Jump to content

bravodep

Members
  • Δημοσιεύσεις

    15
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About bravodep

  • Ημ. Γέννησης 31/01/1966

bravodep's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Plantronics 500. Σίγουρα υπάρχουν επιλογές αλλά προσωπικά τη θεωρώ κορυφαία για τα λεφτά της.
  2. Εννοείς τα galaxy buds ή κάτι άλλο? Ενδιαφέρομαι κι εγώ
  3. @ch_makis Όχι. Δυστυχώς βαρέθηκα το στήσιμο απ την αρχή.
  4. Ναι. Το ανοίγω και κλείνει πάλι μόνο του.
  5. Πήγαινε συνδέσεις-bluetooth- πάτησε στο εικονίδιο ρύθμισης της συνδεδεμένης συσκευής σου και απενεργοποίησε τον ήχο πολυμέσων. Αν βέβαια χρησιμοποιείς το bluetooth σου για ν ακούς μουσική... δεν το κάνεις εννοείται. Προσωπικά το έχω μόνο για τηλεφωνικές κλήσεις οπότε όλα μια χαρά
  6. Το κακό είναι πως δεν είναι bug του fb αλλά της pie... Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο whatsAp και στο viber. Μου έκανε εντύπωση που δεν το είχε αναφέρει κανείς, αφού τρελάθηκα να ψάχνω ξανά και ξανά τις ρυθμίσεις ήχου /ειδοποιήσεων και όλα ήταν κομπλέ ενώ καμιά ειδοποίηση δεν ακούγεται. Να πω πως δεν έκανα καθαρή εγκατάσταση αλλά όλα τα άλλα λειτουργούν άψογα.
  7. @philos Μια χαρά ευσταθεί η υπόθεσή σου. Μάλιστα όσο πιο πολύ το χρησιμοποιείς τόσο καλύτερα "μαθαίνει" το γραφικό σου χαρακτήρα. Επίσης μπορείς να σημειώνεις άμεσα ότι θέλεις σε κλειδωμένη οθόνη και φυσικά σε ανοιχτή σε όποια εφαρμογή κι αν είσαι. Μπορείς να έχεις προεπισκόπηση στα μηνύματά σου τοποθετώντας πάνω στη συντόμευση των μηνυμάτων σου το spen, να μεταφράζεις στη στιγμή λέξεις/κείμενα με ενα άγγιγμα, να σχεδιάζεις, να ζωγραφίζεις και πολλές άλλες λειτουργίες που θα κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη. Μαζί με το πλεονέκτημα στη μπαταρία, θα πήγαινα καρφί στο note 9.
  8. bromonano2, elthis, kastorakos84, πολύ σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Θα το ρισκάρω και... ο Θεός βοηθός :rolleyes:
  9. Καλημέρα σε όλους! Είμαι κι εγώ κάτοχος του note 9 εδώ και δυό μήνες και φυσικά δηλώνω ενθουσιασμένη! Σας διαβάζω και έχω βρει tips πολύ χρήσιμα ήδη μέχρι τώρα. Να ρωτήσω όμως, έχει κάποιος κατεβάσει το good lock από κάποιο store εκτός του ελληνικού που ...δεν το έχει (@#%¥£) ? Πολύ χρήσιμο αλλά θέλω να μάθω αν τρέχει χωρίς θέματα στο 9.
  10. Όντως τα δύο χρόνια δεν είναι στη διακριτική ευχέρεια των εταιρειών ΠΛΕΟΝ. Θα πρέπει να διαβάσουμε όλοι κάποια στιγμή τους νόμους της Ευρωπαϊκής ένωσης που μας αφορούν ως καταναλωτές (google). Το apple και πάλι apple που έγραψα έχει να κάνει με τα τρία iphone που είχα πριν και ποτέ μα ποτέ δε μου παρουσίασαν το παραμικρό. Θα μου πεις... θέμα τύχης... Ίσως. Αλλά καμμένη μητρική στον ένα μήνα και η αντιπροσωπεία να κάνει τον κινέζο (κυριολεξία?) στην αντικατάσταση της συσκευής, δεν είναι τυχαίο, είναι ουσιαστικό για την πολιτική της. Φανταστείτε να φοβάστε να ακουμπήσετε την καινούρια σας αστέρι συσκευή, να "πεθαίνει" στα καλά καθούμενα στο μήνα και να προτείνουν άνοιγμα και επισκευή πλακέτας και εφόσον παρουσιάσει πάλι κάποιο πρόβλημα ... πιθανή αντικατάσταση. Ουάου! Όμως δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω πίσω την ελατωματική συσκευή! Θα το φτάσω μέχρι εκεί που πρέπει με ότι κόστος. Υ.Γ. Φοβερό! Ακριβώς ίδιας τιμής είναι η καβάντζα που πήρα
  11. Δυστυχώς ισχύουν φίλε μου. Όλα είναι καλά μέχρι να σου κάτσει ή πολύ στραβη. Εκεί τη θέλουμε όμως την αντιπροσωπεία να δρα άμεσα και δίκαια, υποστηρίζοντας τον καταναλωτή.
  12. Επανέρχομαι παιδιά ....χωρίς τη συσκευή στα χέρια μου ακόμα...! Η Smartec εντιμότατη όπως έχετε πει αρκετοί εδώ μέσα, διέγνωσε στα 20 λεπτά καμμένη κεντρική πλακέτα και μετά από προτροπή μου κάναμε αίτημα αντικατάστασης. Από τότε και μέχρι σήμερα μετά από αλεπάλληλες επικοινωνίες με τα κεντρικά της Samsung, καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή (αφού τεκμαίρεται ελάττωμα εκ κατασκευής), ακόμα περιμένω την επίσημη θέση της ελληνικής αντιπροσωπείας.... ... ... Πλήρωσα για μια - υποτίθεται - κορυφαία συσκευή, για ένα μήνα και 5 ημέρες, χάνοντας μάλιστα όλα μου τα δεδομένα ( backup παιδιά από την πρώτη μέρα να κρατάτε) κι έμεινα χωρίς τηλέφωνο και μετην αίσθηση πως - το λιγότερο - με αγνοούν. Ωραίο after sale έχει η Σάμυ στην Ελλάδα!!!! Apple και πάλι apple. Μην πω πως θα ξεφορτωθώ και ότι άλλο υπάρχει στο σπίτι μου με αυτή τη φίρμα :mad:
  13. Όπως και ναχει ευχαριστώ πολύ για τη συμπαράσταση! Θα ενημερώσω για την εξέλιξη ελπίζω σύντομα
  14. Το θέμα είναι πως άσχετα με το DOA σε μια τέτοια συσκευή που ΔΕΝ επισκευάζεται αλλά αντικαθιστώνται τα πάντα, περιμένω την αντικατάστασή της ως ορθή αντιμετώπιση στον καταναλωτή. Ελπίζω η Samsung να το αντιμετωπίσει σωστά.... Την ατυχία μου μέσα....
  15. Καλησπέρα στο forum! Κάτοχος κι εγώ του s6 edge εδώ κι ένα μήνα (ελληνικό και μαμά εντελώς), πολύ ικανοποιημένη από το κινητό, ιδιαίτερα μετά την τελευταία αναβάθμιση (καλύτερη διαχείριση μπαταρίας).... Ώσπου.... απόψε τη νύχτα και ενώ ήταν συνδεδεμένο στο φορτιστή με ξύπνησε με την οθόνη του να αναβοσβήνει ρυθμικά από ένα ακαθόριστο ασπρογκρί μοτίβο σε μαύρο ...! Το αποσύνδεσα και μετά από πολλές προσπάθειες soft reset ( δυστυχώς δεν αποκρίνεται στο πάτημα των πλήκτρων), επικοινωνία με τη Σάμμυ και μετά με το κατάστημα που μου πρότειναν στην περιοχή μου για σέρβις .... θα το πάω τη Δευτέρα να πάρει σειρά για διάγνωση. Μητρική μου μοιάζει αφού το τηλ ζεσταίνεται αρκετά όταν το συνδέω με φορτιστή και αναβοσβήνει :O και δεν δέχεται καμία εντολή με συνδυασμό πλήκτρων. Απαράδεκτο φάουλ για μένα για μια τόσο ακριβή συσκευή. Τι γνώμη έχετε για το πρόβλημα εσείς? (Σόρυ για το μακρυνάρι κείμενο)
×
×
  • Create New...