lazaros67
Members-
Δημοσιεύσεις
9 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About lazaros67
- Ημ. Γέννησης Απρίλιος 7
lazaros67's Achievements
Newbie (1/14)
0
Φήμη
-
Και σε μένα ήρθε τέτοιο μήνυμα, χρεώνοντάς με ένα ευρουλάκι. Έστειλα ένα email στην cosmote και στην εταιρία που στέλνει τα SMS, λέγοντάς τους ότι θα τους κάνω αγωγή για απάτη, τόσο στην εταιρία μηνυμάτων, όσο και στην cosmote, για συνενοχή. H cosmote αντέδρασε μέσα σε 4 ώρες και μου πρότεινε να φράξει την λήψη μηνυμάτων με χρέωση, το οποίο και έγινε. Την επόμενη μέρα η μαφιόζικη εταιρία SMS μου πίστωσε 10 ευρώ χρόνο ομιλίας στην κάρτα μου και μου ζήτησε συγνώμη. Ούτε STOP στο τάδε νούμερο , ούτε τίποτα. Ευθεία απειλή για δικαστικές ενέργειες θέλει, διότι με το STOP, ΔΕΝ σου επιστρέφει το ποσό που σου έχει ήδη χρεώσει. Και μπορεί στην περίπτωσή μου να ήταν ένα ευρουλάκι, αλλά , εφόσον μιλάμε για μαζική αποστολή μηνυμάτων, για υπολογίστε πόσα λεφτά μαζεύουν με νταβατζίδικο τρόπο, εκμεταλλευόμενοι την ανοχή μας. Τσακίστε τους. Μην αφήνετε τίποτα να πέσει κάτω.
-
Με λένε SAMSUNG και σας έχω χεσμένους Μακρυά από προϊόντα Samsung!!! H τεχνική υποστήριξη, σε περίπτωση βλάβης, είναι σκέτο ανέκδοτο. Προ δεκαετίας αγόρασα ψυγείο – ντουλάπα, μάρκας SAMSUNG (RS21FGRS), από κατάστημα της αλυσίδας Κωτσόβολος, στην τιμή των 2.300 ευρώ. Μάλιστα επέλεξα το συγκεκριμένο ψυγείο, κατόπιν επιμονής του πωλητή, ότι δηλ είναι το καλύτερο μοντέλο που διαθέτει το κατάστημα, προερχόμενο από κορυφαίο κατασκευαστή, δηλ τη SAMSUNG και ότι όλα τα άλλα ψυγεία είναι υποδεέστερα. Προ διμήνου (αρχές Απριλίου 2017), το ψυγείο εμφάνισε δυσλειτουργία, δηλ. έπαψε να ψύχεται ο χώρος της συντήρησης, αντίθετα ο χώρος της κατάψυξης λειτουργεί κανονικά. Επισκέφθηκα το Web site της SAMSUNG, και επικοινώνησα με το 210 6897691 . Επειδή είμαι κάτοικος Λάρισας, μου υποδείχθηκε ο τοπικός εξουσιοδοτημένος από τη SAMSUNG, τεχνικός της περιοχής μου, τον οποίο και κάλεσα. Στην πρώτη επίσκεψη, πραγματοποίησε έναν καθαρισμό στο πίσω τμήμα του ψυγείου, λέγοντας ότι αν εμφανίσει πάλι πρόβλημα, να τον καλέσω πάλι. Κόστος επίσκεψης 20 ευρώ. Μετά από τρεις μέρες, το ψυγείο πάλι εμφάνισε πρόβλημα. Κλήθηκε ξανά ο τεχνικός. Αυτή τη φορά, κατόπιν ελέγχου, με ενημέρωσε ότι απαιτείται η αντικατάσταση δύο αισθητήρων και ενός ανεμιστήρα στο χώρο της συντήρησης με συνολικό κόστος (υλικά +εργατικά) 220 Ευρώ + ΦΠΑ. Στο σημείο αυτό τον ρώτησα ΡΗΤΑ αν με αυτό το ποσό θα επισκευαστεί τελεσίδικα το ψυγείο, διότι δεν προτίθεμαι να πληρώσω δεκάρα παραπάνω. Με καθησύχασε λέγοντας πως το ψυγείο θα λειτουργήσει. Κατέβαλα το ποσό, παραγγέλθηκαν τα ανταλλακτικά, έγινε η αντικατάσταση, αλλά μετά από 3 μέρες το ψυγεία και πάλι εμφάνισε το ίδιο πρόβλημα. Κλήθηκε εκ νέου ο τεχνικός και αυτή τη φορά μου είπε ότι απαιτείται η αντικατάσταση ΚΑΙ της κεντρικής πλακέτας, δηλ νέο κόστος 200 ευρώ + ΦΠΑ. Διαμαρτυρήθηκα, λέγοντας ότι ΡΗΤΑ ρώτησα εξαρχής αν με την αρχική δαπάνη 220+ΦΠΑ θα επισκευαστεί το ψυγείο, και δεν θα χρειαστούν νέα έξοδα. Η απάντηση που έλαβα είναι ότι έχω δίκιο, αλλά χρειάζεται αντικατάσταση ΚΑΙ της κεντρικής πλακέτας. Ξαναρώτησα ΡΗΤΑ, αν πληρώνοντας και την πλακέτα το ψυγείο θα λειτουργήσει. Με διαβεβαίωσε ότι πλέον θα λειτουργήσει 100%. Πλήρωσα τα χρήματα, παραγγέλθηκε η πλακέτα και τοποθετήθηκε. Μετά από τρεις μέρες, το ψυγείο ΠΑΛΙ παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα και επιπρόσθετα, με την αντικατάσταση της πλακέτας, σταμάτησε να λειτουργεί σωστά η παγομηχανή. Σε νέα κλήση του τεχνικού, αυτός επικοινώνησε με τη SAMSUNG και του στάλθηκε κάποια διαγνωστική καταγραφική συσκευή, την οποία τοποθέτησε στο ψυγείο για ένα 5νθήμερο, αφαιρέθηκε την 22/5/2017 και στάλθηκε πίσω στην Αθήνα. Την 25/5/2017, ξαναήρθε ο τεχνικός και μου είπε ότι πιθανόν να φταίει κάποιο στοιχείο που ευθύνεται για την απόψυξη στο χώρο των αισθητήρων, το οποίο πρέπει να αντικατασταθεί. Διευκρίνησα ότι δεν πρόκειται να δώσω δεκάρα παραπάνω, για κανέναν άλλο λόγο και ότι έχοντας ήδη πληρώσει ένα σκασμό χρήματα απαιτώ να δω το ψυγείο να λειτουργεί. Η απάντηση που έλαβα από τον τεχνικό ήταν ότι θα ενημερώσει την Εταιρία (SAMSUNG) και θα περιμένει περαιτέρω οδηγίες. Την ίδια ημέρα, μέσω του web site της SAMSUNG, απέστειλα επιστολή διαμαρτυρίας, για το όλο θέμα. Ως αποτέλεσμα, την 30/5/2107, μου τηλεφώνησε ο προϊστάμενος τεχνικής εξυπηρέτησης και λίγο πολύ, μου είπε ότι λυπάται πάρα πολύ για την ταλαιπωρία μου και αν όχι αυθημερόν, την επόμενη, θα έρθει ο τεχνικός να κάνει ΔΩΡΕΑΝ τοποθέτηση του ψυκτικού στοιχείου. Του επεσήμανα ότι έχω συμπληρώσει ακριβώς 50 μέρες χωρίς ψυγείο. Σήμερα, 6/6/2017,πέρασα από το τοπικό εξουσιοδοτημένο service, για να ενημερωθώ και μου είπαν ότι πιθανή ημερομηνία άφιξης του ανταλλακτικού, όχι νωρίτερα από την 8/6/2017. Τηλεφώνησα και στην τεχνική βοήθεια της SAMSUNG όπου μου συνέστησαν για άλλη μια φορά να κάνω υπομονή. Στο μεταξύ, κάνοντας υπομονή, έχω συμπληρώσει 57 μέρες χωρίς ψυγείο, είναι Ιούνιος με τις αντίστοιχες θερμοκρασίες και ούτε μπορώ να πετάξω το ψυγείο στα σκουπίδια, να πάει στο διάολο, μαζί με τη SAMSUNGκαι να αγοράσω άλλο, αφού τα λαμόγια μου έχουν πάρει ήδη 500 ευρώ για την επισκευή που ποτέ δεν έγινε. Αυτή είναι η SAMSUNG με την δήθεν ποιότητα και εξυπηρέτηση. Και για να μη δημιουργηθεί η εντύπωση ότι είμαι ο μόνος, δείτε εδώ τα σχόλια από άτομα με ανάλογες εμπειρίες: http://polisilektis.blogspot.gr/2011/09/samsung-service-service-one.html https://www.arxarios.tk/?p=317
-
Simplefi by wind ( Ιντερνετ κινητης με μοντεμ σπιτιου! )
lazaros67 replied to MitsosDaBest13's topic in Nova
Χαιρετώ!!!! Λοιπόν, έχουμε και λέμε: Πήρα το φτηνό πακέτο. - 100 ευρώ κόστος ενεργοποίησης, το οποίο θα σπάσει σε τρεις λογαριασμούς, 50+25+25 και καλύπτει το πρώτο 12μηνο. Στο 2ό 12μηνο, ξανά εφάπαξ 50 ευρω, για να σου δώσει τα 50 gb του επόμενου έτους και ούτω καθεξής. - 2 ευρώ / μήνα πάγιο για 300mb / ανά μήνα, μη μεταφερόμενα στον επόμενο μήνα. - 50gb διαθέσιμα για τους 12 πρώτους μήνες, να τα ξοδέψει ο χρήστης όποτε θέλει, είτε την πρώτη μέρα, είτε σε βάθος 12 μηνών. - Στο συμβόλαιο αναγράφεται ξεκάθαρα, ότι ο εξοπλισμός (router) αποτελεί ιδιοκτησία της Wind και παραχωρείται για χρήση, όσο ο καταναλωτής παραμένει στο πρόγραμμα. Με τη λήξη η wind, έχει δικαίωμα να τον ζητήσει πίσω, άσχετα αν θα ασκήσει αυτό το δικαίωμα. - Πρόσθετα GB, διάρκειας 30 ημερών, όπως στο εκάστοτε διαφημιστικό του website της Wind, μέσω του mywind ή μέσω καταστήματος Wind. (Το κατάστημα, ως τρόπος αγοράς ΔΕΝ αναφέρεται στο site, αλλά ισχύει ανεπίσημα, για να εξυπηρετούνται δικαιούχοι, που δεν τα πάνε καλά με την τεχνολογία, π.χ. ηλικιωμένοι). Επειδή η περίπτωση του καθενός είναι μοναδική, η άποψή μου για το προιόν έχει όπως παρακάτω: - Σε εξοχική κατοικία, όπου πάω για 60 μέρες συνολικά το χρόνο, είχα σταθερό cosmote (μονοπώλιο-δεν δραστηριοποιείται άλλη εταιρία εκεί), με 32 ευρώ / μήνα για 24άρα γραμμή. Δηλ 32 Χ 12 = 384 ευρώπουλα ετησίως. - Με το simplefi το κόστος είναι 100 + (2Χ12) = 124 για τον πρώτο χρόνο και 50 +(2Χ12)=74 για τον κάθε επόμενο χρόνο. - Για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, μπορεί να χρειαστεί να αγοράσω έξτρα πακέτο των 20 gb, δηλ 40 Ευρώ, εφόσον φιλοξενήσω ανίψια, παιδιά, σκυλιά κλπ, που θα ανεβάσουν την κατανάλωση. Πάλι δεν φτάνoυν το 384 ευρώ του oTE. - Σημαντικό στοιχείο το γεγονός ότι το εξοχικό καλύπτεται από το 4G της Wind (δοκιμασμένο με κινητό και πετάει). Θα μου λείψει η θέαση ταινιών με kodi, αλλά προτιμώ να τις κατεβάζω σπίτι και να τις μεταφέρω στο εξοχικό με φορητό HDD. Στα τεχνικά τώρα. - Το μεγάλο θετικό που έχει το πακέτο, είναι η απίστευτη ταχύτητα UPLOAD, μετρημένη με speedtest , η οποία φτάνει μέχρι 40MBPS, που ενδιαφέρει εμένα προσωπικά, διότι ασχολούμενος με webserveres, ανεβάζω τακτικά αρκετά πράγματα. Πρώτη δοκιμή, ανέβασα εικόνα ISO από λειτουργικό Linux, μεγέθους 300MB και μου πέσαν τα σαγόνια από την ταχύτητα. Δεν πίστευα στα μάτια μου. Αστραπή. - Όσον αφορά το DOWNLOAD, εκεί παίζει ρόλο η ώρα τους 24ώρου. Στα μαύρα χαράματα, έχω μετρήσει ταχύτητες μέχρι 50+ mbps αλλά κατά τη διάρκεια της ημέρας κυμαίνεται γύρω στα 20+ Mbps με ρεκόρ λέπρας σε ώρα αιχμής τα 5 Mbps. - Αναγράφεται στο συμβόλαιο, ότι η κάρτα SIM είναι παντρεμένη με το router. Δηλ η SIM δεν παίζει σε άλλη συσκευή και το router δεν παίζει με άλλη SIM. Άρα, όσο κάποιος είναι στο συμβόλαιο ΔΕΝ μπορεί να φλασάρει το router με άλλο firmware. Με τη λήξη, και εφόσον η wind ΔΕΝ ζητήσει πίσω το router, παρόλο που έχει το δικαίωμα, μπορούμε να κάνουμε ο,τι θέλουμε. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ (δικό μου) Πάντα με την παραδοχή ότι ο χώρος που θα χρησιμοποιηθεί, καλύπτεται από 4G, συμφέρει: 1. Το φθηνό πακέτο, για εξοχικές κατοικίες, όπου θα πάμε το πολύ για 60 μέρες το χρόνο. Είναι σα να διαθέτουμε 1 GB / ημέρα για χρήση, κατά μέσο όρο. 2. Το ακριβό πακέτο, για επαγγελματική χρήση, όπου δεν μας νοιάζει τόσο ο όγκος των GB, αλλά η ταχύτητα κυρίως UPLOAD, που είναι απίστευτα πιο γρήγορη, ακόμα και από το VDSL. 3. Δεν υπάρχει γεωγραφικός περιορισμός. Από τη στιγμή που το ενεργοποιήσεις, μπορείς να το μεταφέρεις και να το χρησιμοποιήσεις όπου θέλεις, με ταχύτητες 4G-3G-GPRS. Η ερώτηση για το που θα το χρησιμοποιήσεις, είναι απλά πληροφοριακή για να σου πουν ότι η περιοχή ΕΧΕΙ ή ΔΕΝ ΕΧΕΙ κάλυψη 4G. Κλείνοντας, επαναλαμβάνω ότι η περίπτωση του καθενός είναι μοναδική (κάλυψη 4G, είδος χρήσης κλπ) και θα πρέπει να μελετήσει τα δεδομένα ακριβώς πάνω του, για να συμπεράνει αν τον συμφέρει ή όχι. Ελπίζω να βοήθησα και αν υπάρχουν απορίες που μπορώ να λύσω, είμαι στη διάθεσή σας. -
Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για κινέζικα κινητά
lazaros67 replied to SNikolaidis's topic in Λοιπά κινητά τηλέφωνα
Όχι στο IOCEAN, αλλά σε τρία άλλα κινητά που είχα, αναγκάστηκα να επαναφέρω την έκδοση 4.2, διότι άδειαζε η μπαταρία με διπλάσια ταχύτητα. Δεν έχει να κάνει με το μοντέλο συσκευής, αλλά με το ίδιο το λειτουργικό. Η καλύτερη έκδοση android, από άποψη διάρκειας μπαταρίας, είναι η 4.1.Χ ----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Και να προσθέσω το εξής: Από την έκδοση 4.1 και μετά, οι βελτιώσεις που γίνονται στο λειτουργικό, δεν έχουν και μεγάλη σημασία για το μέσο χρήστη. Μπορεί να μας εντυπωσιάζουν 2-3 νέες δυνατότητες, αλλά αν είναι να ψάχνεις πρίζες όλη την ώρα, προτιμώ να μην τις έχω. -
Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για κινέζικα κινητά
lazaros67 replied to SNikolaidis's topic in Λοιπά κινητά τηλέφωνα
Δυστυχώς και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα και δεν μπόρεσα να βρω λύση. -
Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για κινέζικα κινητά
lazaros67 replied to SNikolaidis's topic in Λοιπά κινητά τηλέφωνα
http://www.iocean.cc/Service.html Εδώ έχει επίσημες αναβαθμίσεις του κατασκευαστή. Σου συνιστώ να μην κάνεις αναβάθμιση, διότι η νέα ROM τρώει πολύ πιο γρήγορα τη μπαταρία σου. Βάλε τώρα ότι το τηλέφωνο έχει τεράστια οθόνη, οπότε καταλαβαίνεις ότι θα ψάχνεις συνεχώς για πρίζες. Συν του ότι δεν έχω βρει ακόμα κάποια έγκυρη πηγή, που να επιβεβαιώνει ότι δεν θα χαθεί το root. Αν χαθεί το root, θέλει μπελά για να το ξαναβάλεις. -
Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για κινέζικα κινητά
lazaros67 replied to SNikolaidis's topic in Λοιπά κινητά τηλέφωνα
Το ίδιο συνεβη και σε μενα. θα κατεβάσεις μια εφαρμογή root uninstaler, η οποία μπορεί να απεγκαταστήσει την κινεζικη εφαρμογη. -
Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για κινέζικα κινητά
lazaros67 replied to SNikolaidis's topic in Λοιπά κινητά τηλέφωνα
Το ερώτημα είναι αν περάσω την νεότερη ROM, θα χαθεί το root? -
Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για κινέζικα κινητά
lazaros67 replied to SNikolaidis's topic in Λοιπά κινητά τηλέφωνα
Το απέκτησα και είναι φανταστικό. Άψογη οθόνη, ταχύτατος επεξεργαστής, καλή ποιότητα κατασκευής και ...... μεγάλο! Το αγόρασα από etotalk.com και ήρθε rooted. Η συσκευή είναι ένα όνειρο για όποιον θέλει ένα καλό phablet σε χαμηλή τιμή.