Πήρα ένα ταμπλετ και δε μου κάνει αυτόματη περιστροφή , δεν ξέρω τι φταίει , έκανα και εργοστασιακες ρυθμισεις να πάει , όπως μου είπε ο κινέζος πωλητής , απλά δεν έγινε τίποτα. Οπότε μίλησα με τον κινεζο πωλητή και του έστηλα και μνμ αλλά δεν μου απάντησαν για 4 μέρρες και μίλησα στο pay pal και αμέσως μετά ο κινέζος πωλητής επανήλθε στο προσκήνιο. Απλά φοβάμε μη το στήλω πίσω και χάσω τα χρήματά μου , όταν το στήλω και μου ζητάει να κλείσω και την υπόθεση στο pay pal που πιστεύω αυτό για μένα θα είναι καταδηκαστικο , γιατί τωρα μασ κρατάει το pay pal , μετά θα κρεμομε απο αυτους και μόνο. Δε ξέρω πως να πράξω , να το στήλω και να κλεισω την υπόθεση , δε ξέρω, κανένας με καμια τετοια εμπιρία στο greek ? Εγώ πιστεύω οτι και μένα software σωστό θα ληνότανε το πρόβλημα , απλά δεν είχα και πολύ βοήθεια για να λύσω το πρόβλημα. Μου στήλα και την φόρμα επιστροφής που πρέπει να γραψω . Στο ελτά το πάμε το δέμα?
Εγώ ήθελα να μου στήλουν ένα άλλο ταμπλετ να το έπερνα οτι ολα οκ και μετά να επεστρεφα το χαλασμένο ...
p.s. Επίσης δεν λειτουργούσε ο φορτιστής και το φορτίζω με usb απο το pc . Αυτο λέγα θα μου στήλουν άλλο καινούριο ,, αλλά προέκηψε ποιο μεγάλο πρόβλημα απο αυτο , δηλαδ΄η που δεν κάνει αυτόματη περιστροφη.