Ερώτηση: το έχουν κλείσει το μαγαζί?
Είχα βάλει τον αριθμό μου στο site της cosmote για να με καλέσουν.......μετά απο μερικές ημέρες με κάλεσαν και μου είπαν οτι το τμήμα που με κάλεσε είναι αρμόδιο μόνο για τη σταθερή και καλύτερα θα ήταν να καλέσω στο 13888 για να με εξυπηρετήσουν που έχει χρέωση 0,19€ ανεξαρτήτως διάρκειας και στην περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμος εκπρόσωπος υπάρχει επιλογή για να σε καλέσουν πίσω (!)
Πήρα τηλέφωνο δυο φορές, χρεώθηκα, για να ακούσω το ηχογραφημένο μήνυμα οτι όλοι οι εκπρόσωποι είναι απασχολημένοι και να κλείσει η γραμμή!!!
Μίλησα και στο πρωϊ στο chat απο το fb και απο εκει δεν πήρα καμία απάντησ.
Περιμένω να γίνει φοιτητικό και κάνω χρήση του κινητού με το σταγονόμετρο............
Στην vodafone που ήμουν πριν, μπορεί να μην είχε σήμα, αλλά με έπαιρναν πίσω τηλέφωνο......
Πόσο είναι ο ελάχιστος χρόνοσ παραμονής σε watch up? Δύο μήνες?