Καλησπερα σας θα ηθελα να σας μεταφερω την δικη μου εμπερια σχετικα με την συσκευη.πριν 3 εβδομαδες πέρασα
Την marshamallow στο νοτε 4 και στα πρωτα boot η συσκευη μου συνεχιζε να βγαζει την αντιστοιχη πρασινη οθονη με το σχετικο εικονιδιο και εαν θυμαμαι καλα το μυνημα "βελτιωση εφαρμογων"..η
Κατασταση στη συνεχεια ομαλοποιηθηκε ωσοτου 10 ημερες πριν και μετα απο ξαφνικο boot και αφου η θερμοκρασια ειχε παει στα υψη εμφανιστηκαν μεταξυ αλλων τα κατωθι μυνηματα: "could not do normal boot" "mmc read fail" "do not turn off target" μαζι με το logo του android..εβγαλα και ξαναεβαλα την μπαταρια, με δυσκολια στη συνεχεια η συδκευη πηρε μπρος και απο εκεινη τη στιγμη ο touchwiz αρχισε να επιβραδυνει απιστευτα ενω η οθονη μαυριζε και η συσκευη ανοιγοκλεινε μονη της.Την επομενη μερα επισκευτηκα συνεργειο της samsung οι οποιοι αφου επιβεβαιωσαν οτι η συσκευη ειναι εντος εγγυησης μου την παρεδωσαν πίσω μετα απο μια ωρα λεγοντας μου οτι το προβλημα προκληθηκε απο μη σωστη εγκατασταση της 6.0. Για να ειμαι και σιγουρος αγορασα
Και μια νεα μπαταρια και εκει πιστεψα οτι τα προβληματα λυθηκαν.ωστοσο αυτα επανηλθαν δριμυτερα και μετα απο 24 ωρες η συσκευη πεθανε αφου ουτε η φορτιση πλεον ηταν εφικτη.Την Ημερα του Αγιου Πνευματος επισκεφθηκα ξανα το συνεργειο το οποιο ο υπαλληλος με ενημερωσε να περασω την επομενη να το παραλαβω..την επομενη ωστοσο με πήραν τηλεφωνο και με ενημερωσαν οτι θα χρειαστει αντικατασταση της motherboard αλλα επειδη δεν υπαρχει ανταλλακτικο θα χρειαστει να περιμενω αγνωστο ποσο.τους ειπα οτι σε 24 ωρες παντρευομαι και δεν εχω αλλη συσκευη ωστοσο δεν υπηρξε καποια ανταποκριση ωστε να μου την αντικαταστησουν με καποια προσωρινη για να μπορω να κανω την δουλεια μου και ετσι υποχρεωθηκα να τρεξω να αγορασω μια φθηνη (παρολο που εκανα αποταμιευση για το galaxy note 7)...εν κατακλειδι ενω μπορω να δικαιολογησω την οποια αστοχια που μπορει να προκληθηκε με οχι υπαιτιοτητα του χρηστη (γιατι λαθη συμβαινουν) αυτο που με εξεπληξε δυσαρεστα ηταν η μη προβλεψη της εταιριας για προσωρινη αντικατάσταση (εστω με μια χαμηλοτερης αξιας) ιδιατερα δε οταν προκειται για προβλημα στις premium συσκευες..δεν ειμαι υποχρεωμενος να κρατω στο συρταρι μου back up συσκευες σε περιπτωση που κατι συμβει και για το οποιο προβλημα δεν ευθυνομαι (παρεπιπτοντως μετά απο ερευνα στο google διαπιστωσα οτι το προβλημα υφισταται σε αρκετους χρηστες ανα τον κοσμο). Την τελευταια 3ετια που ασχολουμε ποιο ζεστα με θεματα τεχνολογιας εχω αγορασει για εμενα και την οικογενεια μου πολλα προιοντα της εταιριας εχω κατευθυνει αρκετους συναδελφους να προτιμησουν τα smartphones της εναντι του ανταγωνισμου ενω εως και πριν λιγες
Ημερες περιμενα με ανυπομονησια την παρουσιαση/κυκλοφορια του galaxy note 7..νομιζω οτι ηρθε η ωρα να πηδηξω απο το καραβι παρολο που για την samsung και καθε samsung η αγοραστικη μου δυναμη /αξια θεωρειται σταγονα στον ωκεανο..καποιας αλλος που αντιμετωπιζει το ιδιο προβλημα η ειχε στο παρελθον την ιδια η διαφορετικη αντιμετωπιση; ευχαριστω