-
Δημοσιεύσεις
12 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About FotisV
- Ημ. Γέννησης Απρίλιος 7
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
Wind - Ελλάδα
FotisV's Achievements
-
Οι εγγυήσεις καλύπτονται κανονικά με δικό μας κόστος. Το πρόβλημα της ανακοίνωσης έχει να κάνει με την μαμά εταιρεία cubot.net και τη συνεργασία μας. Δεν συμμορφώθηκαν και ως εκ τούτου πάψαμε τη συνεργασία μαζί τους. Όσο για σενα βρε ανόνυμους δυστυχώς δεν μπορώ να σε ακολουθήσω.... εμ είσαι άσχετος....εμ πήρες τις απαντήσεις που ήθελες, εμ δε τις κατάλαβες εμ και προσπαθείς να πεις τη μ@@@κια σου....χαχαχαχαχαχα δε σε παρεξηγώ... αλήθεια ...εχω καταλάβει ότι υπάρχει θέμα σοβαρό...περαστικά!
-
Το note S διακηνήθηκε στην Ελλάδα ΜΟΝΟ μέσω της Infoquest. Η infoquest δίνει εγγύηση ενός έτους ενώ η νομοθεσία προβλέπει 2 έτη. Νομικά και φορολογικά άσχετα αν το κέρδισες ή όχι έπρεπε να σου έχουν εκδώσει παραστατικό με την αξία του προϊόντος και την εγγύησή του.
-
1. Γιατί πολύ απλά υπήρχε στοκ του συγκεκριμένου μοντέλου στην infoquest. Το ίδιο κάναμε και εμείς στο cubot.gr στους πελάτες του ομίλου μας. Όμως σε μερικούς μήνες το συγκεκριμένο μοντέλο θα σταματήσει να παράγεται άρα θα πάψει να υπάρχει σε στοκ στην infoquest ή στην αποθήκη μας για παράδειγμα, ενώ η εγγύηση θα εξακολουθεί να υπάρχει για έναν ολόκληρο χρόνο και γενικά η τεχνική υποστήριξη θα πρέπει να υπάρχει για πολύ περισσότερο από ένα χρόνο. Αν για παράδειγμα έχεις πάρει ένα S200 ή ένα S308 τι ακριβώς θα γίνει? Σε ένα μήνα τι θα γίνει αν έχεις για παράδειγμα αγοράσει ένα Cheetah 1? Τι ακριβώς θα πάρεις και από που? Όσο το μοντέλο είναι σε παραγωγή η κατάσταση είναι ευέλικτη αλλά το κινητό δεν το πήρες από την Ελλάδα πληρώνοντας το καπέλο των 24% ΦΠΑ (και κάτι παραπάνω) για να μην έχεις ανταλλακτικά και ευρωπαική τεχνική υποστήριξη. Αν ήταν έτσι θα το έπαιρνες απο το geekbuying.com και θα γλιτωνες χρήματα. Όσο αφορά την εγύηση δεν φάσκω ούτε αντιφάσκω απλά μάλλον άλλα διαβάζεις και άλλα ονειρεύεσαι δυστυχώς. Όλα τα παραπάνω ισχύουν αν πάρεις τη συσκευή από την infoquest. Αν αγοράσεις τη συσκευή από την infoquest θα πρεπει να απευθυνθείς σε αυτήν. Αν πάρεις τη συσκευή από την cubot.gr θα πρέπει να την πας στην cubot.gr. Το πραγματικά αστείο ξέρεις ποιό είναι? Το ότι και οι δύο εταιρείες έχουμε τιμολόγιο από την cubot.net με απευθείας εισαγωγή. Αγοράσαμε από την μαμά εταιρεία χωρίς κανένα μεσάζοντα και πολλά άλλα που δεν μπορείς να καταλάβεις όπως δείχνεις με τις απαντήσεις σου. 2. Η λέξη PASS που βλέπεις και μάλλον ονειρεύεσαι ότι είναι κάποιο "μαγικό software" ελένχου της cubot, είναι απλά το πρόγραμμα που "φλασάρει" τη μνήμη και γράφει pass όταν περάσει το firmware. Θα σου χαλάσω το όνειρο αλλά η cubot δέν έχει κανενός ήδους λογισμικό μέχρι αυτή τη στιγμή που μιλάμε για καμία διάγνωση κανενός είδους. Όλα τα προγράμαμτα που χρησιμοποιεί είναι freeware σαν αυτά που μπορείς να χρησιμοποιήσεις και εσύ στο λάπτοπ σου για να φλασάρεις το κινητό σου. Προγράμματα που έχουν γραφτεί για γενική χρήση σε συγκεκριμένους επεξεργαστές. Και για να σου χαλάσω πιο πολύ το όνειρο, δεν έχει καν τη δυνατότητα να διαβάσει αν εσύ εχεις κάνεις root το κινητό σου και το "σκότωσες" με λάθος firmware, δεν έχει ούτε καν ενα service manual... (πιστεύω να ξέρεις τι είναι αυτό γιατί με έχεις φοβίσει είναι η αλήθεια). Εμ έχεις άγνοια εμ και θες και απαντήσεις. Για να σε πάω λίγο παραπέρα, ακόμη και για τα updates που σπάνια βγάζει η cubot, δεν έχει καν μια πιστοποίηση ότι για παράδειγμα το ALC (automatic level contol) του ενισχυτή εξόδου συνεχίζει να λειτουργεί κάτω από τις προδιαγραφές και δε θα σου κάνει τον εγκέφαλο "κοκορέτσι" από το SAAR που θα έχει πάει περίπατο.... Φαντάζομαι να έχεις διαβάσει στο φορουμ ότι πολά cubot μετά την αναβάθμιση ειναι λίγο ζεστούτσικα κατά την ομιλία....λέμε τώρα.... μη σε βάζω σε σκέψεις Πασχαλιάτικα. Καλού κακού με hands free ... 3. Ακριβολογώ. Αυτά είναι οικιακός εξοπλισμός και όχι επαγγελματικός εξοπλισμός. Δεν μιλάμε για Ευρωπαικό service... είδες προσέχω τι λέω γιατί ξέρω. Βλέπεις κάπου έστω και ένα θάλαμο κενού αέρος για να αλλάξεις οθόνη ή θες να το παραλάβεις με τρίχες και σκόνη; Βλέπεις κάπου ενα vacumm digitizer installation machine ή θες να σου κολλήσει τη νέα οθόνη στο κινητό με ταινεία 3M και να ξεκολλήσει από τη ζέστη το καλοκαίρι; Βλέπεις κάπου ένα spectrum analyzer για να δεις αν το κινητό εκπέπμει σωστά και δεν σε "ψήνει" όταν μιλάς; Βλέπεις κάπου ένα audio generator για να δείς αν φταίει το ηχείο που τρίζει ή το κύκλωμα ήχου; Και πως θα το δεις αν δεν έχεις εναν παλμογράφο και μια γεννήτρια ακουστικών σημάτων; Θα πάρει τηλέφωνο ο ένας τεχνικός τον άλλον τεχνικό και θα του πει με ακούς σε ακούω καθαρά δυνατά; Αν το κινητό δεν έχει καλό σήμα ή δεν πιάνει καλά το wifi ή το gps πως θα το τσεκάρει αν δεν εχει μια RF (radio frequency) γεννήτρια; Θα βγεί έξω σο δρόμο και εμπειρικά θα μετράει δορυφόρους; Και αν το σήμα είναι ασθενικό σε μια μπάντα για παράδειγμα τι θα κάνει; Θα έχει 3 σιμ κάρτες για να κοιτάζει; Ξέρεις πόση ώρα μπορώ να σου γράφω για να δεις ότι με ενα κολλητήρι και ενα πολύμετρο μπορείς να εγγυηθείς μόνο για επισκευή ποδηλάτου; Ώρες πολλές.... Θες να σου το κάνω ακόμη πιο δύσκολο; Ζήτα από το σερβις να σου κανουν αναβάθμιση και να σου δώσουν αντιγραφο μετρησεων της συσκευής. Μια πιστοποιηση για να έχεις ρε αδελφέ ότι το μηχάνημα μέτρησε το κινητό σου και το βρήκε σύμφωνο με τις προδιαγραφές της εταιρείας. Είναι τόσα πολλά που αγνοείς, και καλά κάνεις γιατί δεν είναι η δουλειά σου, αλλά μια εταιρεία που θέλει να λέγεται εταιρεία δεν λειτουργεί με ενα πολύμετρο και 2 κατσαβίδια. Δεν μιλάμε να συγκρίνουμε με aplle ή sasmusng όπου εκεί τα standards είναι υψηλού επιπέδου αλλά τουλάχιστο τα βασικά βρε αδελφέ. 4. Για τις άγνωστες λέξεις που δικαιολογημένα έχεις, μπορείς να αρχήσεις από εδώ https://en.wikipedia.org/wiki/Electrical_efficiency και εδώ https://en.wikipedia.org/wiki/Q_factor. Το ότι πολλοί έχουν κάνει διάφορα βλέποντας το youtube δεν μου λέει κάτι επί του παρόντος. Θα τους συνχαρώ. Στο youtube επίσης μπορείς να δεις πως μπορείς να κατεβάσεις το σασμάν από το αυτοκίνητό σου με 2 γερμανικά κλειδιά, 2 σανίδες και 5-6 τούβλα για ντάκους, αλλά όταν πας στην αντιπροσωπεία σίγουρα δε θες ο μάστορας να έχει 2 σανίδες και 5-6 τούβλα για να κάνει την ίδια δουλειά.... Για να κλείσουμε λίγο το θέμα έχω να πω τα εξής. Η cubot είναι μια κινέζικη φασόν εταιρεία που κολλάει απλά το αυτοκόλλητο της επάνω στις συσκευές. Δεν εχει κανένα εργοστάσιο δικό της και πουθενά. H apple για παραδειγμα εχει την γραμμή παραγωγής της στην Κίνα αλλά σχεδιάζει το προιόν της με ενα τεράστιο team και απλά υλοποιεί το προιόν της σύμφωνα με τις προδιαγραφές της. Το ίδιο και η samsung η sony κλπ. Η cubot απλά κολλάει αυτοκόλλητα. Πηγαίνει σε οποιοδήποτε εργοστάσιο υπάρχει στην Κίνα (υπάρχουν πραγματικά χιλιάδες) διαλέγει μια συσκευή που ήδη έχει φτιαχτεί από το εργοστάσιο και προπληρώνει μερικά κομμάτια με το λογότυπό της. ΔΕΝ αγοράζει ανταλλακτικά. Προβλέπει κατά κάποιον τρόπο πόσα θα χρειαστεί και τα αγοράζει από το εργοστάσιο. Όταν η παραγωγή τελειώσει έχουν τελειώσει όλα....δεν ξαναπαράγεται τίποτε και πουθενά. Το απογοητευτικό για την Πολωνία δεν ήταν ότι δεν είχαν τα κατάλληλα μηχανήματα... θα μπορούσαν να τα αγοράσουν κάποια στιμγή όπως μας ειχαν υποσχεθεί. Το απογοητευτικό ήταν ότο εξακολουθούσαν να αγοράζουν κινητά "μιας χρήσης" και γιαυτό το λόγο δεν μπορούσαν και δεν χρειαζόντουσαν να κατασκευάσουν λογισμικά, test report software και άλλα τέτοια γιατί τα κινητά της έχουν κατασκευαστεί για "μια χρήση" όπως λέμε και όχι με δυνατότητα επαγγελματικής τεχνικής υποστήριξης. Είναι σαν να πουλάς αυτοκίνητο Zastava του 1980 και να θες να τον συνδέσεις με εγκέφαλο διάγνωσης. Οπότε για να είμαι ειλικρινής εκεί κατάλαβα ότι η εταιρεία είναι της "αρπαχτής" και δεν έχει θέση στον όμιλό μας. Το ότι κάποια άλλαη εταιρεία ασχολήθηκε μαζί της δεν είναι μεμπτόν...μακριά από μας και όπου νάναι όπως λέει και ο λαός μας....
-
Καλησπέρα, καταρχήν με όλο το σεβασμό σε όλους σας θέλω να τονίσω πως η όλη διαδικασία μιας επιτυχημένης ή αποτυχημένης συνεργασίας με οποιαδήποτε εταιρεία δεν μπορεί να αναληθεί έτσι απλά σε ένα forum, για πολούς λόγους. Υπάρχουν εμπορικά κριτήρια, τεχνικά κριτήρια αλλά και προσωπικά κριτήρια που σίγουρα δεν μπορούν να κατανοηθούν από ανθρώπους που δεν είναι του ίδιου χώρου. Δεν το λέω υποτιμητικά σε καμία περίπτωση, αλλά εκτός του ότι χρειάζονται συζητήσεις επί συζητήσεων για την κατανόησή τους, έπειτα δεν είναι το θέμα αυτό σε ένα forum. Είναι σαν να παίρνεις ένα "διαζύγιο" και γυρνώντας στη γειτονιά να δίνεις εξηγήσεις για τις αποφάσεις σου. Στο κυρίως θέμα λοιπόν. Το ότι δεν απαντάω σε αυτά που γράφετε με αστραπιαία ταχύτητα είναι γιατί δυστυχώς ή ευτυχώς δεν υπάρχει ο αντίστοιχος ελεύθερος χρόνος. Ακούγεται περίεργο αλλά σαν CEO founder & manager τριών μεγάλων Ελληνικών εταιρειών με 4-12 ταξίδια / μηνα δεν είμαι και ο πλέον κατάλληλος για να βρω το χρόνο να απαντήσω στην πραγματικά όμορφη οικογένεια του forum σας. α. Οποιοσδήποτε αγοράζει από την cubot.net είναι επίσημος αγοραστής - εισαγωγέας - μεταπωλητής - αντιπρόσωπος για την χώρα προοσρισμού του. Την στιγμή που εισάγεις στην Ελλάδα με νόμιμα παραστατικά από την cubot.net είσαι επίσημος αγοραστής - εισαγωγέας - μεταπωλητής - αντιπρόσωπος. Αφου η εταιρεία αποφασίζει να σου πωλήσει προιόντα εφοδιάζοντάς σε με τα αντίστοιχα έγγραφα - παραστατικά δεν χρειάζεται καμία πιστοποίηση έξτρα. Όλα τα υπόλοιπα είναι κορνίζες για τους άσχετους επισκέπτες. Οπότε, νομικά και πραγματικά μιλώντας, μέχρι τον Νοέμβριο του 2016 το cubot.gr ήταν ο μεγαλύτερος εισαγωγέας για την Ελλάδα και νόμιμος αγοραστής - εισαγωγέας - μεταπωλητής - αντιπρόσωπος για την χώρα. Στην παρακάτω φώτο για παραδειγμα ή cubot.net μας υπενθυμίζει να γράψουμε στο contact page του cubot.gr ότι είμαστε οι official parner of Cubot in Greece. http://www.cubot.gr/photos/10.png ...ενώ στην παρακάτω φωτογραφία λόγω των μεγάλων πωλήσεων μέσω http://www.afasia.gr και του http://eshop.zougla.gr η http://www.cubot.net δίνει στο http://www.afasia.gr την αποκλειστικότητα στην Ελλάδα για τα Χ9, Χ12, Χ15 τονίζοντας ότι οποιαδήποτε άλλη εισαγωγή - διάθεση είναι παράνομη. Να τονίσω ότι το afasia.gr και το cubot.gr και το http://eshop.zougla.gr ανοίκουν στον ίδιο όμιλο επιχειρήσεων. Όλα αυτά μέχρι τις 31/12/2016 σαν ανταμοιβή για να παραμείνουμε σε συνεργασία μαζί τους αφού πρώτα νακοινώσαμε πως θα διακοπεί η συνεργασία μας με την cubot.net. Ο νοών νοείτω και δεν νομίζω πως χρειάζονται περαιρέτω αναλύσεις επί του θέματος... Υλικό πάντως υπάρχει και για τους πλέον δύσπιστους αν και δεν είναι ο σκοπός μας εδώ να αποδείξουμε κάτι τέτοιο. http://www.cubot.gr/photos/9.png β & γ. Κοιτάζοντας τη φωτογραφία από αριστερά προς τα δεξιά βλέπουμε: http://www.cubot.gr/photos/3.jpg O λίγο παχουλούλης (συγνώμη Χρήστο :)) είναι ο φίλος μου Χρήστος Μουστάκας από το phonehouse της Θεσσαλονίκης. H πρώτη του κουβέντα ήταν... "πλάκα κάνετε"... Ο δεύτερος είναι ο Ηλίας Σκούτας (μέτοχος του ομίλου μας) και ο τρίτος είναι ο γεν.διευθυντής της cubot.net. Εγώ δεν φαίνομαι γιατί τραβάω την φωτογραφία :P . Όπως βλέπεις μένουν άλλοι τέσσερις. Ο δύο είναι αποθηκάριοι από την εταιρεια tomtop.com γιατί το service της cubot στην Πολωνία συστεγαζόταν σε αυτή τη μικρή αποθήκη του πραγματικά τεράστιου logistic center της tomtop.com. Όπως βλέπουμε με "κλασική αριθμητική Α΄δημοτικού" μένουν 2 τεχνικοί με ένα λαπτοπ, 2-3 κατσαβίδια και ενα κολλητήρι. Δεν ξέρω αν σου φαίνονται αρκετά αυτά τα εργαλεία για να αλλάξεις για παράδειγμα το digitizer από μια οθόνη, να μετρήσεις το quality factor μιας μπαταρίας, το efficient power μιας συσκεής και άλλα τέτοια αλλά πιστέψε με δε φτάνουν ούτε για εργατήριο επαγγελματικού Λυκείου. Το ότι βλέπεις παντού εργαλεία χρήσιμα για επισκευή κινητών, κομπιούτερς και κούτες με καινούργια ανταλλακτικά με φοβίζει....χαχαχαχαχαχα. Συγνώμη αλλά εδώ δε μπορώ να σχολιάσω κάτι άλλο. Μη με παρεξηγείς...είναι που εγώ ήμουν εκεί και ξέρω.... και επίσης ξέρω τι χρειάζεται να έχεις για να αλλάξεις έστω μια οθόνη χωρίς να ξεκολλήσει σε ενα μήνα, να μην έχει χνούδια ή βρωμιές όταν την παραλάβεις ή να μην σκάσει το κινητό από αλόγιστη κατανάλωση ρεύματος. Έχει γίνει και αυτό 2 φορές στην Ελλάδα, η μία γράφτηκε στον τοπικό τύπο και η άλλη περίπτωση αποσιωπήθηκε γιατί ο πελάτης πήρε νέο κινητό και χρηματικό bonus από την μαμά εταιρεία για το λάθος της αλλά εδώ μπαίνουμε σε βαθύτερα επέιπεδα και δεν είναι η ώρα.... δ) Και βέβαια έχουμε μερίδιο ευθύνης. Αλλά προσπαθήσαμε να τους θέσουμε Ευρωπαικές προδιαγραφές της οποίες και τελικά δεν ακολούθησαν. Γι αυτό και διεκόψαμε κάθε συνεργασία. Προσπαθήσαμε να τους διδάξουμε ότι εδώ είναι Ευρώπη και το εμπόριο διέπεται από κανόνες. Η προσπάθειά μας δεν καρποφόρησε και γιαυτό το λόγο διακόπηκε η συνεργασία μας. Δεν είναι θέμα των μεταπωλητών αλλά της κατασκευάστριας εταιρείας. Η infoquest είναι μια σοβαρή εταιρεία που αποφάσισε να πάρει την συνέχεια της cubot στην Ελλάδα. Αύριο μπορεί και αυτή να διακόψει και να την πάρει η επόμενη εταιρεία. Δεν αλάζει κάτι σε αυτό. Και βέβαια θα καλύψει τις εγγυήσεις της δίνοντας καινούργια κινητά στους πελάτες της για αντικατάσταση όπως άλλωστε έκανε και το cubot.gr και το afasia.gr και το http://eshop.zougla.gr που ανήκουν στον όμιλό μας. Το πρόβλημα ήταν στην συνεργασία του ομίλου μας με την μαμά cubot και απλά αποφασίσαμε να διακόψουμε. Όταν για 3 μήνες μένεις από ανταλλακτικά επειδή οι 2 κινέζοι δεν έχουν βίζα για την Πολωνία, είναι σαν να πας το αυτοκίνητό σου για service και να σου πουν έλα σε 3 μήνες γιατί ο τεχνικός πήγε φαντάρος. Δεν γίνονται αυτά σε σοβαρές εταιρείες οπότε σταματήσαμε κάθε συνεργασία πριν εκτεθούμε στους πελάτες μας. Η infoquest ανέλαβε απόσο γνωρίζω τη συνέχεια... Εύχομαι καλή επιτυχία. Για παράδειγμα στην επόμενη φωτο βλέπετε το email στο οποίο δημιουργείται μια "μεταβατική κατάσταση" χωρίζοντας τα μοντέλα των κινητών μεταξύ του ομίλου μας και της infoquest. Δηλαδή παραχωρούν τα μοντέλα που επιλέξαμε στον όμιλό μας αφήνοντας αυτά που δεν θέλουμε στην infoquest μέχρι να τελειώσει το στοκ μας και να συνεχίσει προφανώς η infoquest. Οπότε απορίες του στιλ "μυθικών τρικ της infoquest", ή δήθεν απαντήσεις της cubot.net ή άλλοι "επικοινωνιακοί δράκοι" να εξαφανίστηκαν. http://www.cubot.gr/photos/11.png Θέλω να ευχηθώ σε όλο τον κόσμο και ειδικά σε αυτό το όμορφο forum, Καλό Πάσχα με υγεία και χαρά.... Και μια συμβουλή.... ότι σας λένε ότι σας παραμυθιάζουν, ότι σας διαφημίζουν ή ότι σας υπόσχονται, μόνο μέσω email. Τα emails μένουν....μπορεί και να τα χρειαστείτε... :)
-
Το ότι εσύ συμπέρανες το παραπάνω κείμενο που έγραψες με στέλνει Κίνα κατευθείαν αδιάβαστο που λέει και ο λαός μας.... Οι άνθρωποι στην πόρτα είναι οι δικοί μας, για το service δεν αναφέρω κάτι παραπάνω.... αν θεωρείς ότι είναι μια χαρά σου στέλνω και άλλες 2 για να έχεις να συγκρίνεις. Η πρώτη ειναι από το επίσημο service της cubot στο Shenzen και η δευτερη είναι από το εργαστήριό μας. http://www.cubot.gr/photos/6.jpg http://www.cubot.gr/photos/8.jpg Απότι φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα τι σημαίνει service, όσο για την infoquest τα στέλενει στον ιδιο χώρο....και για ευκολία αντικαθιστά προφανώς μερικές συσκευές που φαίνονται ξεκάθαρα προβληματικές όπως κάναμε και εμείς άλλωστε και πολλά άλλα που δε γίνεται να καταλάβεις τελικά...
-
H info quest σύμφωνα με το whois του papaki.gr πήρε το domain τον Νοέμβριο του 2016. Πριν μερικούς μήνες δηλαδή αφότου δηλώσαμε τη διακοπή της συνεργασίας μας με την cubot.net. http://www.cubot.gr/photos/domain.png Κι μερικές φωτος από το πανευρωπαικό service στην Πολωνία. http://www.cubot.gr/photos/1.jpg http://www.cubot.gr/photos/2.jpg http://www.cubot.gr/photos/3.jpg Και για του λόγου το αληθές, δείτε και το email της cubot.net όταν την πληροφορηθηκε την ανακοίνωσή μας... http://www.cubot.gr/photos/5.png Keep walking....
-
Αυτός είναι και ο λόγος που εκτάκτως πήγα ο ίδιος να δω τι γίνεται στην Πολωνία. Βλέποντας το τριτοκοσμικό δωμάτιο - service και τα δέματά μας πεταμένα σε ένα τραπέζι η επόμενη κίνηση ήταν να επισκευτώ τον ιδιοκτήτη της εταιρείας cubot στην Κίνα όπου και η απάντησή του ήταν σοκαριστική. Δεν υπάρχει τεχνική υποστήριξη για ένα κινητό αξίας 100 δολλαρίων μου είπε.... Αν θες καλή τεχνική υποστήριξη αγόρασε samsung με 300 δολλάρια και αν θες άριστη τεχνική υποστήριξη αγόρασε iphone με 800 δολλάρια. Γύρισα Ελλάδα και κλείσαμε το cubot.gr... κινεζιές τέλος!
-
Καλησπέρα σας, δυστυχώς ταξιδεύω συνεχώς και μου είναι δύσκολο πραγματικά να γράφω αν και η αλήθεια είναι ότι η παρέα του forum είναι πραγματικά ευχάριστη. Κάποια στιγμή θα αναλύσω πολλές και εύλογες ερωτήσεις που διάβασα στο forum, ελπίζω τις ημέρες που ερχονται να μπορέσω να το κάνω. Όσο για την απάντηση της απάντησης δεν ξέρω ποιος την έχει υπογράψει αλλα δεν ξέρει τι του γίνεται. Έχω περίπου τα 320 emails από το 2014 που συνεργάστηκα σαν αγοραστής για την cubot.net, φωτογραφίες από την φιλοξενία του cubot manager στην εταιρεία μας, φωτογραφίες δικές μας να πίνουμε τσάι και να χαιρετιόμαστε σταυρωτά στα γραφεία τους στην κίνα, κάδρα με authorization και συμφωνίες αποκλειστικότητας, invitation letters και πολλά άλλα, οπότε καλό θα είναι ο γράφων να μαζέψει τις φαντασιώσεις του και να μας πει που θα στείλει το service στην Πολωνία για τον άτυχο πελάτη. Εν ανάγκη μια φωτογραφία από το service cubot στην Πολωνία... (αν έχει πάει... :) Θα επανέλθω.... ευχαριστώ για την κατανόηση...
-
Η ανακοίνωσή μας από το cubot.gr δεν εξυπηρετεί τα παραπάνω συμφέροντα. Είναι αποτέλεσμα ντροπής και αγανάκτησης για την "μαμά" εταιρεία... ο θεός να την κάνει μαμά. Μια εταιρεία που τελικά δεν έχει κανένα εργοστάσιο και πουθενά. Μια εταιρεία που απλά παραγγέλνει φασόν ότι βρει σε κινέζικα εργοστάσια βάζοντας το ταμπελάκι της, χωρίς καν να μπει στη διαδικασία να παραγγείλει και μερικά ανταλακτικά... Για του λόγου το αληθές μπορείτε να δείτε το service της cubot στην Πολωνία. https://www.dropbox.com/s/bndm9hqpxnfb8sn/IMG_0088.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/7ep0gnbuj53cx3s/IMG_0089.jpg?dl=0 Για τους πλέον δύσπιστους για την αξιοπιστία της cubot υπάρχουν περί τα 120 emails με τα τραγελαφικά της cubot.net. από τον Ιανουάριο του 2017 που προσπαθούμε να τους πεισουμε για τα αυτονόητα... απαντήσεις του τύπου δεν έχουμε τεχνικούς γιατί δεν τους δίνουν βιζα, ή σταματήσαμε τη συνεργασία με το εργοστάσιο του Χ15 και δεν μας δινει οθόνες, περιμένετε να "περπατησει" το μοντέλο να μαζέψουμε αναταλλακτικά από τα χαλασμένα κλπ είναι να σε βγάζουν από τα ρούχα σου. Δεν φταίνε τα καταστήματα.... κάθε κατάστημα - εισαγωγέας όπως το afasia.gr, το aplon.gr, infoquest.gr, cubot.gr κ.α δεν μπορούν να κάνουν κάτι διαφορετικό. Όσο για τον Κανάρη που θα ζήλευε, κάποια στιγμή θα πρέπει να μιλήσουμε για την αξιοπιστία των κινητών. Ξέρετε τα κινητά δεν είναι μόνο ο επεξεργαστής και η ROM, έιναι που όταν προσπαθείς να μιλήσεις μέσω whatsapp ή skype ακουγεται παραμορφωμένα γιατί δεν έχει το κατάλληλο codec, έιναι που η οθόνη γερνάει σε λιγότερο από 2-3 μήνες (για να μην πω πεθαίνει με λευκές κηλίδες), είναι που το πλαστικό θα ξεφτήσει αλλά και ότι δε θα βρεις δευτερη μπαταρία αν τη χρειαστείς... Δυσρυχώς τσιπάκια πουλιώνται άφθονα στην αγορά, αλλά κινητές συσκευές ελάχιστες και σίγουρα η cubot δεν είναι μια από αυτές και το χειρότερο είναι ότι κατά τις επισκέψεις μας στην Κίνα αλλά και στην Πολωνία διαπιστώσαμε ότι ούτε καν θέλει να γίνει... Πλέον δεν υπήρχε κανείς λόγος μελλοντικής συνεργασίας. Αυτό δε σημαίνει ότι θα σταματήσει να παράγει σε OEM εργοστάσια τα προϊόντα της απλά εμείς δεν μπορούμε άλλο να εξαπατούμε τον κόσμο και να ερχόμαστε αντιμέτωποι με την δικαιολογημένη αγανάκτηση των πελατών μας... Ευχαριστώ http://www.cubot.gr
-
Καλησπέρα σας, σε καμία περίπτωση δεν την "κάνουμε με ελαφρά πηδηματάκια" και σίγουρα θα καλύψουμε τους πελάτες μας στο μέγιστο δυνατό. Όμως σταματήσαμε κάθε μελλοντική συνεργασία με την εταιρεία για να προστατέψουμε την εταιρεία μας αλλά και τους πελάτες μας. Η Cubot στερείται κάθε μορφής after sales support στην Ευρώπη (και ειδικά στην Ελλάδα) και η φιλοσοφία της είναι "αν χαλάσει το πετάς" πράγμα που δεν μας επιτρέπει να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας μαζί τους... Προσπαθήσαμε πολλές φορές να τους εξηγήσουμε ότι εδώ είναι Ευρώπη, μάταια... Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας http://www.cubot.gr
-
Αγαπητοί καταναλωτές, Με την παρούσα ανακοίνωση, θα θέλαμε να ενημερώσουμε το αγοραστικό κοινό πως η εταιρεία μας και ο ιστότοπος http://www.cubot.gr παύει την συνεργασία με την κεντρική εταιρεία της Cubot, προστατεύοντας την αξιοπρέπεια της εταιρείας μας αλλά και τους πελάτες μας. Η Cubot αποδείχθηκε αναξιόπιστη τόσο όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής των προϊόντων της, όσο και στο κομμάτι που αφορά την after sales εξυπηρέτηση των πελατών της. Η μη παροχή ανταλλακτικών για την εξυπηρέτηση των αναγκών του service, οι τραγικοί χρόνοι εξυπηρέτησης στο Κεντρικό Ευρωπαϊκό Service στην Πολωνία, με χρόνους αναμονής που φτάνουν έως και τέσσερις μήνες, καθώς και η παντελής αδιαφορία της Cubot για τις ανάγκες και την αντιμετώπιση των προβλημάτων των αγοραστών των συσκευών της, μας εξέθεσε επανειλημμένως στους πελάτες μας, οι οποίοι εμπιστεύθηκαν και αγόρασαν συσκευή της Cubot. Επειδή, παρά τις συνεχείς προσπάθειές μας και εκκλήσεις η Cubot συνεχίζει να κρατά στάση αδιαφορίας τόσο για την Ελληνική αντιπροσωπεία όσο και για τους πελάτες της, δεν είμαστε σε θέση να συνεχίσουμε ως http://www.cubot.gr, αφού δεν επιθυμούμε να έχουμε συνεργασία με μια εταιρεία που δεν τηρεί τις δεσμεύσεις της και κυρίως δεν την ενδιαφέρουν οι ανάγκες και οι επιθυμίες των πελατών της. Δυστυχώς το service και οι after sales υπηρεσίες της Cubot το τελευταίο χρονικό διάστημα μπορούν να χαρακτηριστούν επιεικώς απαράδεκτες έως και ανύπαρκτες, και το χειρότερο είναι ότι δε γίνεται οποιαδήποτε προσπάθεια από τη μεριά της Cubot ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση, δηλαδή δεν είναι διατεθειμένη να αλλάξει την πολιτική της και τη νοοτροπία της. Οφείλουμε να ζητήσουμε συγνώμη από τους καταναλωτές αλλά και τα συνεργαζόμενα καταστήματα – σημεία πώλησης συσκευών Cubot για την ταλαιπωρία και έχοντας υπόψη τα όσα αναφέρουμε παραπάνω, θα πρέπει να είστε προσεκτικοί όσον αφορά στην αγορά συσκευών Cubot και να ελπίζετε ότι δε θα υποστείτε ταλαιπωρία παρόμοια με των καταναλωτών, τους οποίους η εταιρεία αγνόησε και δεν τους προσέφερε την υποστήριξη που αρμόζει. Επειδή είμαστε μία εταιρεία που σεβόμαστε τους πελάτες μας, τερματίζουμε την οποιαδήποτε συνεργασία μας με την εταιρεία Cubot. Συγκεκριμένα: 1. Η CUBOT και το Ευρωπαικό Service στην Πολωνία. Η cubot πέρισυ αποφάσισε να δημιουργήσει Ευρωπαικό Service στην Πολωνία. Κάθε συσκευή που αγοράζεται από Ελλάδα και ΜΟΝΟ από επίσημο αντιπρόσωπο, σε περίπτωση που παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα θα πρέπει να αποσταλεί στην Πολωνία. Υπεύθυνο για την τεχνική γνωμάτευση, δηλαδή για το αν θα καλυφθεί από την εγγύηση ή όχι η συσκευή είναι το Service της Πολωνίας. Αν η συσκευή δεν έχει αγοραστεί από επίσημο αντιπρόσωπο τότε δεν έχετε κανένα δικαίωμα εγγύησης. 2. Η CUBOT και οι χρόνοι αναμονής του Service. Με την αποστολή των κινητών στην Πολωνία για την επισκευή ή την γνωμάτευση της βλάβης, οι χρόνοι αναμονής είναι από 60-90 ημέρες! Στο διάστημα αυτό δεν υπάρχει καμία δυνατότητα ούτε ο καταναλωτής αλλά ούτε και ο αντιπρόσωπος να γνωρίσει – μάθει το παραμικρό για την τύχη της συσκευής. 3. Ανύπαρκτη τεχνική υποδομή, υπευθυνότητα και ανταλλακτικά Στην πρόσφατη επίσκεψή μας στο Service της Πολωνίας διαπιστώσαμε τα εξής τραγικά, επιβεβαιώνοντας δυστυχώς τις υποψίες μας. Α. Καμία ενημέρωση. Δεν υπάρχει καμία ενημέρωση των συσκευών γιατί απλά κανείς δεν γνωρίζει Αγγλικά. Η τεχνική αναφορά που συνοδεύει την κάθε συσκευή φεύγοντας από Ελλάδα, δεν λαμβάνεται υπόψιν γιατί απλά κανείς δε γνωρίζει ούτε λέξη Αγγλικά παρά μόνο Κινέζικα. Έτσι οι συσκευές ανοίγονται και αν ο τεχνικός είναι τυχερός και η βλάβη εμφανής τότε ίσως και επισκευαστεί. Έτσι εξηγήθηκε το γεγονός ότι στις 100 συσκευές που στέλναμε, περίπου οι 90 γύριζαν πίσω σε εμάς με την ίδια ακριβώς βλάβη. Β. Ανυπαρξία ανταλλακτικών. Το Service δεν είχε στη διάθεσή του κανένα καινούργιο ανταλλακτικό με αποτέλεσμα ότι ανταλλακτικό ήταν διαθέσιμο ήταν από άλλες συσκευές που απλά τις ανακύκλωναν. Οι νέες σε κυκλοφορία συσκευές που είχαν την ατυχία να παρουσιάσουν πρόβλημα, παρουσίαζαν έξτρα αναμονή μέχρι να βρεθούν οι πρώτες χαλασμένες και να αρχίσει η ανακύκλωση. Καμία πρόληψη, κανένα ανταλλακτικό παρά μόνο διαλυμένες συσκευές. Γ. Μηδενική Τεχνική υποδομή. Περιμένοντας να δούμε ένα Ευρωπαικό Service, αντικρύσαμε ένα μικρό δωμάτιο με αυτοκόλλητη ταμπέλα στην πόρτα από μια σελίδα μεγέθους Α4 η οποία με μαρκαδόρο έγραφε τη λέξη CUBOT. Εντός του χώρου, με την ίδια έκπληξη συναντήσαμε τους 2 και μοναδικούς τεχνικούς με διαθέσιμα εργαλεία ένα κολλητήρι και ένα κατσαβίδι δίνοντάς μας την εντύπωση πως δε θα μπορούσαν να επισκευάσουν ούτε ποδήλατο. * Για το 2017 και μέχρι σήμερα το Service στην Πολωνία είναι κλειστό. Ο λόγος σύμφωνα με τον υπεύθυνο της Cubot είναι απλός. Δεν μπορούν μέχρι και σήμερα να αποκτήσουν Βίζα με αποτέλεσμα το service να είναι κλειστό….. Λυπούμαστε ειλικρινά αλλά θα πρέπει να προστατευτούμε σαν εταιρεία αλλά και να προστατέψουμε τους καταναλωτές μας μέχρι η Cubot να κατανοήσει ότι δεν κατασκευάζει πλαστικά παιχνίδια μιας χρήσης αλλά κινητά τηλέφωνα που απευθύνονται σε Ευρωπαίους καταναλωτές. Ολοκληρώνοντας να τονίσουμε ότι οι εκκρεμότητες και οι περιπτώσεις των πελατών μας, των οποίων οι συσκευές βρίσκονται ήδη στο Service στην Πολωνία, θα εξυπηρετηθούν όλες κανονικά. http://www.cubot.gr