Γεια σας παιδιά. Είμαι καινούργιος στο site, δεν ξέρω αν αναφέρομαι στο σωστό thread, αν κάνω λάθος διαγράψτε το μηνυμά μου. Έκανα μια παραγγελία απο το aliexpress, ενώ είχε πολλές παραγγελίες και feedback πάνω από 97% ύστερα απο 2-3 μέρες απο την παραγγελία προσπάθησα να βρω τον πωλητή στο aliexpress αλλά μου έλεγε ότι η σελίδα του δεν είναι διαθέσιμη. Έτσι επικοινώνησα αμέσως μέσω chat με το βοηθητικό προσωπικό του aliexpress και μου είπαν ότι τον απενεργοποίησαν διότι δεν θεωρούνταν έμπιστος. Μου είπε η κοπέλα να κάνω dispute σε 4 μέρες. Εγώ έχω πληρώσει με Prepaid της πειραιώς, έχω ελπίδες να πάρω πίσω τα λεφτά μου η να πάψω να ελπίζω; Επίσης εσείς σαν πιο έμπειροι έχετε να μου προτείνεται κάτι θα χαιρόμουν να με βοηθήσετε. Ευχαριστώ πολύ και συγνώμη αν βρίσκομαι σε λάθος thread