Καλησπέρα σας παιδιά,
Είμαι νέος στο forum και συγχυσμένος και ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τον "πόνο" μου. Την περασμένη εβδομάδα έλαβα κλήση από την Cosmote. Σε αυτό το σημείο να τονίσω ότι έχω φύγει από την Cosmote τον Οκτώβρη του 2013 και πήγα στη Wind με καρτοκινητό. Επίσης, στην Cosmote είχα το πακέτο των απεριόριστων 35 ευρώ και έκανα λογαριασμούς γύρω στα 40 - 50 ευρώ, το πολύ 60 ευρώ. Πέρυσι τέτοια περίοδο έληγε το 1,5 χρόνου συμβόλαιο που είχα μαζί τους και δε μου δώσανε καν επιδότηση, ούτε μείωση παγίου. Πλέον φαίνεται η Cosmote που έχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά, δεν καίγεται και πολύ να κρατήσει τους πελάτες της, όπως παρακαλούσαν παλιότερα, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις όπου έληγαν τα συμβόλαια συνδρομητών και αυτοί κάνανε αίτηση αλλαγής φορητότητας σε άλλες εταιρίες για να πετύχουν καλύτερη επιδότηση. Έτσι και εγώ συνέχισα για λίγους μήνες ακόμα να είμαι (εκτός συμβολαίου ???) στην Cosmote και σταμάτησα τον Οκτώβρη και για οικονομικούς λόγους κυρίως, αλλά και για λόγους μη εξυπηρέτησης. Και έρχομαι πάλι στο τώρα: Με πήρανε και μου είπαν ότι μετά την εκκαθάριση για το περασμένο έτος, υπάρχει ένα ανεξόφλητο υπόλοιπο της τάξης των 250 ευρώ!!!!!! Εκεί συγκράτησα την ψυχραιμία μου και λέω ότι κάποιο λάθος έγινε. Επικοινώνησα ξανά με την τηλεφωνική υποστήριξη και ισχυρίζονταν τα ίδια. Συγκεκριμένα, ρώτησα πως προκύπτει αυτό το ποσό και λένε ότι είχε μείνει από το καλοκαίρι ένα ανεξόφλητο ποσό της τάξης των 70 ευρώ, συν τον τελευταίο λογαριασμό που ήταν στα 180 ευρώ!!!! Λέω, "αποκλείεται, δεν παίζει αυτό" και μου δώσανε τηλέφωνα για να τους στείλω την απόδειξη με fax. Επίσης, μου πρότειναν διακανονισμό για το ποσό και φυσικά αρνήθηκα. Ρώτησα συγκεκριμένα "αυτό το 180 ευρώ που λέτε πως προέκυψε;" και μου απάντησαν ότι υπερέβην τα όρια από τηλεφωνικές κλήσεις προς άλλα δίκτυα. Λοιπόν, 1) θα ήμουν χαζός αν έκανα τέτοια τηλεφωνήματα ξέροντας ότι δε μου το επιτρέπει το εκάστοτε συμβόλαιο και 2) ό,τι διαρκείς κλήσεις είχα κάνει ήταν μόνο προς Wind και αυτές μόνο όταν είχα αλλάξει. Και ρωτώ εγώ: Πως γίνεται τότε να δέχτηκε η Cosmote την αίτηση αλλαγής φορητότητας προς τη Wind; Επίσης, τελευταίος αναλυτικός λογαριασμός των 180 ευρώ δε μου ήρθε ποτέ. Θα χα ήδη πάθει εγκεφαλικό. Επίσης, για να κάνεις 180 ευρώ τηλέφωνα, θα πρέπει να το έχεις ανοιχτό συνέχεια σε μία γραμμή και να το φορτίζεις παράλληλα όλο το μήνα! Μου βρωμάει πολύ η δουλειά παιδιά και δεν ξέρω τι να κάνω. Ζήτησα επανέκδοση των αναλυτικών λογαριασμών για τους 5 τελευταίους μήνες βέβαια από το ΓΕΡΜΑΝΟ και θα μου έρθει λέει σε 10 εργάσιμες, 1-2 μέρες πριν την "προθεσμία" καταβολής του ανεξόφλητου ποσού. Ούτε μέσω του MyCosmote μπορώ να δω την κατάσταση των λογαριασμών, ακόμα και σαν guest user που το επιτρέπει η Cosmote να εγγραφεί, αλλά προφανώς δεν έχει τα permissions για να δει λογαριασμούς και τέτοια πλέον, το σύστημα με διαγράφει φαίνεται αυτόματα. Και τώρα πως αποδεικνύω ότι δεν είμαι ελέφαντας (Κυρίως για τον τελευταίο λογαριασμό, αν υποθέσουμε ότι όντως τα υπόλοιπα 70 τα χρωστάω);;;