stelios_s4
Members-
Δημοσιεύσεις
30 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About stelios_s4
- Ημ. Γέννησης Νοέμβριος 8
stelios_s4's Achievements
Newbie (1/14)
0
Φήμη
-
[S10 series] Φωτογραφίες & Βίντεο
stelios_s4 replied to ccypruss000's topic in Samsung Galaxy S Series
Παιδιά έχετε παρατηρήσει καθόλου γιατί σε όλες τις φώτο ( λειτουργία AUTO ) το s10plus ποτέ δεν χρησιμοποιεί την μέγιστη ανάλυση? Επίσης και ποτέ το μέγιστο διάφραγμα f1.5 κυρίως την ημέρα? -
Δουλεύεις σε κάποιο από τα 2 επισκευαστικά?? Έχεις παρατηρήσει εδώ μέσα από τα λεγόμενα πολλων,πως κανένα από τα 2 δεν έχει κοινή γραμμή? Το καθένα κάνει ότι του κατέβει.. Άλλοι είναι ευχαριστημένοι στην ts , αλλοι στην Μιχαλακοπούλου. Εγώ προσωπικά έχω επικοινωνήσει και με τα 2. Όσο για την Μιχαλακοπούλου την τελευταία φορά μου φώναξαν στο τηλέφωνο και μου είπαν επί λέξη : " κινηθείτε όπως εσείς θέλετε " χωρίς να τους αναφέρω το παραμικρό. Μόνο που δεν έβρισαν..
-
Σήμερα παρέλαβα πάλι την συσκευή από το σέρβις με αλλαγή οθόνης μόνο. Για πλακέτα ούτε καν λόγος.. Με ενημέρωσαν πως η συσκευή λειτουργεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Αύριο πάλι ξανά στην αντιπροσωπεία! Έχω χάσει την υπομονή μου με την Procordia πραγματικά.
-
Από κανέναν δεν ορίζεται αυτός ο χρόνος δυστυχώς αλλά πιστεύω πως καμία μεγάλη εταιρία , π.χ Huawei ,δεν θέλει το κάθε αρμόδιο της επισκευαστικό κέντρο να γεμίσει με καταγγελίες δυσαρεστημένων καταναλωτών από τον συνήγορο. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε όλοι μας, είναι ότι σε περίπτωση βλάβης απευθυνόμαστε κατευθείαν στο επισκευαστικό και για αυτό μας αντιμετωπίζουν έτσι. Αν όμως απευθυνθούμε στο κατάστημα από όπου προμηθευτήκαμε την συσκευή και έπειτα αυτό με το επισκευαστικό, εκεί η μεταχείριση είναι διαφορετική. Χωρίς πολλά περιθώρια.
-
Προβλέπεται αντικατάσταση κανονικότατα από την στιγμή που έχει βγει ελαττωματική η συσκευή! το λέει ξεκάθαρα ο νόμος ( Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.) Απλά εκεί στην Μιχαλακοπούλου την έχουνε δει κάπως. Ενώ στην ts solutions είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα.
-
Επικοινώνησε αύριο κιόλας με το service και πες τους ότι αντιμετωπίζεις πάλι πρόβλημα με την συσκευή. Θα σου πούνε χίλιες 2 βλακείες σίγουρα, ότι και καλά δεν δουλεύουν συνέχεια οι 4 και μόνο όταν χρειαστεί.. και πολλά άλλα. Κανόνισε να παραλάβουν πάλι το κινητό αλλά δεν θα αλλάξει κάτι να ξέρεις. Θα το έχεις πήγαινε έλα. Εγώ σήμερα το πρωί έστειλα ηλεκτρονικά τα χαρτιά μου στον συνήγορο γιατί τραβιέμαι με αυτό το θέμα από πέρυσι και ήδη με ενημέρωσαν το μεσημέρι ότι πρωτοκολλήθηκε κιόλας και ότι το ανέλαβε ο αρμόδιος.
-
Το φαντάστηκα ότι θα είχες αυτό το πρόβλημα. Το ίδιο αντιμετωπίζω και εγώ. Οι πυρήνες είναι σε άθλια κατάσταση λειτουργικά. Και αυτό γίνεται εσκεμμένα από την εταιρία για να μην ξανά εμφανίσει το bootloop, για το οποίο φταίνε οι πυρήνες! Πάρε ένα screenshots την ώρα που θα είναι σε stresstest μετά από κανένα 3 λεπτο για να δούμε πως συμπεριφέρονται οι πυρήνες σε full λειτουργία. Και εγώ στην Μιχαλακοπούλου το πήγα δυστυχώς..
-
Σε ποιο επισκευαστικό έστειλες την συσκευή σου; Έχεις πάρει κάποιο ανάλογο χαρτί για την επισκευή που έγινε; Και όσο για την εφαρμογή, την δοκίμασες να δούμε τι σου δείχνει μετά από bootloop; Που κατά πάσα πιθανότατα σου έχουν κλείσει τους υψηλά χρονισμένους πυρήνες.
-
Δεν ισχύει αυτό που σου είπαν για την εγγύηση να ξέρεις ! Βάση νόμου ( Άρθρο 5 - Νόμος 2251/1994 - Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.) Το bootloop είναι ελάττωμα της συσκευής. Οπότε κινήσου ανάλογα! Το πρόγραμμα για το test είναι το CPU Throttling Test από το play store.
-
Σήμερα επικοινώνησα πάλι με το service και ξανά στέλνω το κινητό. Αυτή είναι η τρίτη φορά.. Το πρόβλημα γνωστό : πρόβλημα στους πυρήνες και burn in στην οθόνη. Στο τηλέφωνο μου είπαν ότι η αλλαγή πλακέτας είναι 70% επισκευή και δεν πρόκειται για αντικατάσταση. Βέβαια όταν τους είπα και για την οθόνη μου τα μάσησαν. Έχω μιλήσει και με συνήγορο του καταναλωτή και έχω στείλει ήδη γραπτώς την καταγγελία με όλα τα απαραίτητα παραστατικά! Θα επιληφθούν αυτοί μου είπαν διοτι μετά από 2 αποστολές στο service βαση νόμου γίνεται αντικατάσταση κατευθειαν. Το επισκευαστικό είναι Procordia !
-
Την πρώτη φορά απευθύνθηκα στον συνήγορο γιατί μου άργησαν την συσκευή 1μιση μήνα λόγο έλλειψης ανταλλακτικού. Με ενημέρωσαν επίσης πως αν μείνει η συσκευή παραπάνω από 14 μέρες στο service, γίνεται άμεση αντικατάσταση. Τελικά παρέλαβα την συσκευή μετά από 2 μέρες, πριν προλάβω καν να ζητήσω αντικατάσταση. Το θέμα έχει παρατραβήξει όμως και όπως λες δεν έχω άλλη λύση από το να ξανά απευθυνθώ στον συνήγορο.
-
Εγώ παιδιά την έχω πατήσει πάρα πολλές φορές. Η συσκευή μου είναι ποιο πολύ στο service παρά στα χέρια μου. Μετά από bootloop παρέλαβα την συσκευή μου με αλλαγμένη πλακέτα. Μετά από λίγο καιρό ανέβαζε θερμοκρασία και σταματούσαν οι 4 μεγάλοι πυρήνες. Ξανά στο service. Παρέλαβα την συσκευή σήμερα και πάλι τα ίδια. Μου αλλάξανε πλακέτα και σε stress test βλέπω πάλι τους 4 πυρήνες offline. Έχω αναφέρει και το φαινόμενο burn in που έχω στην οθόνη αλλά για αντικατάσταση ούτε καν λόγος. Ακόμη είμαι σε εγγύηση ( μέχρι 11/2018 ). Μου το πάνε λάου λάου μέχρι να λήξει η εγγύηση και να με γράψουν στα π@π@ρια τους μετά. Καμιά ιδέα για το πώς να κινηθώ?? Αύριο θα τους ξανά καλέσω.
-
Εγώ από εδώ μέσα έχω καταλάβει ότι την huawei δεν την αγγίζει τπτ. Κοινός χέστηκε.. την μια αντικατάσταση...την άλλη αναμονή κάνα μήνα για ανταλλακτικά. Αν αυτό είναι καθοδήγηση της huawei δεν την βλέπω για πολύ στα ύψη! Όταν μια εταιρία δεν έχει κοινή γραμμή για όλους αλλά ότι της καπνίσει εκείνη την ώρα είναι για πάτο.. και αν αυτό οφείλεται στα σέρβις της , επίσης είναι υποχρεωμένη να επέμβει! Τώρα θα μου πεις όλοι δεν μπορεί να είναι ευχαριστημένοι.. άποψη μου είναι!
-
Ακόμη και με λήξη της εγγύησης είναι υποχρεωμένοι βάση ανακοίνωσης της google να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί χωρίς κανένα έξοδο... Μιλάμε για ελλατωμα του hardware και σε καμία περίπτωση δεν φταίει ο χρηστης. Το θέμα είναι αν το αποδεχτεί η huawei και δεν το φορτώσει σε σένα..σε όσους έχουν τεσπα 6p. Προσωπικά εγώ νομίζω πως θα κάνει την πάπια το σέρβις για να τα πάρει.
-
Στην Μιχαλακοπούλου το είχα για πολύ καιρό. Και μένα μου έκανε εντύπωση που ήρθε με 6 αλλά το βρίσκω και λιγάκι λογικό. Μόνο πλακέτα αλλάχτηκε..Οπότε μόνο καινούργιο ΙΜΕΙ θα μπορούσε να έχει, όπως και έχει! Αν ήταν ίδια συσκευή από αντικατάσταση πιθανών να ήταν και ενημερωμένη. ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Θεωρώ πως η Μιχαλακοπούλου σαν επίσημο σέρβις θα κάνει αυτό που την συμφέρει. Επισκευή και όχι αντικατάσταση. Τώρα η ts solution έρχεται σαν πρόταση από κατάστημα αγοράς. Ίσως και για αυτό προχωράει άμεσα σε αντικατάσταση. Βασικά λιγάκι μπέρδεμα απ ότι βλέπετε! :(:worry: