμήμα μαρκετινγκ του), αλλά και η αλυσίδα καταστημάτων που ενώ παραδέχτηκε το λάθος από πλευράς τους μου είπε ή να του κάνω root ή να το πάω ο ίδιος σε κατάστημα της κινητής τηλεφωνίας να το φτιάξουν ή να το στείλουν στο επίσημο service του προμηθευτή να του αλλάξουν πλακέτα (κοινώς τον αδόξαστο, γιατί δε νομίζω ότι έχουμε στην Ελλάδα εξειδικευμένους τεχνικούς σε τέτοια ζητήματα).Αν μπορείς να με βοηθήσεις στα ζητήματα που έθεσα στα προηγούμενα μηνύματα σε ευχαριστώ εκ των προτέρων, με ατυχή όμως παραδείγματα δεν εκπληρώνεις τους σκοπούς του forum που αν θυμάμαι καλά είναι να βοηθάμε ο ένας τον άλλο με γνώσεις και όχι να χαρακτηρίζουμε και να κοροϊδεύουμε... ----- προσθήκη μηνύματος 106 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργος.Διάβασα και τη σχετική Ευρωπαϊκή οδηγία.. ----- προσθήκη μηνύματος 93 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Σε ευχαριστώ πατρίδα!!Παρακάτω την ψιλολέω και ργώ αλλά sorry δεν άντεξα... ----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Όταν η εταιρεία της οποίας το λογότυπο εμφανίζεται μου έστειλε ξαφνικά πριν δυο χρόνια λογαριασμό 1000 ευρώ για κλήσεις σε κινητά ελληνικά τα οποία ούτε που τα γνωρίζω (κατόπιν προσεκτικής μελέτης της αναλυτικής κατάστασης κλήσεων που είχα κάνει εκείνη την περίοδο), και αφού έπεσε απο εισπρακτική που συνεργάζεται η εν λόγω εταιρεία το κυνήγι της αρκούδας με απειλές κ.ο.κ. και αφού είμαστε στα δικαστήρια..νομίζω δεν πρόκειται για κόλλημα.Απλά είναι αυτό που λέμε: Δε θέλω να τους βλέπω ούτε ζωγραφιστούς!!! ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Το καλύτερο πατρίδα δεν στο είπα...η εταιρεία της οποίας το λογότυπο εμφανίζεται μου έστειλε ξαφνικά πριν δυο χρόνια λογαριασμό 1000 ευρώ για κλήσεις σε κινητά ελληνικά τα οποία ούτε που τα γνωρίζω (κατόπιν προσεκτικής μελέτης της αναλυτικής κατάστασης κλήσεων που είχα κάνει εκείνη την περίοδο), και αφού έπεσε απο εισπρακτική που συνεργάζεται η εν λόγω εταιρεία το κυνήγι της αρκούδας με απειλές κ.ο.κ. και αφού είμαστε στα δικαστήρια..πολύ απλά είναι αυτό που λέμε: Δε θέλω να τους βλέπω ούτε ζωγραφιστούς!!!Πιο πολύ για αυτό ζήτησα την αντικατάστασή του κινητού..Ξέρεις τί θα είναι να τους βλέπω μπροστά μου κάθε πρωί που θα ανοίγω το κινητό και επίσης κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ όταν θα το κλείνω...Μπλέξιμο.. ----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Σε ευχαριστώ Μάνο.Υπάρχει κάποιο link με οδηγίες ή να το ψάξω στο google;Συγγνώμη αλλά είμαι άσχετος απο αυτά τα θέματα.Επίσης η εγγύηση δε θα χαθεί έτσι;Ένα άλλο μέλος μου είπε ότι δεν επηρεάζεται το κινητό στη λειτουργία του απο το brand.Αν ισχύει αυτό είναι καλύτερα να το αφήσω όπως είναι;
  6. Αντί του S4 i9506 που είχα παραγγείλει μου αντιπρότειναν στην ίδια τιμή το Alpha λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας του πρώτου.Όσο για την επιστροφή του, το αγόρασα Σάββατο απόγευμα & λόγω του ότι δούλευα βραδινή βάρδια το άνοιξα Κυριακή..Εννοείται ότι δεν μπήκα στον κόπο να το στήσω & δε μου ξίνισε γιατί πολύ απλά δεν ασχολήθηκα μαζί του,όπως πολύ λογικά είπες η πρώτη μου σκέψη ήταν η επιστροφή..Απλά Κυριακή δεν είχα τη δυνατότητα να το επιστρέψω (κλειστά μαγαζιά)..Δευτέρα που μίλησα τηλεφωνικά μαζί τους,μου είπαν να τους το πάω Τετάρτη που θα είχαν εξειδικευμένο υπάλληλο σε βάρδια,ώστε αν μπορούσε να το διορθώσει.Όσον αφορά τη συσκευασία,θεώρησα ότι τα αυτοκόλλητα ΙΜΕΙ είναι η ουσία, όπως και σε κάθε άλλη συσκευή είναι το serial number.Το θέμα δεν είναι ότι νιώθω αδικημένος ή ότι θέλω πίσω τα λεφτά μου (θα ήταν χαζό κάτι τέτοιο γιατί Alpha σε αυτή την τιμή τώρα δεν βρίσκεις), αλλά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να πειραχτεί από το service καινούργιο τηλέφωνο (π.χ. αλλαγή πλακέτας) ή είναι καλύτερα να το αφήσω έτσι (λόγω απειρίας σε smartphone δεν ξέρω αν επηρεάζεται απο το logo η απόδοση του τηλεφώνου).Αν το τηλέφωνο επηρεάζεται υπάρχει τρόπος να γίνει όπως είπες unbranded μέσω κάποιου software χωρίς να χαθεί η εγγύηση;Όσο για το θέμα της αντικατάστασης νομίζω ότι δεν είναι παράλογο αίτημα (παραδέχτηκαν απο το εμπορικό τους τμήμα ότι δεν έπρεπε να έχουν παραλάβει από τη Samsung συσκευές που προορίζονταν για Γερμανό ή Cosmote,ότι οι συσκευές που εμπορεύονται οφείλουν να είναι unbranded και ότι το λάθος είναι απο την πλευρά τους..) Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  7. Καλησπέρα στην κοινότητα.Ελπίζω να γράφω στη σωστή ενότητα..Αγόρασα από γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών συσκευών το Alpha (στα 280€ ως αντιπρόταση του s4 i9506, το οποίο είχα παραγγείλει & δεν μπόρεσαν να μου φέρουν) στις 31/1 χωρίς να το συνδυάσω με κάποιο συμβόλαιο.Εντούτοις μόλις άνοιξα το κινητό & προτού ολοκληρωθούν οι εισαγωγικές ρυθμίσεις, εγκαταστάθηκαν αυτόματα εφαρμογές εταιρείας κινητής τηλεφωνίας και επιπλέον όποτε το κλείνω & το ανοίγω μου βγάζει το λογότυπο της.Φυσικά και με ενοχλεί αυτό το γεγονός,πήγα στο μαγαζί όπου είχα παραλάβει τη συσκευή,ο υπάλληλος απεγκατέστησε τις συγκεκριμένες εφαρμογές,όμως το μήνυμα καλωσορίσματος-αποχαιρετισμού δε μπόρεσε να το απενεργοποιήσει..Ως εναλλακτική μου πρότειναν να το στείλουν στο service για να το διορθώσουν..Αντ' αυτού τους ζήτησα αντικατάσταση συσκευής,την οποία αρνούνται γιατί δεν έχω το κουτί.Τους εξήγησα ότι τα τρία χαρτάκια με το IMEI τα έβγαλα απο το κουτί και τα έχω (ασφαλώς η ουσία είναι τα ΙΜΕΙ & όχι το κουτί),οπότε αν μου φέρουν μία συσκευή "καθαρή" κρατάνε το κουτί με τα ΙΜΕΙ της συσκευής που θα επιστρέψω και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Παρεπιπτόντως μιλώντας μιλώντας με Samsung μου είπαν ότι αυτό διορθώνεται ή με root οπότε χάνω την εγγύηση ή με αλλαγή πλακέτας..Νομίζω σε καινούριο κινητό ούτε το ένα, ούτε το άλλο είναι ενδεδειγμένες λύσεις.Σε περίπτωση που δεν το αντικαταστήσουν, μπορώ να υπαναχωρήσω (βάσει της ευρωπαϊκής οδηγίας) απο τη στιγμή που δεν έχω το κουτί (έχω όμως τα ΙΜΕΙ που είχε στο κουτί και όλα τα περιεχόμενα του).Υπάρχει περίπτωση κάποιος κάτοχος του Alpha να μη χρειάζεται το κουτί και να μου το δώσει για να με βοηθήσει;Ποιά η άποψη σας σχετικά με τη λύση του service;
  8. nikos2004 dj είχες τελικά το χρόνο να το ψαχουλέψεις;;Πώς σου φαίνεται ως προς τις δυνατότητες του;;Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  9. Νομίζω ότι η πλάστιγγα γέρνει προς το Alpha...
  10. Περιμένω εντυπώσεις!!Σε ευχαριστώ!
  11. Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και τη βοήθεια σας!!Αρχίζω να τα ξεκαθαρίζω τα πράγματα. ----- προσθήκη μηνύματος 40 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Ίσα ίσα με βοηθάτε πολύ!!! ----- προσθήκη μηνύματος 39 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Αντιθέτως με βοηθάτε!!
  12. Ουσιαστικά αυτό που ζητάω είναι ένα πιο ισορροπημένο κινητό ως προς τα χαρακτηριστικά του..Σε αυτή την περίπτωση θεωρώ ότι το s4 προσεγγίζει τις προτιμήσεις μου.Αφού το Alpha υπερέχει μόνο ως προς τον επεξεργαστή (νομίζω κατά πολύ) και τη μνήμη η οποία όμως δεν είναι επεκτάσιμη..Τελικά όμως η υπεροχή του i9506 στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά μπορεί να ισοσταθμίσει τον σαφώς καλύτερο επεξεργαστή του Alpha;Μήπως η διαφορά στην ανάλυση της οθόνης, η διαφορά στην ανάλυση της κάμερας κ.ο.κ. δεν είναι τόσο αισθητές;Επιπλέον η διαφορά στη χωρητικότητα της μπαταρίας είναι πραγματική ή μήπως το s4 είναι πιο ενεργοβόρο (λόγω χαρακτηριστικών & επεξεργαστή) και διαρκεί το ίδιο και στα δύο κινητά;Επίσης, με προβλημάτισε η έλλειψη πολλών επιλογών στο τρόπο σύνδεσης του Alpha με εξωτερικές πηγές (π.χ. μη υποστήριξη DLNA,όχι απευθείας σύνδεση με TV) σε αντίθεση με το s4.Τέλος, υπάρχει φημολογία ότι η παραγωγή του Alpha θα τερματιστεί, αν και κυκλοφόρησε λίγους μήνες..αυτό μπορεί να οφείλεται σε προβλήματα που παρουσίασε η συσκευή και θα παύσει να υποστηρίζεται μελλοντικά με αναβαθμίσεις κτλ.;;;Ευχαριστώ όλα τα μέλη για τις απαντήσεις-βοήθεια τους.
  13. Έχω τη δυνατότητα να αγοράσω το s4 i9506 στα 300€ ή το Galaxy Alpha στα 280€...Διχασμός...Παρακαλώ βοηθήστε με...
×
×
  • Create New...